AndroidHealthClinic

Eerste kuur - Test E 500mg/week

GetHard

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
13%
Ik ben genintereseerd om mijn eerste kuur te doen, mijn kuur zal er als volgt uitzien (moest ik het doen)

week 1-12 500mg test-e
week 1-4 Dbol (weet nog geen aanbevole mg) voor kickstart
week 14-17 nolvadex

Maar nu heb ik ook zitten lezen over Gyno :/ en dat schrikt mij totaal af, dus nu heb ik een paar vragen.
- Is het normaal dat jij tijdens je kuur Gyno krijg maar dat dit ook weg kan?
- Kan je ook geen gyno krijgen ?
- Krijg je met elke kuur gyno? Zo nee , welke bv niet?
- Kan je iets elke dag slikken waarmee je zeker geen gyno zult krijgen?
- wat helpt tegen gyno als je het hebt

hopelijk nemen een paar leden dit serieus..
alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:40 ----------

stats zijn btw van 2 jaar geleden...

---------- Toegevoegd om 02:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

Niet vergeten te reageren? ^)

Ik ben genintereseerd om mijn eerste kuur te doen, mijn kuur zal er als volgt uitzien (moest ik het doen)

week 1-12 500mg test-e
week 14-17 nolvadex

Maar nu heb ik ook zitten lezen over Gyno :/ en dat schrikt mij totaal af, dus nu heb ik een paar vragen.

alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:40 ----------

---------- Toegevoegd om 02:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

niet iedereen krijgt gyno, ligt er maar net aan hoe je lichaam reageert en je moet er vooral niet elke dag bij nadenken of de hele dag gestrest aan je tepels gaan lopen voelen. Relax met dit kuurtje zal het behoorlijk meevallen en een test kuurtje als eerste kuur is prima om te kijken hoe je reageert op testosteron.
Je kunt preventief slikken maar waarom zou je het doen, staat je gains in de weg en dit is je eerste kuur waar je meestal.het hardst op gaat dus is gewoon zonde. Mocht er wat gyno ontstaan en ik zeg nogmaals ga,daar gewoon niet van uit dan moet je nolvadex bij de hand hebben,,slik je een weekje 10 mg dan trekt het weer weg.
Heb zelf ook lichte gyno gehad bij test Tren kuurtje, ging op.advies van de elite members weg met enkel nolva.
Doe gewoon die test only kuur, zorg dat je voeding in orde is,en maak je verder niet druk zou ik zeggen. De gains van je eerste kuur moet je eren want zo hard zal je waarschijnlijk niet meer gaan daarna.

week 1-12 500mg test-e
week 14-17 nolvadex

alvast bedankt

dafuq dafuq gaan we weer 18 jaar slotje slotje

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

niet iedereen krijgt gyno, ligt er maar net aan hoe je lichaam reageert en je moet er vooral niet elke dag bij nadenken of de hele dag gestrest aan je tepels gaan lopen voelen. Relax met dit kuurtje zal het behoorlijk meevallen en een test kuurtje als eerste kuur is prima om te kijken hoe je reageert op testosteron.
Je kunt preventief slikken maar waarom zou je het doen, staat je gains in de weg en dit is je eerste kuur waar je meestal.het hardst op gaat dus is gewoon zonde. Mocht er wat gyno ontstaan en ik zeg nogmaals ga,daar gewoon niet van uit dan moet je nolvadex bij de hand hebben,,slik je een weekje 10 mg dan trekt het weer weg.
Heb zelf ook lichte gyno gehad bij test Tren kuurtje, ging op.advies van de elite members weg met enkel nolva.
Doe gewoon die test only kuur, zorg dat je voeding in orde is,en maak je verder niet druk zou ik zeggen. De gains van je eerste kuur moet je eren want zo hard zal je waarschijnlijk niet meer gaan daarna.

kun jij lezen ???? hij is 18 jaar.. ga je nog advies geven ook wtf zeg

18 jaar, slotje. Je stats zijn 2 jaar geleden maar je leeftijd telt hier gewoon door dus kom nou niet aan met dat je nu 20 bent.

dafuq dafuq gaan we weer 18 jaar slotje slotje

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

kun jij lezen ???? hij is 18 jaar.. ga je nog advies geven ook wtf zeg

Heb ik.niet op gelet kerel, excuses maar daarbij, die gasten doen het toch wel, dan naar beter goeie info krijgen.

Een maat van mij was 20 toen hij voor het eerst een kuur begon.
Hij zegt tot op de dag van vandaag nog last te hebben van een slecht endocriene systeem en zal sowieso nooit meer exogene hormonen aanraken.

Je bent te jong, wacht nog (minimaal) 3 jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom is deze sectie dan 18+?
Maar zal eens naar jullie advies luidteren ,wachten .
En kuur verkopen.

Waarom is deze sectie dan 18+?
Maar zal eens naar jullie advies luidteren ,wachten .
En kuur verkopen.

omdat van mensen 18+ verwacht wordt dat je de stickies kan lezen

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

• Topic Starter Topic Starter
Dan zal k zeker nog een paar jaar wachte , ik kom toch goed aan zonder AAS .

Terug
Naar boven