Fitness Seller

Eerste kuur(wat plagiaat topictitel?)

Calyptus

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.423
Lengte
1m97
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Laatst bewerkt:
ten eerste ben ik al helemaal geen voorstander van:

-een oral only kuur
-pyramide systeem(achterhaald)
-winny(zeker bij sporten met explosieve kracht)

MAAR.... als je dan toch zo nodig een oral only wil doen, kies dan voor tbol of anavar. en ja je het altijd een nakuur nodig.

-rodge

ps: ik wist niet dat zo'n grote stoere vechtsporter bang was voor zo'n klein naaldje :D

voor je gewrichten zou je ook glucosamine/chondroitine kunnen nemen. Aangezien je in je sport veel explosieve bewegingen maakt, lijkt me de kans op gewrichtsklachten vrij groot.

• Topic Starter Topic Starter
ten eerste ben ik al helemaal geen voorstander van:

-een oral only kuur
-pyramide systeem(achterhaald)
-winny(zeker bij sporten met explosieve kracht)

MAAR.... als je dan toch zo nodig een oral only wil doen, kies dan voor tbol of anavar. en ja je het altijd een nakuur nodig.

-rodge

ps: ik wist niet dat zo'n grote stoere vechtsporter bang was voor zo'n klein naaldje :D

-turinabol vind ik bar weinig informatie en vroegere kuurlogs over. Wordt ook vaak beschreven als het zwakke broertje van dianabol, dus dan kijk ik liever verder. In de topic waar ik er wel wat over vind wordt soms aangeraden in de plaats anavar of winny te doen

- anavar, tja, is me veels te duur om een deftige kuur mee te doen. Ik heb nog teveel andere kosten van hoge school e.d. dus het budget is niet zo hoog :)

Ik ben niet bang voor de naald op zich, maar vooral de complicaties. De kans dat ik de spuit slecht zet is wel vrij groot. Ook denk ik niet dat het vriendinnetje blij zal zijn met een abces op mn kont :D

voor je gewrichten zou je ook glucosamine/chondroitine kunnen nemen. Aangezien je in je sport veel explosieve bewegingen maakt, lijkt me de kans op gewrichtsklachten vrij groot.

Thx voor de info :)

De gewrichtsklachten op zich wil ik er wel bijnemen, het is maar 6 weken :) Alhoewel, tot hoe lang na de kuur kunnen deze klachten eigenlijk blijven duren? Kan het blijvende schade aan de gewrichten veroorzaken?

als je een beetje je verstand,schone gear,spuiten,naalden en hygiene gebruikt is er echt niks aan de hand. ik spuit al 15 jaar steroids en heb nog nooit maar 1 probleem gehad.

en je hoeft niet enkel maar in je kont te zetten.

kijk hier eens: www.spotinjections.com

-rodge

Ik sluit momenteel niet uit om in de toekomst te injecteren, maar ik wil mn eerste kuurtje toch enkel met orals doen :) In alles wat ik daarover onderzocht heb besluit ik nog steeds dat Winny het beste is, zeker prijs/kwaliteitsverhouding. Als de kuur me goed bevalt zie ik wel verder :)

Trouwens moet ik ook zeker de detectietijd in het oog houden, wat bij de injectables toch vlug een aantal maanden wordt. In april heb ik namelijk een belangrijk toernooi(voor anoniemiteitsredenen zeg ik niet welk)

Wat ik er nog bij moet zetten is dat mn einddoel begin maart 112kg op 14% is, en kracht ook een heel pak hoger. Of dat gaat lukken is iets anders natuurlijk. Als ik 4 kilo in 6 weken droog pak zou ik al vrij tevreden zijn.

Als je toch niet aan de injects wil ga dan voor winnytabs

en ja je het altijd een nakuur nodig.

-rodge

Nog eens over die nakuur

There is no real use for Clomid or Nolva post-cycle for Winny specifically since there is no post-cycle aromatisation to cause negative feedback. That makes whatever gains you made on Winny quite easy to maintain.

Uit het profile van Winny van Big Cat op bb.com... Nu ben ik dus een beetje confused ???

En nog van die pagina

Many have assumed otherwise due to the short half-life, but apparently some inactive metabolites are easily esterified, so they can be found up to 5 months after the last injection.

Dus is het nu 3 weken of 5 maanden detecteerbaar?

ga je voor massa of wilje gaan cutten? Als je voor massa gaat is winny only geen goede optie want het zal je teleurstellen. Je zou maar 5 kg ofsow aankomen terwijl je met een test/deca of test/sus meer massa kan pakken.

Nog eens over die nakuur

There is no real use for Clomid or nolvadex post-cycle for Winny specifically since there is no post-cycle aromatisation to cause negative feedback. That makes whatever gains you made on Winny quite easy to maintain.

Uit het profile van Winny van Big Cat op bb.com... Nu ben ik dus een beetje confused ???

En nog van die pagina

Many have assumed otherwise due to the short half-life, but apparently some inactive metabolites are easily esterified, so they can be found up to 5 months after the last injection. Dus is het nu 3 weken of 5 maanden detecteerbaar?

ik doe zelf ook vechtsport en weet wat je bedoelt, teveel massa is k*t. heb er schijt aan maar toch (hoewel ik nog niet genoeg massa heb!)

winny only is op zich goed te doen, anavar ook. geld moet als je kuurt geen rol spelen. het is toch je lijf. heb zelf winny only gedaan zonder pct. ging uitstekend. maar ben van nature ook een vieze geilneef (aldus RichardV) ben je niet geil dan pct er achteraan. volgens mij gaat je stukje over "easily esterfied" over de inject versie.
weet niet of je dopingcontroles hebt maar mss is deca een idee vanwege je blessures..

verder: massa pakken of niet hangt maar met een ding samen: VOEDING!
je kunt een gangbare massakuur pakken en ermee cutten, hangt van voeding/cardio ed af. niet echt van de middelen mijn inziens.

verder oppassen met orals, krijg je mss vergrote lever. en ga je net zo snel neer als bob sapp op een leverstoot:D

ik doe zelf ook vechtsport en weet wat je bedoelt, teveel massa is k*t. heb er schijt aan maar toch (hoewel ik nog niet genoeg massa heb!)

Tot de 120-125 kilo ben ik van mening dat er niet zoiets is zoals teveel massa. Wat er wel bestaat is dat eigen lichaamsgewicht niet onder controle hebt. Massa is enkel nuttig als er voldoende kracht(en niet enkel limietkracht zoals een powerlifter) en controle achterzit. Maar dat heb ik al in mn trainingschema ingebouwd :)

Ik ben trouwens superzwaargewicht, en ze kunnen me net zo goed in de ring zetten tegen een 140 kg zware beer van 30 jaar als tegen een kiddo van 19 en 95kg die net uit de nieuwelingen is. Dus massa is nodig, zeker omdat ik nog ervaring mis :p
Als je in K1 bent, ik ben het type vechter als Jerome Le Banner(120kg op 1.90m), alleen nog lang niet zo goed ;)

winny only is op zich goed te doen, anavar ook. geld moet als je kuurt geen rol spelen. het is toch je lijf. heb zelf winny only gedaan zonder pct. ging uitstekend. maar ben van nature ook een vieze geilneef (aldus RichardV) ben je niet geil dan pct er achteraan. volgens mij gaat je stukje over "easily esterfied" over de inject versie.
weet niet of je dopingcontroles hebt maar mss is deca een idee vanwege je blessures..

Als geld geen rol zou spelen, zou ik ook anavar doen. Maar ik ga geen 500 euro betalen voor een deftig kuurtje, als ik me 1/3de daarvan vrijwel evenhard kan groeien.

Dopingcontroles zijn een mogelijkheid, en deca gaat me véél te ver voor een eerste kuur. Ook de beruchte deca-d*ck is niets voor mij.

Bedankt voor de info over de nakuur :)

verder: massa pakken of niet hangt maar met een ding samen: VOEDING!
je kunt een gangbare massakuur pakken en ermee cutten, hangt van voeding/cardio ed af. niet echt van de middelen mijn inziens.

Mijn voedingsschemais zeker in orde, ik weet genoeg over voeding en training want ik lurk al jaren op zowat elk bbboard dat ik kan begrijpen qua taal :D. Mijn tot calorien ga ik op minstens 4000 per dag zetten, en waarschijnlijk wel een pak erover, ik kan eten als een paard(2 dr oetker pizza's is geen probleem :D). De balans zou ik op 35/50/15% houden(prots/khs/vet)

verder oppassen met orals, krijg je mss vergrote lever. en ga je net zo snel neer als bob sapp op een leverstoot:D

Voor mijn operatie van 3 weken geleden heb ik een volledige bloedtest laten uitvoeren. Alles was zeer goed, lever, nieren, mineralengehalte,... buiten een wat te lage bloeddruk(maar dat komt voornamelijk door veel sport en zoutarme voeding). Mijn lever heeft nog ruim 2 maanden om terug te genezen, moet geen probleem zijn :)

Na die kuur blijf ik zeker tot september van alles af. Dan re-evalueer ik de situatie en zie ik verder.

ga je voor massa of wilje gaan cutten? Als je voor massa gaat is winny only geen goede optie want het zal je teleurstellen. Je zou maar 5 kg ofsow aankomen terwijl je met een test/deca of test/sus meer massa kan pakken.

Ik ga voor massa en kracht. 5kg droge massa op 6 weken zou ik al zeer tevreden mee zijn.

-500e voor var kuurtje gaat nergens over...ff beter rondkijken
- verder zeg je dat je voeding begrijpt maar volgens mij snap je mijn bedoeling niet. ik zeg: dat met low-carbs je een stuk minder vocht aantrekt dan high carbs maar goed...
- 5kg massa op 6 weken en dan ook nog eens droge massa? forget it. zeker met winny only vriend!
- dat vergrote leververhaal was meer een grap ipv serieuze shit

-500e voor var kuurtje gaat nergens over...ff beter rondkijken
- verder zeg je dat je voeding begrijpt maar volgens mij snap je mijn bedoeling niet. ik zeg: dat met low-carbs je een stuk minder vocht aantrekt dan high carbs maar goed...
- 5kg massa op 6 weken en dan ook nog eens droge massa? forget it. zeker met winny only vriend!
- dat vergrote leververhaal was meer een grap ipv serieuze shit

- tja, in mijn omgeving is het vrij duur tegenwoordig, en vrij veel fake ook.

- The specificity of Winny however, lies in how it counteracts estrogenic side-effects such as gyno and excess water retention.
winny staat bekend dat het juist vocht onttrekt en afstoot(vandaar de mogelijke gewrichtsklachten als side-effect), dus over vochtretentie moet ik me volgens wat ik al gevonden heb niet echt veel zorgen maken.

- ik heb al enkele logs gelezen van 8-9 kilo winny only, vergeet niet dat het mn eerste kuur is :) Maar ik zie wel hoe het komt, heb geen hoge verwachtingen van een oral only kuurtje. Ik doel op 4, dan ben ik best tevreden.

- Ik heb het effect van steroiden nog niet ondervonden op een goede leverstoot, en aangezien het nu al ****ing pijn kan doen, neem ik het ws iets te vlug serieus :D
Trouwens heb ik die match van the beast waar hij flinched en gaat zitten van een leverstoot al gezien (was het niet tegen hoost?), en ik dacht ook direct aan anabolen :)

Nou de diverse opties zijn al besproken;
-anavar vindt je te duur
-spuiten in geen optie voor je op dit moment.

Blijft er 1 over; winny.
In 6weken tijd 5 kilo erbij moet te doen zijn hoor.
En voor klachten over gewrichten, hoef ik ook niets meer over te zeggen, is al genoemd.

8 a 9 kg is best wat dat ga ik niet redden zit op 60mg per dag week 5 ..4.5kg zwaarder net resultaat tot nu toe:cool:

Terug
Naar boven