Magp
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Geachte bb'ers!
Dit is mijn eerste topic die ik zelf start, ben wel al erg lang actief met lezen.
Ik zal me eerst even voorstellen,
Ik word binnenkort 21 jaar en train nu zon 2 jaar actief.
Doe zelf de opleiding voeding diëtetiek, ook al ben ik het er niet altijd mee eens wat mij verteld wordt op school kan ik toch een aardig mooi voedingsschema voor mezelf maken dus dat zit wel goed.
Verder ben ik
170 cm
74 kg
-+ 14 vet%
Nou wil ik samen met een vriend van mij een kuur beginnen, Voor mij wordt het de eerste en die vriend van me heeft vorig jaar een winstrol only kuurtje gedaan.
Ik had dit in gedachte:
Wk 1 t/m 10 of 12 Test e 250 mg elke 5 dagen
Wk 1 tm 6 of laatste 6 anavar op 60 mg ed
Wk 12 of 14 na kuur voor 4 weken, nolva 20 mg ed
Nou zou ik graag willen weten wat jullie aanraden, de anavar De eerste 6 of de laatste 6 weken.
Daarnaast zijn alle verdere tips welkom
En graag de meningen over deze kuur.
Sportieve groet,
Magp
Dit is mijn eerste topic die ik zelf start, ben wel al erg lang actief met lezen.
Ik zal me eerst even voorstellen,
Ik word binnenkort 21 jaar en train nu zon 2 jaar actief.
Doe zelf de opleiding voeding diëtetiek, ook al ben ik het er niet altijd mee eens wat mij verteld wordt op school kan ik toch een aardig mooi voedingsschema voor mezelf maken dus dat zit wel goed.
Verder ben ik
170 cm
74 kg
-+ 14 vet%
Nou wil ik samen met een vriend van mij een kuur beginnen, Voor mij wordt het de eerste en die vriend van me heeft vorig jaar een winstrol only kuurtje gedaan.
Ik had dit in gedachte:
Wk 1 t/m 10 of 12 Test e 250 mg elke 5 dagen
Wk 1 tm 6 of laatste 6 anavar op 60 mg ed
Wk 12 of 14 na kuur voor 4 weken, nolva 20 mg ed
Nou zou ik graag willen weten wat jullie aanraden, de anavar De eerste 6 of de laatste 6 weken.
Daarnaast zijn alle verdere tips welkom
En graag de meningen over deze kuur.
Sportieve groet,
Magp