Sequance
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Hey dbb!
Ik zou nu graag na 5jaar natuurlijk trainen beginnen met een kuur.
Ik loop al lang informatie op te zoeken maar dat verschilt natuurlijk ook weer hier en daar.
Volgens mij houd ik het best simpel bij mijn eerste kuur.
Ik zou graag veel massa bijkomen maar dan het liefst droge massa want aan dat water heb ik niets.
Maar een waterhoofd heeft dan aan de andere kant ook weer veel te maken met je voeding,toch?
Een test-e kuurtje van 10 weken leek me wel interessant maar met wat valt het best te combineren als ik echt massa wil nemen?
En als eerste kuur,volstaat 250mg/week of moet er direct gestart worden met 500mg/week?
Nu heb ik vaak verschillende tijden gezien wanneer men begint aan de nakuur.
10-13, 14-16,13-16 ,..
Hoezo kan dit verschillen en wanneer zou ik dan het beste beginnen met mijn nakuur?
Alvast bedankt
Ik zou nu graag na 5jaar natuurlijk trainen beginnen met een kuur.
Ik loop al lang informatie op te zoeken maar dat verschilt natuurlijk ook weer hier en daar.
Volgens mij houd ik het best simpel bij mijn eerste kuur.
Ik zou graag veel massa bijkomen maar dan het liefst droge massa want aan dat water heb ik niets.
Maar een waterhoofd heeft dan aan de andere kant ook weer veel te maken met je voeding,toch?
Een test-e kuurtje van 10 weken leek me wel interessant maar met wat valt het best te combineren als ik echt massa wil nemen?
En als eerste kuur,volstaat 250mg/week of moet er direct gestart worden met 500mg/week?
Nu heb ik vaak verschillende tijden gezien wanneer men begint aan de nakuur.
10-13, 14-16,13-16 ,..
Hoezo kan dit verschillen en wanneer zou ik dan het beste beginnen met mijn nakuur?
Alvast bedankt