MuscleMeat

Eerste kuur, Medische keuring noodzakelijk?

RamboII

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,

Als ik zou willen beginnen met een eerste kuur, is een sport medische keuring(en bloed onderzoek) dan noodzakelijk?

Wat raden jullie aan?

Beste mensen,

Als ik zou willen beginnen met een eerste kuur, is een sport medische keuring(en bloed onderzoek) dan noodzakelijk?

Wat raden jullie aan?

Als je geen suikerziekte hebt of problemen met je nieren/liever/hart. Hoeft het denk ik niet. Althans de meeste doen het niet. maar het kan altijd

Het is altijd aangeraden om een bloedonderzoek te laten doen maar is niet noodzakelijk, anale inspectie is zeker ook aanbevolen.

Veel succes!

Het is altijd aangeraden om een bloedonderzoek te laten doen maar is niet noodzakelijk.

Veel succes!

Dit.

Zo weet je wat je waarden zijn voor je kuur en waar ze dus ongeveer moeten uit komen na je kuur om te weten of je geheel hersteld bent. Het is meer een zekerheid voor jezelf dan noodzaak.

Dit.

Zo weet je wat je waarden zijn voor je kuur en waar ze dus ongeveer moeten uit komen na je kuur om te weten of je geheel hersteld bent. Het is meer een zekerheid voor jezelf dan noodzaak.

Precies, wou dat ik het ook gedaan had zodat ik mijn beginwaarden wist. Verder kost het maar iets van 80 euro dacht ik dus zou het zeker doen

Ik heb er spijt van dat ik het nooit gedaan heb. Ik raad het ten strengte aan, dan weet je je baseline.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm.. oke bedankt mensen!

Terug
Naar boven