XXL Nutrition

Eerste kuur plannen

Snielz

Competitive Bodybuilder
Waardering
136
Na vele tijden van wel en niet trainen de afgelopen 10 jaar (vooral niet trainen) heb ik de smaak alweer een hele tijd te pakken.

Sinds maart ben ik enorm vooruit gegaan, maar de rek is er wel weer een beetje uit. Daarbij komt dat ik ondertussen de 30 al ben gepasseerd dit jaar en vind dat ik nu wel een (eerste) kuurtje heb verdiend.

Ik heb een gezin en wetende hoe andere mensen over AAS denken dacht ik om te beginnen met een kuurtje Anavar. De naalden vind ik nog niet echt iets en mezelf injecteren is het niet helemaal voor me denk ik.
Mijn stats zijn nu 93 KG bij 1.83 en +/- 14% vet. Ik hou overigens door de dag heen best veel vocht vast.

Na wat gemail met een bron heeft mijn wederhelft de mails ook gelezen en het onderwerp kwam dus ter sprake. Ze wist sowieso wel dat ik er al veel research naar aan het doen was, dus onverwacht kwam het niet. Ik heb haar ook verteld dat orals eigenlijk slechter zijn voor je lever en minder gains opleveren. Ik vertelde ook dat het prikken niet echt iets voor mij was en dat Anavar de mildste oral is.
"Ik wil best voor je prikken" was haar eerste reactie. :eek:

Dit brengt alles wel weer in een nieuw daglicht.

Ik hoopte eigenlijk 1 november te beginnen met een Anavar only, maar loop nu bij de fisio voor een beginnende peesontsteking (zou volgens hem dan over moeten zijn, maar ik heb dat gevoel niet).

Wat nu te doen?

Optie 1: Kuren uitstellen tot de onderarm helemaal genezen is.
Optie 2: Beginnen met een Anavar only ondanks de onderarm en hiermee cutten naar een 10%. In februari dan een kuurtje doen met test E op een 500 mg per week, eventueel als de Anavar bevalt dit in de laatste weken laten meelopen.
(kuur:
1 t/m 10 500 test E pw
eventueel 8 t/m 12 Anavar 60mg ed
13 t/m 16 Nolva 20mg ed
Optie 3: Meteen beginnen met test E kuur.

Verdere info:
Ik ben al kalend, dus iedere haar die uitvalt is mooi meegenomen (hoeft ik niet af te scheren)
Zoals ik zei houd ik nu redelijk vocht vast door de dag heen
Ik heb het gevoel dat ik Gyno gevoelig ben en dit is eigenlijk de enige side waar ik bang voor ben

Ik ben blij met al jullie advies en kritiek, dus kom maar op.

Edit: verkeerde sectie :s.. kan een mod dit verplaatsen naar AAS? excuses.

Laatst bewerkt:
Wachten tot je onderarm genezen is terwijl je ondertussen naturel cut naar 10-12% en dan test E op 500 doen ;)

Maar dat je zegt dat de rek eruit is dat is zeer waarschijnlijk NIET waar. Dat zal een voedingsprobleem zijn en zorg dat je dat eerst in orde hebt voordat je welke AAS dan ook erin knalt!

Na vele tijden van wel en niet trainen de afgelopen 10 jaar (vooral niet trainen) heb ik de smaak alweer een hele tijd te pakken.

Sinds maart ben ik enorm vooruit gegaan, maar de rek is er wel weer een beetje uit. Daarbij komt dat ik ondertussen de 30 al ben gepasseerd dit jaar en vind dat ik nu wel een (eerste) kuurtje heb verdiend.

Ik heb een gezin en wetende hoe andere mensen over AAS denken dacht ik om te beginnen met een kuurtje Anavar. De naalden vind ik nog niet echt iets en mezelf injecteren is het niet helemaal voor me denk ik.
Mijn stats zijn nu 93 KG bij 1.83 en +/- 14% vet. Ik hou overigens door de dag heen best veel vocht vast.

Na wat gemail met een bron heeft mijn wederhelft de mails ook gelezen en het onderwerp kwam dus ter sprake. Ze wist sowieso wel dat ik er al veel research naar aan het doen was, dus onverwacht kwam het niet. Ik heb haar ook verteld dat orals eigenlijk slechter zijn voor je lever en minder gains opleveren. Ik vertelde ook dat het prikken niet echt iets voor mij was en dat Anavar de mildste oral is.
"Ik wil best voor je prikken" was haar eerste reactie. :eek:

Dit brengt alles wel weer in een nieuw daglicht.

Ik hoopte eigenlijk 1 november te beginnen met een Anavar only, maar loop nu bij de fisio voor een beginnende peesontsteking (zou volgens hem dan over moeten zijn, maar ik heb dat gevoel niet).

Wat nu te doen?

Optie 1: Kuren uitstellen tot de onderarm helemaal genezen is.
Optie 2: Beginnen met een Anavar only ondanks de onderarm en hiermee cutten naar een 10%. In februari dan een kuurtje doen met test E op een 500 mg per week, eventueel als de Anavar bevalt dit in de laatste weken laten meelopen.
(kuur:
1 t/m 10 500 test E pw
eventueel 8 t/m 12 Anavar 60mg ed
13 t/m 16 Nolva 20mg ed
Optie 3: Meteen beginnen met test E kuur.

Verdere info:
Ik ben al kalend, dus iedere haar die uitvalt is mooi meegenomen (hoeft ik niet af te scheren)
Zoals ik zei houd ik nu redelijk vocht vast door de dag heen
Ik heb het gevoel dat ik Gyno gevoelig ben en dit is eigenlijk de enige side waar ik bang voor ben

Ik ben blij met al jullie advies en kritiek, dus kom maar op.

Edit: verkeerde sectie :s.. kan een mod dit verplaatsen naar AAS? excuses.

met een peesontsteking gaan kuren is een slecht idee,je gaat het toch teveel belasten.
wacht tot je klachtenvrij bent.
hoe weet je dat je gyno gevoelig bent?
aangezien je nu een peesprobleem hebt kan je in je kuur deca verwerken
deca heeft een zeer goede werking voor je pezen,het smeert zogezegd je pezen.
het enige nadeel dat deca heeft is dat het gyno kan veroorzaken.
ben je echt gyno gevoelig,kan je altijd nog een zeer lage hoeveelheid deca in je kuur toepassen,in de medische wereld word deca altijd laag toegepast.
je zou zelfs nog beter aan NPP kunnen denken,dit is de kortwerkende deca,dus mocht je gyno voelen opkomen stop je de npp en dan is het binnen enkele dagen uit je systeem,dit in tegenstelling tot gewone deca dat ruim 2 weken in je systeem blijft
het zou waarschijnlijk je peesproblemen kunnen verhelpen of in ieder geval kunnen verlichten.ik heb al veel mensen voorbij zien komen die peesklachten hadden en na deca gebruik niet meer,maar ik geef je geen garantie,ik heb geen idee hoe ernstig het is,het is maar een idee om over na te denken.
winstrol zou ik niet gebruiken in jou geval,winny droogt je pezen uit.
zorg ervoor dat je onder de 12% vet zit voordat je begint,dit scheelt al heel veel om gyno te ontwijken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@Bob
Mijn voeding is oké maar niet 100%
Over voeding heb ik in de laatste 10 jaar genoeg info opgedaan. Aas zal een steuntje in de rug zijn. Het laatste half jaar ben ik snel vooruit gegaan ivm spiergeheugen. Dat is er nu voor mijn gevoel een beetje uit.
Kies ik voor aas omdat ik ongeduldig ben? Mede, jazeker.

@bull
Ik denk dat ik gyno gevoelig ben omdat ik in mijn borsten een groot gedeelte vetopslag heb. De laatste jaren heb ik vaak hoog in vetpercentage gestaan en dan heb ik echt een beetje manboobs. Wat vind jij (of iemand anders) van deze redenatie?

Ik hoopte eigenlijk stiekum dat de Var misschien ook wel een beetje helende werking zou kunnen hebben. Daarbij gaat het spierverlies tegen wat ik natuurlijk kan gebruiken als ik nu ga cutten en herstellen. Ik ben nu namelijk beperkt in trainingsoefeningen en intensiteit door de onderarmblessure.

Beiden bedankt voor de reacties!

@Bob
Mijn voeding is oké maar niet 100%
Over voeding heb ik in de laatste 10 jaar genoeg info opgedaan. Aas zal een steuntje in de rug zijn. Het laatste half jaar ben ik snel vooruit gegaan ivm spiergeheugen. Dat is er nu voor mijn gevoel een beetje uit.
Kies ik voor aas omdat ik ongeduldig ben? Mede, jazeker.

@bull
Ik denk dat ik gyno gevoelig ben omdat ik in mijn borsten een groot gedeelte vetopslag heb. De laatste jaren heb ik vaak hoog in vetpercentage gestaan en dan heb ik echt een beetje manboobs. Wat vind jij (of iemand anders) van deze redenatie?

Ik hoopte eigenlijk stiekum dat de Var misschien ook wel een beetje helende werking zou kunnen hebben. Daarbij gaat het spierverlies tegen wat ik natuurlijk kan gebruiken als ik nu ga cutten en herstellen. Ik ben nu namelijk beperkt in trainingsoefeningen en intensiteit door de onderarmblessure.

Beiden bedankt voor de reacties!

ik denk dat je wel gelijk hebt over je borst,als er al veel vet zit
is het risico toch groter.
de anavar zal wel helpen tegen spierverlies,maar helend dat denk ik niet
hgh staat daar wel bekend om.
je zou alvast met hgh kunnen beginnen en als je dan hersteld ben gaan kuren,de gewonnen massa van de kuur zal makkelijker te behouden zijn door de hgh.
anavar zal je igf waardes ook verhogen.

Vier weken anavar zal volgens mij niet veel zoden aan de dijk zetten. In ieder geval niet aan het einde van een test kuur. Natuurlijk werkt het wel, maar of dat de kosten van anavar waard is? I doubt it.

@bull:
HGH vind ik vrij prijzig. ook het dagelijks prikken is wel wat teveel van het goede voor nu.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 13:20 ----------

Vier weken anavar zal volgens mij niet veel zoden aan de dijk zetten. In ieder geval niet aan het einde van een test kuur. Natuurlijk werkt het wel, maar of dat de kosten van anavar waard is? I doubt it.

Is het dan slimmer om de Var als kickstart te gebruiken, als je het toch wilt combineren?

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 13:21 ----------

Winny had ik inderdaad al afgeschreven door het pezen en gewrichtenverhaal. Daarom al het Var only idee.

@bull:
HGH vind ik vrij prijzig. ook het dagelijks prikken is wel wat teveel van het goede voor nu.

prijzig ok,ligt eraan
ikzelf zet maar 2iu per dag,dus doe ik 50 dagen met 1 kitje,valt wel mee toch?
dagelijks prikken,tja
kijk je kan het niet vergelijken met aas injecteren,dit doe je intra musculair,in de spier dus,dit is dagelijks niet fijn
hgh zet je subqtaan,in je buikvet dus met een ultradun en erg kort mini naaldje,de meeste keren voel ik het niet eens.

Ik zie in een andere thread het voorstel om 250 test en 400 primo te doen ivm gyno aanleg. Als ik me niet vergis is een kuur met primo van 10 weken wel aan de korte kant?
Daarbij stack ik dan in mijn eerste kuur 2 producten

Okidoki thnx.
Deze week laatste week fysiotherapeut. Arm is al aan de beterende hand..

Zou wel ff afwachten tot je klachten vrij ben. Var en deca zijn wel goed voor blessures/pezen.

Vandaag getraind, redelijk rustig, maar toch weer last van de onderarm. Baal er echt van. k*tzooi.

Pols is bijna over, maar zit nu meer in de elleboog. Effe afwachten hoe het morgenvroeg is. Heb wel mijn onderarm en pols tijdens de training met sporttape vastgezet zoals de fisio zei. Zit eraan te denken om een paar weken geen bovenlichaam te trainen, maar denk echt niet dat ik dat volhoud....

Vandaag getraind, redelijk rustig, maar toch weer last van de onderarm. Baal er echt van. k*tzooi.

Pols is bijna over, maar zit nu meer in de elleboog. Effe afwachten hoe het morgenvroeg is. Heb wel mijn onderarm en pols tijdens de training met sporttape vastgezet zoals de fisio zei. Zit eraan te denken om een paar weken geen bovenlichaam te trainen, maar denk echt niet dat ik dat volhoud....

Kerel, sta er wel ff bji stil dat je door niet rustig aan te doen, je blessure en herstel alleen maar langer gaan duren. Beter 2 weken niet dan 8 weken lopen klooien.....

Het wordt wel stilaan beter, maar je hebt zeker gelijk. Ik kijk nog een week aan en anders maar echt even rusten :mad:

Gisteren getraind zonder pijn. Kon wel op 80% trainen en voelde zeer lekker.
Weekje aankijken nog. Krijg wel erg de neiging om een kuur te starten nu.

Twijfel ook of ik niet even een VAR only kuurtje tussendoor doe om vet% sneller te verlagen met behoud van spiermassa.
Of maar meteen de Test/Primo 250/400

Gisteren getraind zonder pijn. Kon wel op 80% trainen en voelde zeer lekker.
Weekje aankijken nog. Krijg wel erg de neiging om een kuur te starten nu.

Twijfel ook of ik niet even een VAR only kuurtje tussendoor doe om vet% sneller te verlagen met behoud van spiermassa.
Of maar meteen de Test/Primo 250/400
wacht nog maar 1-2 weken minimaal langer,totdat je echt weer 100% kan trainen,voor je het weet word het erger dan het was

Ga ik ook wel doen hoor. Twijfel nog wel over welke kuur.
Effe kijken of ik mijn vriendin een foto kan laten maken dit weekend. Die post ik dan zodat gericht advies wat beter gaat.

Terug
Naar boven