XXL Nutrition

eerste kuur

PlayerX

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Het is er tijd voor denk ik mijn EERSTE kuurtje
Ik ben nu 2,5 jaar serieus aan het trainen waarin ik zo'n 20 kilotjes ben gegained dus heb volgens mezelf wel het meeste er uitgehaald wat er uit te halen is "naturel style" .
Mijn stats:
1.88 m
88 kilo
12% Body fat

Ik ga het liefst voor de oral style want ik zie echt op tegen de naalden.:eek:
Graag ontvang ik was adviezen over tabs met eigen ervaringen
Ik heb me de laatste tijd er al best wel in verdiept,maar zie eerlijk gezegd de bomen door het bos niet meer.:eek: Mijn doel is keiharde massa er bij gainen.
Dus kom maar op met je advies,kritiek of wat dan ook...................:D

Kijk in de logs sectie voor orals only daar word je een stuk wijzer van.

niet prikken = niet kuren!:mad:

Gebaseerd op jouw keuze en voorwaarden....T-bol of winny op 50mg 6wkn lang op constante basis.

Dat is natuurlijk weer de grootste onzin die er is!!!!

RUITER,waarom is dit onzin?

als jij je hele leven wil kuren op orals,ga je dan nu maar al op de lijst met lever wachtende zetten,je zal het nodig hebben,en ga dan gerust je gang met je orals.

nuja als jij dit onzin vind dat je je lever naar de knoppen gaat helpen zo na verloop van tijd,dan moet jij het weten.

jij vraagt om raad,ik geef je die,en dan noem je het onzin.

breezerboys en hun ego...tssss....

@Ironmike; TS zegt niet dat ie zijn hele leven lang op orals wilt gaan kuren. Hij wil alleen met orals beginnen omdat ie nog niet toe is aan injects wegens eigen redenen.

@RuiterC; Een start met orals is prima. Niets mis mee. Een start met injects is alleen maar beter, meer gains. Een eerste kuur, daar groei je het best op. Dat is eigenlijk wat Ironmike je duidelijk probeerde te maken. Alleen was ie niet zo genuanceerd :)

Groepsknuffel?? :D

Ik hoop dat je veel mag gainen van je oral kuur.

Verwacht iig niet dat je veel zal over houden...vind het juist daarom erg zonde.
Juist de 1e keer zou je er het beste van moeten maken.

@Ironmike; TS zegt niet dat ie zijn hele leven lang op orals wilt gaan kuren. Hij wil alleen met orals beginnen omdat ie nog niet toe is aan injects wegens eigen redenen.

@RuiterC; Een start met orals is prima. Niets mis mee. Een start met injects is alleen maar beter, meer gains. Een eerste kuur, daar groei je het best op. Dat is eigenlijk wat Ironmike je duidelijk probeerde te maken. Alleen was ie niet zo genuanceerd :)

Groepsknuffel?? :D

:trio: :bukkake:

• Topic Starter Topic Starter
De reden dat ik voor orals denk te kiezen is omdat tegen needles op zie ook omdat ik me er niet goed in heb verdiept (misschien als ik me er dieper in verdiep in gebruik enzo dat ik er anders over ga denken)
Maar ik wil me EERSTE kuur gewoon orals proberen misschien in the future............................

PS> is het dan echt zo dat er bijna geen reet aan over houdt met orals???:eek:

als je zoon info nog moet vragen dan kan je naar mijn inziens toch wel meer gaan verdiepen in alle AAS niet alleen in orals maar ook injectables.. kijk ook eens op www.spotinjections.com en ga eens uitzoeken hoe je moet injecteren...

eenmaal de eerste prik gezet zou je iig nooit geen spijt van krijgen..

De gains zijn gewoon veel beter bij de injects. En het is makkelijk als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt en dan kijk je naar je volgende prikje uit.

Maar zoals je eigenlijk zelf al zegt heb je nog helemaal geen verstand van zaken dus beter ga je nog een aantal maanden onderzoeken en verschillende profielen lezen van steroiden en dan kom je terug met een degelijk kuur voorstel.

en je hoeft de naald toch niet te zien als je er teveel tegen opziet?
als je iemand hebt om te prikken tenminste

en je hoeft de naald toch niet te zien als je er teveel tegen opziet?
als je iemand hebt om te prikken tenminste

Nou dat vind ik wel:D
Zat te beven als een rietje man de 1e keer!

Ruiter kerel, verdiep je er ff wat verder in, want echt waar, de gains zijn in de regel beter met injects.

De 1e kuur doe je maar 1 keer, dus pak het goed aan maat!

Suat, ik dacht ergens gelezen te hebben dat tboll na 4 weken niet meer veel opbrengt. Zal eens zoeken waar ik dit gelezen heb.

zet je heen over die angst man!
spuiten is 100 keer bter dan orals!
zelfs al doet wel pijn bij het zetten, wanneer jij dikke gains maakt vanaf week 3 ofzo dan vergeet je die pijn echt wel!
ik zeg: die naald derin!

m'n eerste ineens met injects gedaan, de eerste naald die je erin jast is even bibberen en beven,maar vanaf de tweede injectie is het genieten. Is minder schadelijk voor je lever en je winst is groter.

• Topic Starter Topic Starter
THANKS VOOR DE INFO GASTEN :thumb: Ik ga ff alles laten bezinken en nog veel over alle mogelijkheden lezen en dan zie ik wel wat ik dan doe!!

Suat, ik dacht ergens gelezen te hebben dat tboll na 4 weken niet meer veel opbrengt. Zal eens zoeken waar ik dit gelezen heb.

Dat zal de dbol, winny, var etc ook niet doen dan. Ook injects houden meestal rond wk 6 op met het laten toenemen van lichaamsgewicht. Maar ik ben van mening dat dat allemaal te wijten is aan gebrek van de juiste hoeveelheid voeding/kcal. Tenminste, een groot deel hiervan.

Terug
Naar boven