XXL Nutrition

eerste kuur met bold en test e

Pompierken

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
78kg
Na nieuwjaar begin ik aan mijn eerste kuur

200mg bold en 250 mg Test E

Heb heel veel opzoekingen gedaan en dit is denk ik voor mij een goede eerste kuur om te doen

hoeveel opzoekingen vond je dan precies die deze kuur aanbevelen? en hoe lang ?

Die opzoekingen zal je dan toch niet hier gedaan hebben, want dan zou je gelezen moeten hebben dat hier meestal
TEST E 500mg per week word aangeraden!!!!!!

bold op 200mg heb je geen zak aan.

Yep minimaal 600 en dat moet je voor min 16 weken door trekken. Ik vond het ook lastig te kiezen tussen welke aas stack ik zou willen nemen. Alles klinkt als kerst in de oren haha. Zoveel mogelijk groeien als een beest. Maar om echt kennis te maken met spuiten en dat soort aas is het beter te beginnen met test e 500mg. Je hebt nog genoeg tijd om je 2e kuur uit te breiden etc. Ik ga zelf ook beginnen met test 500mg in januari...zin in :D

• Topic Starter Topic Starter
klopt inderdaad hoor maar ik begin met test 500 en daar bold bij, ik ben te rap geweest met typen ;-)

En waarom dan die bold erbij?
Je moet altijd na blijven denken waarom je dingen doet zoals je ze doet.
Zet je 250 test..waarom test en waarom die hoeveelheid.
Zet je 200 bold..waarom bold en waarom die hoeveelheid.
Wat zijn je doelen en wat verwacht je van de producten die je gebruikt.
Als je jezelf deze vragen stelt en hier de antwoorden op hebt kun je hier vragen stellen.

Wat ik wil zeggen is dat je niet zomaar dingen van mensen aan moet nemen en zelf moet nadenken. Hier wordt veel geroepen...goede dingen maar de laatste tijd ook de grootste onzin. 19 jarige jongens van 75 kg die vanalles aanraden en roepen over middelen die ze nog nooit gebruikt kunnen hebben

Blijf zelf nadenken en lees lees lees.

Bold op 200 heb je geen reet aan. Eerste kuur test only op 500 of 750 is prima. Tweede kuur kan je bold toevoegen op minimaal 600mg EW

Bold zou ik minimaal op 800mg per week doen en dat minstens 16 weken. Als eerste kuur dus niet echt geschikt omdat het mij niet verstandig lijkt om de eerste keer meteen voor langere tijd on te gaan. Het beste is een standaard test kuurtje voor een 10 a 12 weken met eventueel een kickstart. Eerst maar eens kijken hoe dat bevalt en hoe je lichaam weer hersteld na een kuur.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Yep minimaal 600 en dat moet je voor min 16 weken door trekken. Ik vond het ook lastig te kiezen tussen welke aas stack ik zou willen nemen. Alles klinkt als kerst in de oren haha. Zoveel mogelijk groeien als een beest. Maar om echt kennis te maken met spuiten en dat soort aas is het beter te beginnen met test e 500mg. Je hebt nog genoeg tijd om je 2e kuur uit te breiden etc. Ik ga zelf ook beginnen met test 500mg in januari...zin in :D
Verstandig! Achteraf had ik als eerste kuur liever test/deca gedaan, maar dat is achteraf. Ik weet nu dat ik geen last heb van rare bijwerkingen op beide. Als je in de eerste kuur meteen gaat stacken en dan last krijgt van bijwerkingen, dan weet je niet waar het aan ligt. *berhaupt heb je dan de ervaring nog niet om te weten hoe het een en ander voelt.

Bold zou ik minimaal op 800mg per week doen en dat minstens 16 weken. Als eerste kuur dus niet echt geschikt omdat het mij niet verstandig lijkt om de eerste keer meteen voor langere tijd on te gaan. Het beste is een standaard test kuurtje voor een 10 a 12 weken met eventueel een kickstart. Eerst maar eens kijken hoe dat bevalt en hoe je lichaam weer hersteld na een kuur.

Inderdaad, bold komt pas goed op gang na week 10. Zonde om het dan ook korter dan 16 weken te gebruiken :) Wat vond jij ervan? Ik ben een fan, zeker gezien het grotere uithoudingsvermogen en de vollerem scherpere look die het je geeft. Wel minimaal op een gram doseren though :p

Bold zou ik minimaal op 800mg per week doen en dat minstens 16 weken. Als eerste kuur dus niet echt geschikt omdat het mij niet verstandig lijkt om de eerste keer meteen voor langere tijd on te gaan. Het beste is een standaard test kuurtje voor een 10 a 12 weken met eventueel een kickstart. Eerst maar eens kijken hoe dat bevalt en hoe je lichaam weer hersteld na een kuur. Inderdaad, bold komt pas goed op gang na week 10. Zonde om het dan ook korter dan 16 weken te gebruiken :) Wat vond jij ervan? Ik ben een fan, zeker gezien het grotere uithoudingsvermogen en de vollerem scherpere look die het je geeft. Wel minimaal op een gram doseren though :p

Het voordeel van bold vind ik dat je er een verschrikkelijke honger van krijgt en dat is erg aangenaam tijdens de bulk fase. Maar persoonlijk ben ik echt een test/deca fan. Met deca heb je ook een groter uithoudingsvermogen en met een beetje tren ernaast heb je ook een volle scherpe look.

Denk dat Alainie vooral over bold tijdens t cutten praat?;p

Terug
Naar boven