XXL Nutrition

Eerste kuur voorstel

Ipown6

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Dbb'ers

Ik was van plan om mijn eerste kuur gelijk goed te doen en er het maximale uit te halen.
Ik dacht er dus aan om 14 weken in plaats van 10 of 12 weken test e 500 te zetten 1x per week

Het lijkt me dat ik hierdoor er meer uit kan halen. Lijkt jullie dit een goed idee?
Iemand nog tips voor een roids site die aan afhalen doet?

Gr

500 test voor 12 weken wordt vaak aangeraden als goede eerste kuur en om te kijken hoe je reageert op Test.

Maar als je er meteen er het maximale uit wilt halen, dan zou ik er deca naast zetten.

Die 2 weken extra brengen je niet veel extra ten opzichte van 12 weken.

Wat pumpie zegt, alleen zou ik dan deca gewoon weglaten, anders weet je nog niet hoe je op test reageert en mocht je vervelende sides krijgen weet je niet waar het van komt. Kan je net zo goed gelijk tren erbij zetten als je het maximale eruit wilt halen, zo lust ik r nog wel een paar :P

12 weekjes is voldoende, eerste kuur..

1-12 test e 500mg\week
15-18 nolva 20mg\dag
(Evt HCG)

En knallen

500 test voor 12 weken wordt vaak aangeraden als goede eerste kuur en om te kijken hoe je reageert op Test.

Maar als je er meteen er het maximale uit wilt halen, dan zou ik er deca naast zetten.

Die 2 weken extra brengen je niet veel extra ten opzichte van 12 weken.

voor de eerste kuur een 19-Nor is wel een beetje overdreven lijkt me:p

Wat pumpie zegt, alleen zou ik dan deca gewoon weglaten, anders weet je nog niet hoe je op test reageert en mocht je vervelende sides krijgen weet je niet waar het van komt. Kan je net zo goed gelijk tren erbij zetten als je het maximale eruit wilt halen, zo lust ik r nog wel een paar :P

12 weekjes is voldoende, eerste kuur..

1-12 test e 500mg\week
15-18 nolva 20mg\dag
(Evt HCG)

En knallen

14-17 nolva

ook goed mentos, 14 dagen iig :P maar net hoe je telt natuurlijk

Haha [emoji8]

Terug
Naar boven