Fitness Seller

Eerste kuur voorstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MocroManiak

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Ik wil binnenkort mijn eerste kuur doen. Test e 500. En winny 50. Eb paar vragen. Als ik na me kuur nolvadex neem hoelang duurt het voordat mijn eigen testosteron aanmaak weer helemaal volledig hersteld wordt dat is mijn enigste zorg m'n eigen test aanmaak. M'n kuur zal bestaan uit

Week 1/12 test e 500mg. E/W
Week 1/6 winstrol 50mg.E/D
Week 14/18 nolvadex 20mg E/D. Ik eet 300 calorieën boven myn onderhoud wat kan ik allemaal verwachten.

ALVAST BEDANKT

denk 2 a 3 maandjes na je nakuur.

Ik wil binnenkort mijn eerste kuur doen. Test e 500. En winny 50. Eb paar vragen. Als ik na me kuur nolvadex neem hoelang duurt het voordat mijn eigen testosteron aanmaak weer helemaal volledig hersteld wordt dat is mijn enigste zorg m'n eigen test aanmaak. M'n kuur zal bestaan uit

Week 1/12 test e 500mg. E/W
Week 1/6 winstrol 50mg.E/D
Week 14/18 nolvadex 20mg E/D. Ik eet 300 calorieën boven myn onderhoud wat kan ik allemaal verwachten.

ALVAST BEDANKT

Ga buiten spelen :rolleyes:

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven