- Waardering
- 3.423
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
kuur is dus niet doorgegaan
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ten eerste ben ik al helemaal geen voorstander van:
-een oral only kuur
-pyramide systeem(achterhaald)
-winny(zeker bij sporten met explosieve kracht)
MAAR.... als je dan toch zo nodig een oral only wil doen, kies dan voor tbol of anavar. en ja je het altijd een nakuur nodig.
-rodge
ps: ik wist niet dat zo'n grote stoere vechtsporter bang was voor zo'n klein naaldje![]()

voor je gewrichten zou je ook glucosamine/chondroitine kunnen nemen. Aangezien je in je sport veel explosieve bewegingen maakt, lijkt me de kans op gewrichtsklachten vrij groot.

Alhoewel, tot hoe lang na de kuur kunnen deze klachten eigenlijk blijven duren? Kan het blijvende schade aan de gewrichten veroorzaken?als je een beetje je verstand,schone gear,spuiten,naalden en hygiene gebruikt is er echt niks aan de hand. ik spuit al 15 jaar steroids en heb nog nooit maar 1 probleem gehad.
en je hoeft niet enkel maar in je kont te zetten.
kijk hier eens: www.spotinjections.com
-rodge
als je een beetje je verstand,schone gear,spuiten,naalden en hygiene gebruikt is er echt niks aan de hand. ik spuit al 15 jaar steroids en heb nog nooit maar 1 probleem gehad.
en je hoeft niet enkel maar in je kont te zetten.
kijk hier eens: www.spotinjections.com
-rodge
In alles wat ik daarover onderzocht heb besluit ik nog steeds dat Winny het beste is, zeker prijs/kwaliteitsverhouding. Als de kuur me goed bevalt zie ik wel verder 
Als je toch niet aan de injects wil ga dan voor winnytabs

Nog eens over die nakuur
There is no real use for Clomid or nolvadex post-cycle for Winny specifically since there is no post-cycle aromatisation to cause negative feedback. That makes whatever gains you made on Winny quite easy to maintain.
Uit het profile van Winny van Big Cat op bb.com... Nu ben ik dus een beetje confused![]()
En nog van die pagina
Many have assumed otherwise due to the short half-life, but apparently some inactive metabolites are easily esterified, so they can be found up to 5 months after the last injection. Dus is het nu 3 weken of 5 maanden detecteerbaar?

ik doe zelf ook vechtsport en weet wat je bedoelt, teveel massa is k*t. heb er schijt aan maar toch (hoewel ik nog niet genoeg massa heb!)
winny only is op zich goed te doen, anavar ook. geld moet als je kuurt geen rol spelen. het is toch je lijf. heb zelf winny only gedaan zonder pct. ging uitstekend. maar ben van nature ook een vieze geilneef (aldus RichardV) ben je niet geil dan pct er achteraan. volgens mij gaat je stukje over "easily esterfied" over de inject versie.
weet niet of je dopingcontroles hebt maar mss is deca een idee vanwege je blessures..

verder: massa pakken of niet hangt maar met een ding samen: VOEDING!
je kunt een gangbare massakuur pakken en ermee cutten, hangt van voeding/cardio ed af. niet echt van de middelen mijn inziens.
. Mijn tot calorien ga ik op minstens 4000 per dag zetten, en waarschijnlijk wel een pak erover, ik kan eten als een paard(2 dr oetker pizza's is geen probleem
). De balans zou ik op 35/50/15% houden(prots/khs/vet)verder oppassen met orals, krijg je mss vergrote lever. en ga je net zo snel neer als bob sapp op een leverstoot![]()

ga je voor massa of wilje gaan cutten? Als je voor massa gaat is winny only geen goede optie want het zal je teleurstellen. Je zou maar 5 kg ofsow aankomen terwijl je met een test/deca of test/sus meer massa kan pakken.
-500e voor var kuurtje gaat nergens over...ff beter rondkijken
- verder zeg je dat je voeding begrijpt maar volgens mij snap je mijn bedoeling niet. ik zeg: dat met low-carbs je een stuk minder vocht aantrekt dan high carbs maar goed...
- 5kg massa op 6 weken en dan ook nog eens droge massa? forget it. zeker met winny only vriend!
- dat vergrote leververhaal was meer een grap ipv serieuze shit
Maar ik zie wel hoe het komt, heb geen hoge verwachtingen van een oral only kuurtje. Ik doel op 4, dan ben ik best tevreden.