XXL Nutrition

eerste kuur

Tray

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil beginnen met een kuur

week 1-8 deca 200mg/w
week 1-8 sust 250mg/w
week 1-6 dboll ed

en in week 10 starten met de nakuur met clomid

gr

ik zou je kuur doortrekken naar 10 weken en de deca een week eerder stoppen:

week 1-10 sust 250mg/week
week 1-9 deca 200mg/week
week 1-4 dianabol 30à40 mg/dag

Correctie van mijn zijde:

wk 1-10 250mg test e
wk 1-10 200mg deca
wk 1- 6 30mg dbol

wk 13-17 20mg nolva ed

• Topic Starter Topic Starter
waarom nolvadex ipv. clomid?

Laatst bewerkt:
Clomid kan ook. Uit meest recente onderzoeken is gebleken dat nolvadex sterker/beter is voor herstel. Vandaar dat ik er nolva bij heb gezet. Je kunt ook een combi van deze doen, maar vind dat niet nodig bij zo'n beginnerskuurtje.

en waarom test e ipv sust

sus heeft 4 verschillende esters. korte en lange. Bij 1x in de wk injecteren krijg je meer schommelingen in je bloedwaarden. Je moet juist proberen om je bloedwaarden zo stabiel mogelijk te houden. Als ik me goed herinner heb je bij schommelende bloedwaarden meer kans op bijwerkingen zoals uitslag. Ook je vochtopslag kan meer zijn.

zijn er toevallig nog meer mensen met een advies??

Waarom meteen stacken ?

sustanon is goed, maar de deca onderdrukt je axis en heeft een langere ester dan de sustanon, dus is het beter om de deca 1 week korter te nemen dan de sustanon, maar toch zeker 9 weken, als je de produkten wilt gebruiken die je noemt doe je het het beste zo;

week 1-9 200mg Deca ew
week 1-10 250mg sustanon ew (in 2 keer zetten vanwege de prop)
week 1-3 40mg Dianaboll ed

week 13-14 100 mg clomid of 40 mg Nolvadex ed
week 15-16 50 mg clomid of 20 mg Nolvadex ed

wat is je doel met deze kuur?met deze shizzle ga je vast en zeker veel massa gainen maar ook veel vocht en vet, weet niet of je dat wil zo vlak voor de zomer.

ll

Laatst bewerkt:
zowat een het hoort er bij toch een beetje vocht en vet

Laatst bewerkt:
sustanon is goed, maar de deca onderdrukt je axis en heeft een langere ester dan de sustanon, dus is het beter om de deca 1 week korter te nemen dan de sustanon, maar toch zeker 9 weken, als je de produkten wilt gebruiken die je noemt doe je het het beste zo;

week 1-9 200mg Deca ew
week 1-10 250mg sustanon ew (in 2 keer zetten vanwege de prop)
week 1-3 40mg Dianaboll ed

week 13-14 100 mg clomid of 40 mg Nolvadex ed
week 15-16 50 mg clomid of 20 mg Nolvadex ed

wat is je doel met deze kuur?met deze shizzle ga je vast en zeker veel massa gainen maar ook veel vocht en vet, weet niet of je dat wil zo vlak voor de zomer.

in sust zit toch ook een decanoate ester net als in deca?

edit: wh00pz dennis was me voor

Bij een beginners kuur zou ik de deca niet een week inkorten. Bij hogere dosissen vind ik dat interessanter. Dus ik zou het gewoon lekker op 10wkn houden.

Terug
Naar boven