MuscleMeat

Eerste kuur voorstel

Scape

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Beste mede bb'rs,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en besloot toch maarbeen account aanbte maken om wat informatie te winnen voor een eventuele kuur voorstel voor volgend jaar september. Hieronder wat gegevens over mij:

Wat je leeftijd is
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk): 4 jaar
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %): 16kg + 4% bf
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet: brinta, 3 bakken rijst ca. 250gram, 100gram kipfile, 100gram pangafilet, 25 gr noten, 2 whey shakes, 500 gr magere kwark, olijf olie, 1 appel en 1 banaan/kiwi.
Welke supplementen je al hebt gebruikt: whey shake, creatine, omega 3
Waarom je deze kuur wilt doen: meer massa aanzetten
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?: nvt.

Kuur voorstel:
Wk 1-12: 500mg test-e EW
Wk 1-12: 400mg tren-e EW
Wk 14-16: nolva 20mg ED

Eventueel hcg erbij laten lopen? En vanaf welke week? Verder hoop ik zo'n 10-15kg ervij te kunnen pakken waarbij ik 7-9kg aan overhoud na deze kuur.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ps. Stats:
150kg deadlift 1x6
120kg squat 1x8
90kg incline bp 1x3

EDIT:
eerste kuur voor volgend jaar gaat er als volgt uit zien:
Wk 1-12: 500mg Test-E ew
Wk 1-13: HCG
Wk 14-16: 20mg Nolva ed

Laatst bewerkt:
Hcg hele kuur tot 1 week na de kuur dus week 13

7 tot 9 kilo gaat je waarsch niet lukken ik zelf hou rond de 3 a 4 kilo over per kuur
Maar dat verschilt per persoon

Ik hoop elke kuur dat ik 15 kilo pak.. Zou je doelen wat bijstellen, voordat je zwaaaaaar teleurgesteld wordt.
Kuur ziet er goed uit, velen vinden t wel beter om de tren 2 weken eerder te stoppen. dus 10 weken tren 12 weken testo.

21 jaar, pas 2 jaar training en eerste kuur?
Zou dan niet gelijk gaan stacken, zeker niet met tren. Zet gewoon Test E 500mg/week voor 12 weken, eventueel met winny als kickstart maar verder niks.

• Topic Starter Topic Starter
Hcg hele kuur tot 1 week na de kuur dus week 13

7 tot 9 kilo gaat je waarsch niet lukken ik zelf hou rond de 3 a 4 kilo over per kuur
Maar dat verschilt per persoon
Ik zag van de week de log van bengin, hij is momenteel 13kg aangekomen en hoopt 7 kilo over te houden. Zijn kuur is 500mg test-e en winny kickstart. Nou ben ik eerlijk gezegt wel verbaasd dat als ik bijna hetzelfde kuurtje wil doen niet haalbaar is. Ipv Winny wil ik tren gebruiken wat sws sterker is.
Ik hoop elke kuur dat ik 15 kilo pak.. Zou je doelen wat bijstellen, voordat je zwaaaaaar teleurgesteld wordt.
Kuur ziet er goed uit, velen vinden t wel beter om de tren 2 weken eerder te stoppen. dus 10 weken tren 12 weken testo.
Anders wat bijstellen? Als volgt dus;

Wk 1-12: test-e 600mg
Wk 1-10: tren-e 500mg
Wk 1-13: hcg
Wk 14-16: nolva

21 jaar, pas 2 jaar training en eerste kuur?
Zou dan niet gelijk gaan stacken, zeker niet met tren. Zet gewoon Test E 500mg/week voor 12 weken, eventueel met winny als kickstart maar verder niks.

Weet ik. Echter wil ik de gok niet wagen om leverproblemen op te lopen.

Ik zag van de week de log van bengin, hij is momenteel 13kg aangekomen en hoopt 7 kilo over te houden. Zijn kuur is 500mg test-e en winny kickstart. Nou ben ik eerlijk gezegt wel verbaasd dat als ik bijna hetzelfde kuurtje wil doen niet haalbaar is. Ipv Winny wil ik tren gebruiken wat sws sterker is..

hij is ook wel een stuk langer dan jouw 10 kilo meer massa op 165 is veel meer dan op 178
en hij woog 76 kilo bij 178 bij begin
jij weegt 165 en 75 kilo dus ben je al stukje verder dan hem
verschilt per persoon ook hoeveel je gaat gainen

ik zou tren er lekker uit laten en alleen 500 test e doen als eerste kuur
tren voor later bewaren zodat je weet hoe je op alleen test reageert eventueel side effects

hij is ook wel een stuk langer dan jouw 10 kilo meer massa op 165 is veel meer dan op 178
en hij woog 76 kilo bij 178 bij begin
jij weegt 165 en 75 kilo dus ben je al stukje verder dan hem
verschilt per persoon ook hoeveel je gaat gainen

ik zou tren er lekker uit laten en alleen 500 test e doen als eerste kuur
tren voor later bewaren zodat je weet hoe je op alleen test reageert eventueel side effects

is het dan niet overbodig om hcg voor de eerste kuur achterwege te laten en alleen nolva te gebruiken?

Als je 15 kg aankomt in een kuur kun je er van uit gaan dat je een shitload aan vocht en een lading vet gaat pakken, zeker als je 15 kg aankomt op Tren wat normaal zorgt voor lean gains. Als 't je puur om het gewicht gaat, gooi de Tren eruit voor Deca, pak wat Dbol en vreet 7000 kcal per dag. Gaat het dat niet zou ik m'n doelen toch maar iets bijstellen.

En alle logs op DBB waar mensen 15/20 kg aankomen zou ik ook met een paar boortorens vol zout nemen.

Als je 15 kg aankomt in een kuur kun je er van uit gaan dat je een shitload aan vocht en een lading vet gaat pakken, zeker als je 15 kg aankomt op Tren wat normaal zorgt voor lean gains. Als 't je puur om het gewicht gaat, gooi de Tren eruit voor Deca, pak wat Dbol en vreet 7000 kcal per dag. Gaat het dat niet zou ik m'n doelen toch maar iets bijstellen.

En alle logs op DBB waar mensen 15/20 kg aankomen zou ik ook met een paar boortorens vol zout nemen.

Ik begrijp je. Ik denk dan dat ik het toch houd bij test, tren, hcg en nolva. En van uitgaand dat ik zo'n 10kg gains vanuit moet gaan waarbij ik 5kg~ ong van vasthoud. Thanks voor je antwoord :)

Ik ben nu volgens mij al de 4e persoon in dit topic, maar ik raad je aan gewoon 500mg test-e p/w te nemen (incl. hCG en nakuur) en je verwachtingen enorm bij te stellen.. Wat de ene persoon gained/overhoud, al is het wel interessant om te lezen, kan je niet 1 op 1 op jezelf toepassen. Zelfs al zou je lengte, gewicht, vetpercentage, caloriebehoefte etc. gelijk zijn, spelen er nog zoveel meer factoren mee.. +15kg, misschien als je 1.80m en 65kg zou zijn en voor het eerst serieus gaat eten. Ik zou het zo bekijken: Zolang je maar wekelijks in gewicht bijkomt doe je het goed, achteraf kan je eventueel voor jezelf op een rijtje zetten wat goed ging en wat minder goed, en daar bij een volgende kuur aan proberen te werken. Een log bijhouden (op dit forum of privé) kan je daarbij helpen.

Maar blijkbaar heb je jouw keuze al gemaakt aangezien je zo blijft vasthouden aan tren.. Je zal niet de eerste zijn die zijn kuur voortijdig afbreekt omdat ze niet met de (mogelijke) bijwerkingen van tren kunnen omgaan. En aangezien tren-e een lange ester is, duurt het ook nog veel langer voordat het uit je systeem is.

Gewoon test pakken eerste kuur, verder niet luisteren naar anderen wat je kan pakken.

Gewoon test pakken eerste kuur, verder niet luisteren naar anderen wat je kan pakken.

De reden dat ik tren erbij willen pakken is om wat kwaliteitsmassa te kunne pakken en met test only heb ik het idee dat je meer vocht vasthoud in vergelijking met tren.

Eerste kuur tren??? Je weet nog niet eens wat je lichaam doet op de test en dan wil jij er tren bij stacken?
Hou het gewoon de eerste x bij een test only kuur.

De reden dat ik tren erbij willen pakken is om wat kwaliteitsmassa te kunne pakken en met test only heb ik het idee dat je meer vocht vasthoud in vergelijking met tren.

Heb je haast? Je bent 21, tijd zat om nog te stacken. Kijk eerst hoe je op de test gaat. Als jij clean eet met niet al te veel zout, dan zie ik niet waarom je dan ineens veel vocht vast zou gaan houden.

Laat 'm gewoon lekker die Tren pakken. Kan je nu al vertellen dat ie zich fucking kut gaat voelen op Test only en er geen ruk mee gaat bereiken puur en alleen al omdat ie zal vinden dat ie iets mist ( ook al heeft ie geen idee ). Mindstate doet een boel tijdens een kuur en die van hem zal 'm alleen al tegenvallen omdat ie gaat doen wat ie niet wil.

Buiten beschouwing gelaten dat ik het ook verstandiger zou vinden maar oke.

Laat 'm gewoon lekker die Tren pakken. Kan je nu al vertellen dat ie zich fucking kut gaat voelen op Test only en er geen ruk mee gaat bereiken puur en alleen al omdat ie zal vinden dat ie iets mist ( ook al heeft ie geen idee ). Mindstate doet een boel tijdens een kuur en die van hem zal 'm alleen al tegenvallen omdat ie gaat doen wat ie niet wil.

Buiten beschouwing gelaten dat ik het ook verstandiger zou vinden maar oke.

Doelen zijn toh wat bijgesteld. Had zoals jullie eerder aangaven twee nieuwe kuur voorstellen als volgt;

Voorstander:
Wk 1-12: 750mg test-e
Wk 1-13: hcg
Wk 14-16: nolva 20mg

Optie 2 (tegenstander van orals):
Test-e 500mg voor de rest hetzelfde
Wk 1-4: winny 50mg ED

Wat zou jij eerder aanraden? Test only (mijn voorkeur) of ook winny erbij nemen. Als je voor optie 2 kiest zou je je antwoord willen onderbouwen?

Waarom die 750 nou kerel :') Serieus, je bent een midget op een redelijk gewicht. Op 500 mg ga je echt prima gainen. Als je die 500 niet wil en toch je eigen plan wil trekken, doe het dan ook gewoon helemaal zoals je wilt en pak test, tren en voor mijn part deca of whatever erbij. Ga alleen niet vragen om advies en vervolgens andere voorstellen geven als je 100 keer een zelfde advies hoort wat je niet wilt horen.

Wat Mikie zegt, op 500 ga je gewoon gainen. Want laten we eerlijk wezen na twee jaar trainen sta je nooit op 75kg 13%.

Stel dat je die 750 pakt. Dan moet je ook gaan eten naar 750, gaat je vies tegenvallen. Daarbij komt dat ik een wedje met je wil leggen dat die krachtgain die je gaat krijgen op 750 jou blessures op gaat leveren.

Pak nou maar gwn die 500, of nog beter train minstens nog een jaar naturel door.

Terug
Naar boven