AndroidHealthClinic

Eerste kuur(voorstel)

Velandu

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hey medeBB'ers,

Ik ben van plan om binnenkort een kuur te starten, deze ziet er als volgt uit.

- Oxy kickstart week 1-3 3 tabs per dag
- Test E week 1-10 500mg per week
- Winstrol week 10-16 40-50mg per dag
- HCG (Pregnyl) vanaf week 13, precieze hoeveelheid nog uit te zoeken, dacht aan 500-1000 IU per 2 dagen
- Nolvadex week 13-16 4 tabs per dag / na 2 weken 2 tabs per dag voor 2 weken

Het is de bedoeling om wat kilo's te pakken maar na de Test E, Winstrol in te zetten om toch droger uit de kuur te komen. Misschien Winstrol eerder opstarten i.v.m. nakuur?

Wat vinden jullie?

Laatst bewerkt:
Oxy weglaten en kick met winny.

Nakuur 4 weken nolva 20mg. Meer is overbodig.

Hcg 250 eod moet genoeg zijn. 2 x 250 per week misschien al. 1000 iedere twee dagen lijkt me echt te veel.

Sorry bro, maar je voorstel klopt geen hol van. Test tot week 10, winny tot week 16, eerste kuur al oxy pakken en je nakuur week 13 tm 16? Voorstel zelf bedacht of heeft die ene ouwe rot van de sportschool dit voor je in elkaar geflanst?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties.

Je zou ook jouw idee hier kunnen plaatsen ipv af te kraken ;) i dare you

Hoeveel mg is een oxy tab.....ik ken ze van 50 en je gaat toch niet menen dat je met je eerste kuur 150mg oxy gaat doen! Echt je gaat anders extreem veel bloat krijgen. 150mg oxy past bij mannen met veel ervaring en zo 120+ kg zijn en die voor kracht gaan. De powerlifters en niet de BB-ers dus.

Hcg altijd de hele kuur door dus vanaf w1 op 500mcg a 700mcg per week
Nolva gewoon 4wkn 20mg per dag en niet eerst 2wkn 40mg.
Verder gewoon een kuur zoals Porterhouse post copy pasten....(dus oxy laten zitten en winny als je het neemt niet aan het einde)

Laatst bewerkt:
Hoeveel mg is een oxy tab.....ik ken ze van 50 en je gaat toch niet menen dat je met je eerste kuur 150mg oxy gaat doen! Echt je gaat anders extreem veel bloat krijgen. 150mg oxy past bij mannen met veel ervaring en zo 120+ kg zijn en die voor kracht gaan. De powerlifters en niet de BB-ers dus.

Verder gewoon een kuur zoals Porterhouse post copy pasten....(dus oxy laten zitten en winny als je het neemt niet aan het einde)

UG oxy is 25 mg/tab bro.

Hey medeBB'ers,

Ik ben van plan om binnenkort een kuur te starten, deze ziet er als volgt uit.

- Oxy kickstart week 1-3 3 tabs per dag
- Test E week 1-10 500mg per week
- Winstrol week 10-16 40-50mg per dag
- HCG (Pregnyl) vanaf week 13, precieze hoeveelheid nog uit te zoeken, dacht aan 500-1000 IU per 2 dagen
- Nolvadex week 13-16 4 tabs per dag / na 2 weken 2 tabs per dag voor 2 weken

Het is de bedoeling om wat kilo's te pakken maar na de Test E, Winstrol in te zetten om toch droger uit de kuur te komen. Misschien Winstrol eerder opstarten i.v.m. nakuur?

Wat vinden jullie?

Zn eerste kuur hahah omg :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Bedankt! Hier kan ik wat mee

Terug
Naar boven