XXL Nutrition

Eerste kuur voorstel

Reckoning91

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Beste,

Ik ben een man 21 jaar 70 kilo bij 1m79 9%bf op dit moment train ik al 5 jaar op deze 5 jaar ben ik 25 kilo bijgekomen maar de laatste tijd vlot het niet echt meer dus dacht ik aan een eerste kuurtje bij deze dacht ik mss Test e kuurtje te doen:

week 1-10 Test e 500mg 1x per week
week 3-10 HCG 250iu 2x per week
Week 3-10 Proviron 50mg elke dag
week 12-15* Nolvadex 20mg elke dag

Graag jullie mening en advies.

Mvg. R

Laatst bewerkt:
Je woog 45 kg? Hou toch op man
Ga eerst eens kijken naar je eetschema, anders gaat dit kuurtje zeer teleurstellend zijn.
Ga trouwens niet langer dan 4 weken nakuren, dus 12-15 20mg nolvadex.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry hoor zat bijna heel men leve op het randje van anorexia :( tot ik ben beginnen eten en trainen op men 16

je weegt nog steeds te weinig om over anabolen te praten.

Onzin, dit heeft ook met lichaamsbouw ,lengte en beginstats te maken, ik woog 47 kilo toen ik begon met trainen, was ook een superecto, als je dan 20-25 kilo bent aangekomen en je niet meer makkelijk kunt gainen doet het er niet toe wat je huidige gewicht is.

En ben je klaar voor je eerste kuur, mits de kennis en motivatie er is.

Ga eens 10 weken kuren op biefstuk, havermout en melk want als je op 70 kg niet gaint dan eet je niet genoeg.

Onzin, dit heeft ook met lichaamsbouw ,lengte en beginstats te maken, ik woog 47 kilo toen ik begon met trainen, was ook een superecto, als je dan 20-25 kilo bent aangekomen en je niet meer makkelijk kunt gainen doet het er niet toe wat je huidige gewicht is.

En ben je klaar voor je eerste kuur, mits de kennis en motivatie er is.

Echt niet. Als je denkt dat als je 70kg weegt en 1,79 bent je niet keer zonder aas kan gainen eet je veelste weinig. Dat je dan toch een kuur pakt is ieder zijn eigen keus, maar je kan dan echt nog makkelijk natuurlijk groeien.

Overigens geloof ik niet dat ts 45 kg woog bij 1,79.

• Topic Starter Topic Starter
pakt dat ik een 1.70 was toen ik 16 was weet het niet zeker meer. maar ik weet wel dat ik 45 kg woog staat op de papieren van men fitheidstest en ik had toen 4.5% bf

adviesje is test-e only.

Lekker ****ing boeiend wat ts weegt. Denk dat De meeste te vroeg begonnen zijn hier op Dbb.
Maar wel commentaar hebben op een ander. Inclusief ikzelf, en dacht t ook allemaal te weten omdat het me verteld werd.

Ot. Kuur ziet er prima uit, proviron zal ik alleen niet al inplannen, misschien ff aankijken in de loop van de kuur.

Lekker ****ing boeiend wat ts weegt. Denk dat De meeste te vroeg begonnen zijn hier op Dbb.
Maar wel commentaar hebben op een ander. Inclusief ikzelf, en dacht t ook allemaal te weten omdat het me verteld werd.

Ot. Kuur ziet er prima uit, proviron zal ik alleen niet al inplannen, misschien ff aankijken in de loop van de kuur.

Omdat sommige vroeg zijn begonnen mogen zijn andere niet adviseren niet dezelfde fout te maken? Dat slaat natuurlijk nergens op.

Gaat mij niet om advies, meer om die reacties over ze gewicht.

Trek je HCG tot aan je nakuur, provi vind zelf ik overbodig. De werking die provi geblokkeerd heb je ook nodig.

Zou eerst zorgen dat je voeding op orde is, anders raak je alles na je kuur net zo hard weer kwijt.

Terug
Naar boven