Fitness Seller

Eerste kuur voorstel

JRN1992

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Beste forumleden,

Ik lees al enige tijd mee en heb daarom ook besloten om zelf met een kuur te beginnen.

Over mezelf:

Ik train nu een jaar of 4, waarvan 2 jaar toegewijd, en let ook goed op mijn voeding. Heb in die 4 jaar tijd er een aantal maanden uitgelegen voor een blessure bij mijn borstbeen. Hierdoor kwam ik weer snel aan (in negatieve zin) omdat ik wel bleef eten en amper kon trainen.

Kuurverleden:
Ik heb ooit een winstrolkuur gedaan, maar dat heb ik maar twee weken volgehouden omdat ik constant misselijk werd van die tabletten (van epl). Orals heb ik daarom liever niet meer.

kuur en doel:
Ik wilde in eerste instantie een test-e 500mg ew nemen, maar wil ook graag nog wat afvallen. Zoals eerder gezegd is winny geen mogelijkheid voor mij, vind ik primo erg duur en tren te heftig, zeker voor een eerste kuur. Heeft iemand van jullie nog een oplossing hiervoor? Mast-e misschien?

Dit zou dan mijn test-e only kuur worden:

Test- E 500 mg, week 1-10
Nolvadex week 12-16

Eventueel met masteron:
Test- E 500 mg, week 1-10
Mast- E 400 mg, week 1-10
Nolva week 12-15

Misschien zeg ik nu iets heel doms zonder dat door te hebben, omdat ik nog nooit een test/ mast kuur heb gezien.

Voedingsschema:
Ik houd mijn voedingsschema vrijwel hetzelfde tijdens mijn kuur; 3000kcal, 250 gr+ aan eiwitten, koolhydraten rond de 200-250 gr, vet 50-70 gr. Aanvankelijk zal ik dit tijdens mijn kuur zo houden om het eventueel later nog te verhogen. Dit omdat ik niet per se 12 kg hoef te gainen waarvan 7kg vet en vocht. Gain liever 5 a 6 kg schoon. Na mijn kuur zal ik sowieso zorgen dat de calorien op onderhoud blijven of net daarboven en eiwitten altijd minimaal 250 gr.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen of nog adviezen geven.

Cheers!

Laatst bewerkt:
Je nakuur is te kort, je moet minimaal 4 weken nakuren. Ik zou Test-E 12 weken doen, 10 is net iets te kort.

Als je wil afvallen zou ik eerder kiezen voor Clen en/of T3.

10 weken is ruim voldoende, die 2 weken extra gaat vaak niet extra massa opleveren. Als het kan evt hcg toevoegen, 2 x pw 500 iu. Nakuur 3 weken clomid 50 mg ed, of 4 weken nolva 20 mg ed.

• Topic Starter Topic Starter
Dus de mast er niet bij doen? Heeft het echt geen toegevoegde waarde?
Hou het gewoon op nolva voor de nakuur

Mast niet erbij doen. Eerste kuur gewoon lekker alleen test. Mast is ook alleen leuk als je al laag in bf zit.

Ga nou niet gelijk aan de clen/t3 hou het simpel.

12 weken test e 500mg is ruim voldoende voor je eerste kuur.

10 weken is ruim voldoende, die 2 weken extra gaat vaak niet extra massa opleveren. Als het kan evt hcg toevoegen, 2 x pw 500 iu. Nakuur 3 weken clomid 50 mg ed, of 4 weken nolva 20 mg ed.
Extra massa niet, maar sowieso steeds meer & meer kwaliteit!
Geeft je lichaam ook meer tijd zich aan te passen aan de nieuwe massa.

• Topic Starter Topic Starter
Ga nou niet gelijk aan de clen/t3 hou het simpel.

12 weken test e 500mg is ruim voldoende voor je eerste kuur.

Thanks! Nee was ik sowieso niet van plan. Zat alleen met de vraag over die mast, voor de oestrogeen-controle

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Extra massa niet, maar sowieso steeds meer & meer kwaliteit!
Geeft je lichaam ook meer tijd zich aan te passen aan de nieuwe massa.

Welja? Nog nooit gelezen hier! Maar als het klopt zal ik het overwegen

Terug
Naar boven