AndroidHealthClinic

Eerste kuur Test-E met winny

Tim022

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
7
Lengte
1m98
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Ik ben van plan om begin januari een kuurtje te pakken, dit wilde ik als volgt aan gaan pakken.

1-10 Test-Enanthaat 500mg/EW
1-4 Oral Winny 50mg/ED
3-10 HCG 400IU 2x per week
12-13 Nolva 40mg/ED
14-15 Nolva 20mg/ED

Wat betreft voeding wilde ik 3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht doen en 1gr vet per kilo.
De rest vul ik aan met carbs.
Qua training leek het mij het beste om 8 herhalingen te doen en 9 sets voor de grote spiergroepen en 6 voor de kleine.
Eventueel pak ik alle spiergroepen dan 2x per week met uiteraard minimaal 72 uur rust ertussen.
Of is het beter om de spiergroepen maar 1x te pakken maar met meer sets?
Ik heb zelf het idee dat ik ook nu al snel herstel en ze eventueel al 2x per week kan pakken.
Alle tips zijn welkom!

Ik ben van plan om begin januari een kuurtje te pakken, dit wilde ik als volgt aan gaan pakken.

1-10 Test-Enanthaat 500mg/EW
1-4 Oral Winny 40mg/ED
1 a 2-13 HCG 400IU 2x per week
12-13 Nolva 20mg/ED
14-15 Nolva 20mg/ED

Wat betreft voeding wilde ik 3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht doen en 1gr vet per kilo.
De rest vul ik aan met carbs.
Qua training leek het mij het beste om 8 herhalingen te doen en 9 sets voor de grote spiergroepen en 6 voor de kleine.
Eventueel pak ik alle spiergroepen dan 2x per week met uiteraard minimaal 72 uur rust ertussen.
Of is het beter om de spiergroepen maar 1x te pakken maar met meer sets?
Ik heb zelf het idee dat ik ook nu al snel herstel en ze eventueel al 2x per week kan pakken.
Alle tips zijn welkom!

Ik merk zelf dat ik minder (ja minder..) kan trainen dan voorheen voor betere groei.
Intensiteit ligt bij mij nu hoger, dus maximaal 1 keer per week een spiergroep.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie buffert.
Had zelf op meerdere plekken gelezen dat je ongeveer 1,5 week voor de nolva moest stoppen met hcg.
Dus vandaar dat die minder lang doorliep.
Verder had ik ook gelezen dat ongeveer 1/5 van de oral winny verloren gaat in de lever dus vandaar dat ik 50mg had genomen om uiteindelijk toch op 40mg werkzame stof uit te komen

50 mg winny is ook prima.

Terug
Naar boven