Fitness Seller

Eerste kuur test-e only kuurlog

Zazou

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
16%
Beste bb ers

Hierbij mijn kuurlog die ik elke 2tot 3 dagen ga updaten ,

Mijn stats momenteel

78,9 kg
15,3 % bf
23 jaar
Train nu 1,5 jaar

Voeding opgeschroeft van 3100 naar +- 3450

Mijn kuurschema ;

1-12. 500mg test e (ew)
1-4 45 mg winstrol
6-12 250 mg hcg e3d
14-17 2mg nolva ed

Mijn doel : massa winnen en mischien beetje lager in bf
Maar dat zal de tijd uitwijzen

Nou , vandaag eerste inject gezet om 18u15 om precies te zijn
Injecteren ging wel maar eerste keer had ik meteen bloed , nou , bloed er netjes uit en weer opnieuw
Deze ging moeiteloos !
Nu moet ik wel zeggen toen ik de naald erin stak de eerdte keer deed dit wel wat pijn
Is dit normaal wanneer je zn bloedvat raakt ?
Trouwens nu 3 uur na de injectie voelde ik me soms wel wat misselijk en licht draaierig ,
Is dit normaal of niet ? Ik zou denken dat dit normaal is omdat er een vreemde stof in mijn lichaam wentelt en de bloedwaarde nu wel goed schommelen ,

Morgen train ik niet ,
Maandag begin ik weer (borst/triceps)

Mvg !

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Uiteraard komen er voor en na fotos

Laatst bewerkt:
Succes! En ik had na mijn eerste injectie ook last van een beetje duizeligheid en raar gevoel, vrij normaal dus! En pleaseeee... Als je straks over 2 dagen injectie pijn hebt maak je dan niet druk en ga geen topics openen over de pijn en dat de plek hard aanvoelt enz enz. Dat is ook allemaal normaal!

• Topic Starter Topic Starter
Doe ik niet ;) volkomen normaal dat je spier moet aanpassen aan de vloeistof en de naalden , raar gevoel is al meteen verdwenen ,
Had jij het alleen je eerste inject of altyd na jz inj3ctie ?

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Als niemand hier volgt ga ik uiteraard niets posten

Dag 2 ondertussen ,
Het raar gevoel is helemaal weggetrokken ,
Bil is beetje stijf , voor de rest alles top ! Voel me goed ,
I keep updatin

May the gains be with you!

Wat doe je nou? 300mg e5d?

20mg nolva

Thanx , en e5d 300 mg , met achteraan laatste 3 weken winstrol tab

Ben benieuwd naar de foto's, hoe heb je je vet percentage gemeten?

Met een vleesplooitang door mn coach , ( maakt mijn voedingschema en trainingschema) dus ik noem vet maar een coach

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Weet iemand dat het kwaad kan ipv e5d dat je het e6d zet ? Of kan kk gewoon beter 500mgew doen vanaf volgende week ?

Lijkt me makkelijker als je 500mg EW zet (weet niet of dit alsnog kan, zal wel) maar waarom vraag je het niet aan je coach?
Als hij niet weet dat je ON bent zal je voedingsschema ook niet optimaal zijn i.v.m verbeterde eiwit opname tijdens een kuur.

Die weet het maar zit momenteel op fibo , dus ik kan hem
Tot dinsdag niet contacteren ,

Kan wel.

Gad 3 , vrij slecht geslapen , naar gedroomd maar dit denkik niet te maken met de test , kheb gekozen winstrol
Kickstart bij te nemen , ben er dan maar meteen mee
Begonnen (op aanraden van mn coach) omdat ik nogmaar in men eerste 24 uur zat was dit mogelijk mits ik het nog liggen had , zo
Naar mijn gevoel heb ik zoals na de injectie hele nacht heel droge mond gehad , ik las eerder dat dit normaal is ,
Straks eerste training !

Verstandige keuze om winny als kick te doen!

Ik volg

Nu opweg naar training , tot mijn grootste verbazing ben ik op 3 dagen 1.9 kg aangekomen , vocht dus

Nou , gistere niet getraint , rustdag , vandaag rug en biceps
Tot nu toe voel ik me super , libido is aardig gestegen al
Vind ik ! Mischien iets betere pomp , voor de rest nog niet veel gemerkt !

Geen hcg?

zet duidelijk in je begin post wat je doet. je hebt nu al 2 keer je kuur verranderd. Verder heb je niet echt een kuur basis man. je bent al begonnen en wil het niet voor je verpesten, maar 188 cm 80 kg en 15% vet is niet bepaald een goede begin punt.

kan je misschien wat kracht stats neer zetten? je voedingsschema en trainingsschema?

verder succes!

Okee top, zou ik er wel even bij zetten voor een completer overzicht :)

Terug
Naar boven