Scape
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste mede bb'rs,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en besloot toch maarbeen account aanbte maken om wat informatie te winnen voor een eventuele kuur voorstel voor volgend jaar september. Hieronder wat gegevens over mij:
Wat je leeftijd is
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk): 4 jaar
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %): 16kg + 4% bf
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet: brinta, 3 bakken rijst ca. 250gram, 100gram kipfile, 100gram pangafilet, 25 gr noten, 2 whey shakes, 500 gr magere kwark, olijf olie, 1 appel en 1 banaan/kiwi.
Welke supplementen je al hebt gebruikt: whey shake, creatine, omega 3
Waarom je deze kuur wilt doen: meer massa aanzetten
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?: nvt.
Kuur voorstel:
Wk 1-12: 500mg test-e EW
Wk 1-12: 400mg tren-e EW
Wk 14-16: nolva 20mg ED
Eventueel hcg erbij laten lopen? En vanaf welke week? Verder hoop ik zo'n 10-15kg ervij te kunnen pakken waarbij ik 7-9kg aan overhoud na deze kuur.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ps. Stats:
150kg deadlift 1x6
120kg squat 1x8
90kg incline bp 1x3
EDIT:
eerste kuur voor volgend jaar gaat er als volgt uit zien:
Wk 1-12: 500mg Test-E ew
Wk 1-13: HCG
Wk 14-16: 20mg Nolva ed
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en besloot toch maarbeen account aanbte maken om wat informatie te winnen voor een eventuele kuur voorstel voor volgend jaar september. Hieronder wat gegevens over mij:
Wat je leeftijd is
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk): 4 jaar
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %): 16kg + 4% bf
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet: brinta, 3 bakken rijst ca. 250gram, 100gram kipfile, 100gram pangafilet, 25 gr noten, 2 whey shakes, 500 gr magere kwark, olijf olie, 1 appel en 1 banaan/kiwi.
Welke supplementen je al hebt gebruikt: whey shake, creatine, omega 3
Waarom je deze kuur wilt doen: meer massa aanzetten
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?: nvt.
Kuur voorstel:
Wk 1-12: 500mg test-e EW
Wk 1-12: 400mg tren-e EW
Wk 14-16: nolva 20mg ED
Eventueel hcg erbij laten lopen? En vanaf welke week? Verder hoop ik zo'n 10-15kg ervij te kunnen pakken waarbij ik 7-9kg aan overhoud na deze kuur.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ps. Stats:
150kg deadlift 1x6
120kg squat 1x8
90kg incline bp 1x3
EDIT:
eerste kuur voor volgend jaar gaat er als volgt uit zien:
Wk 1-12: 500mg Test-E ew
Wk 1-13: HCG
Wk 14-16: 20mg Nolva ed
Laatst bewerkt:

Je weet nog niet eens wat je lichaam doet op de test en dan wil jij er tren bij stacken?