Fitness Seller

Eerste kuur hulp.

Sequance

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Hey dbb!

Ik zou nu graag na 5jaar natuurlijk trainen beginnen met een kuur.
Ik loop al lang informatie op te zoeken maar dat verschilt natuurlijk ook weer hier en daar.
Volgens mij houd ik het best simpel bij mijn eerste kuur.

Ik zou graag veel massa bijkomen maar dan het liefst droge massa want aan dat water heb ik niets.
Maar een waterhoofd heeft dan aan de andere kant ook weer veel te maken met je voeding,toch?

Een test-e kuurtje van 10 weken leek me wel interessant maar met wat valt het best te combineren als ik echt massa wil nemen?
En als eerste kuur,volstaat 250mg/week of moet er direct gestart worden met 500mg/week?

Nu heb ik vaak verschillende tijden gezien wanneer men begint aan de nakuur.
10-13, 14-16,13-16 ,..
Hoezo kan dit verschillen en wanneer zou ik dan het beste beginnen met mijn nakuur?

Alvast bedankt :)

Gewoon lekker 10 of 12 weekjes test e op 500mg EW.
Prima beginnerskuur. Desnoods kun je er nog wat deca naastgooien maar op test only gain je prima.

Nakuur begin je 2 weken na de laatste inject

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon lekker 10 of 12 weekjes test e op 500mg EW.
Prima beginnerskuur. Desnoods kun je er nog wat deca naastgooien maar op test only gain je prima.

Nakuur begin je 2 weken na de laatste inject

Dus 1-12 test-e 500mg/week
14-17 nolvadex 20mg/ed

En als ik een kickstart zou willen gebruiken,wat raad je dan aan? Ik dacht aan dbol maar dan zit ik wel weer met meer vocht. Dus misschien winny voor wat drogere massa?

Wat voor kickstart je gebruikt zal weinig verschil maken qua massa die je ermee wint.
Dbol is leuk voor de kracht, al zit er wel meer vocht bij natuurlijk.
Winstrol of epistane zou ik persoonlijk voor kiezen, maar ieder zn eigen voorkeur natuurlijk :p

Wat voor kickstart je gebruikt zal weinig verschil maken qua massa die je ermee wint.
Dbol is leuk voor de kracht, al zit er wel meer vocht bij natuurlijk.
Winstrol of epistane zou ik persoonlijk voor kiezen, maar ieder zn eigen voorkeur natuurlijk :p

Dus je kickstart heeft weinig tot geen invloed op je eindresultaat?
En is het verschil groot tussen test only en test/deca qua massa?
Wel al bedankt voor de hulp trouwens :D

wanneer je nakuur kan beginnen heeft te maken je halfveringstijd van je aas middel die je gebruikt

test-e >> http://wiki.dutchbodybuilding.com/Testosteron_Enanthaat
SZYvuBe.png

als je meerdere middelen gebruikt dan begin je de nakuur na die met de langste halfveringstijd

Moeilijk te zeggen, iedereen reageert er anders op.
Zou het bij test houden, weet je gelijk hoe je op test reageert en gain je prima op :)

test 500 erin knallle 10 weken, pak je zeker 7-9kg mee, vocht ga je sowieso niet kunnen vermijden, verminderen wel

Moeilijk te zeggen, iedereen reageert er anders op.
Zou het bij test houden, weet je gelijk hoe je op test reageert en gain je prima op :)

Dit.

Test is basis voor elke kuur, als je weet wat test doet weet je ook wat het andere doet wat je er in een volgende kuur bij pakt.

Daarnaast is 500mg test gewoon een lekkere beginnerskuur

Dit.

Test is basis voor elke kuur, als je weet wat test doet weet je ook wat het andere doet wat je er in een volgende kuur bij pakt.

Daarnaast is 500mg test gewoon een lekkere beginnerskuur

Dus het zal een test-e only kuurtje worden dan :)

Dus 1-12 test-e 500mg/week
14-17 nolvadex 20mg/ed

En ik las laatst nog dat test beter 2x per week gezet word,klopt dit?

Je kunt er dan voor kiezen om e5d 500mg te zetten of e5d iets minder te zetten om alsnog op 500mg / week uit te komen. Ik zou voor het laatste kiezen als het je eerste kuurtje is. Eventueel verhogen naar 500mg e5d voor de laatste 5 weken van je kuur bijvoorbeeld is nog een optie.

Je kunt er dan voor kiezen om e5d 500mg te zetten of e5d iets minder te zetten om alsnog op 500mg / week uit te komen. Ik zou voor het laatste kiezen als het je eerste kuurtje is. Eventueel verhogen naar 500mg e5d voor de laatste 5 weken van je kuur bijvoorbeeld is nog een optie.

Dus zo'n 400mg test e5d voor de eerste 7-tal weken en dan de laatste 5 verhogen naar 500mg e5d?
Of 500mg e7d voor de eerste 7weken en dan 500mg e5d de laaste 5?

Haha ja dat kan allebei inderdaad.. Als je de laatste doet, kun je meteen het verschil merken tussen e5d/e7d en in de toekomst kijken wat de voorkeur geniet :)

2x per week 250mg. Je zet dus 2x een 1ml.
Hou je stabielere bloedwaardes.

Geen HCG ? Wordt enorm aangeraden

bij een test only kuur niet echt nodig imo
maar kun je altijd mee laten lopen

Terug
Naar boven