Fitness Seller

eerste kuur

Waardering
0
mensen ik heb besloten om te kuren mijn standpunt staat vast...
mijn eerst kuur gaat bestaan uit winstrol en clenbuterol.
kom net uit de cut en wil nu terug wat extra droge massa winnen.
mijn winstrol bestaat uit 200*10 mg
en van clenbuterol heb ik er 100 van 50mcg.
ik had gedacht aan aan 50 dagen op 40 mg gram per dag.
en de laatste 3 weken stilletjes aan opbouwen met clenbuterol tot 150 mcg per dag. om adt clenbuterol maar 3 weken effectief werkt.
mss wat veel oral, maar ik wil het puur hebben over de resultaten en niet over de neveneffecten van de lever etc.
wat denken julie hiervan? aanpassingen of andere tips?

tja neven effecten van de lever...daar heb je wel een punt,en mag je niet zomaar in de wind slaan,het zal al bij al wel meevallen,maar wees toch voorzichtig...

verder zie ik dat je pas 18 jaar bent,hoelang train je al?

ik denk ook niet dat je met clen en winny heel veel "droge massa" zal winnen,je zal al heel tevreden mogen zijn als je je houdige "massa" behoud als je gaat cutten,en zelfs dat betwijfel ik..

Zal je het gezeik van je bent nog geen 21 besparen omdat je nu al aangeeft dat je vastbesloten bent , maar slim vind ik het niet :(

zal aan mij liggen , maar ik vind het nogal tegenstrijdig ,.... Clen = op afvallen gericht, Winny = op gainen gericht.

Zou eerder voor een winny only gaan , daarna kijken wat je resultaten zijn .
Mocht je dan in jou ogen te veel vet/vocht vasthouden kan je een kleine cut doen met clenbuterol .

• Topic Starter Topic Starter
tja neven effecten van de lever...daar heb je wel een punt,en mag je niet zomaar in de wind slaan,het zal al bij al wel meevallen,maar wees toch voorzichtig...

ik denk ook niet dat je met clenbuterol en winny heel veel "droge massa" zal winnen,je zal al heel tevreden mogen zijn als je je houdige "massa" behoud als je gaat cutten,en zelfs dat betwijfel ik..

ik kom net uit de cut weet als ik nu de calorien verhog ik zal bijkomen zonder twijfel maar wil nog een extra boost...
hoe zouden julie de winstrol doseren dan en / of clenbuterol

ik denk ook niet dat je met clenbuterol en winny heel veel "droge massa" zal winnen,je zal al heel tevreden mogen zijn als je je houdige "massa" behoud als je gaat cutten,en zelfs dat betwijfel ik..

ik train nu drie jaar deftig, goede voeding zes keer per dag.
stats 1.89
92 kg(kom net uit de cut)
6 procent

Laatst bewerkt:
Mij lijkt dan een winny only op 50mg een goed voorstel. Clen heb je nergens voor nodig aangezien je uit je cut komt. Let op wat je eet en je vet% zal nauwelijks stijgen.

Succes!

Mij lijkt dan een winny only op 50mg een goed voorstel. clenbuterol heb je nergens voor nodig aangezien je uit je cut komt. Let op wat je eet en je vet% zal nauwelijks stijgen.

Succes!

dus 40 dagen (6weken) op 50 mg per dag en de inname alles voor training of mooi verspreid over de dag?

zou het verspreiden 2 in de morgen en 2 voor de training ....vind je te jong maar succes ermee.

Terug
Naar boven