AndroidHealthClinic

Eerste kuur!

highlander1

Novice
Waardering
0
hoi mede body-builders,ik ga met mijn eerste kuur beginnen op 2 april en wou die effe hier posten voor reacties.De kuur zal tien weken duren en bestaan uit ,test-e,super-deca en masteron enanthaat,nakuur nolvadex en clomid.Mijn stats zijn 24,1m75,72kg,11bf. test-e-super-deca op 500 per week gedurende tien weken en vanaf week vier masteron erbij weet nog alleen ni op hoeveel.Mijn doel is zoveel mogelijke droge spiermassa bijkomen voor de zomer mijn vetpercentage is redelijk laag want ben al enige tijd met proteine-dieet bezig. Bedankt voor de reacties!:cool:

lekker eerste kuurtje..., je doseringen zijn al hoger dan de mijn :roflol:

tja....

hoi mede body-builders,ik ga met mijn eerste kuur beginnen op 2 april en wou die effe hier posten voor reacties.De kuur zal tien weken duren en bestaan uit ,test-e,super-deca en masteron enanthaat,nakuur nolvadex en clomid.Mijn stats zijn 24,1m75,72kg,11bf. test-e-super-deca op 500 per week gedurende tien weken en vanaf week vier masteron erbij weet nog alleen ni op hoeveel.Mijn doel is zoveel mogelijke droge spiermassa bijkomen voor de zomer mijn vetpercentage is redelijk laag want ben al enige tijd met proteine-dieet bezig. Bedankt voor de reacties!:cool:

waar blijft ericR met zn rob de nijs quote over de zomer? :p

anyway, hoelang ben je al bezig met trainen. laat je voedsel en trainingsschema eens zien enzo. En doe es een echt kuurvoorstel. Ow, en ga es goed lezen...

Veel su6;) Ik kan ook niet wachten:D

• Topic Starter Topic Starter
trenbolone

Ja trenbolone akkoord maar is da ni wa zwaar voor eerste kuur of ni?

Je stats zijn niet echt schrikbarend en dit is je eerste kuur. Ik vind 500mg test e meer dan zat.

Terug
Naar boven