MuscleMeat

eerste kuur

jong

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
haaj,

mijn naam is Rob en ik train nu 3 jaar, waarvan 2 echt sirrieus..ik ben 1,85 en weeg 78
een jaartje of anderhalf geleden heb ik ook een post op dit forum gezet met een kuur en dit werd mij toen sterk afgeraden. maar nu wil ik dan toch echt gaan kuren!

Hij ziet er als volgt uit:

week 1 t/m 6
40mg dianabol ed
week 1 t/m 8
500mg testosteron enanthaat ew

week 1 t/m 8
400mg deca ew

week 8 t/m 10
20mg nolvadex ed

week 8
100mg clomid ed

week 14 en 15
50mg clomid ed

Ik hoor het wel

Laatst bewerkt:
Denk je nu echt dat je andere reacties gaat krijgen dan 1.5 jaar geleden.

Laat je de kop niet gek maken door sommigen hier op het board en wacht!!!!!

Als je dan toch al perse wilt kuren, hou het dan gewoon op 500mg Test E per week ...
Zo kan je in je 2de kuur (want die komt er toch wel :p) nog beginnen met stacken.

Laatst bewerkt:
Ik was 85kg op jouw lengte toen ik nog moest beginnen met trainen.

Beetje overkill als eerste kuurtje, 1180mg per week.

Stats?

Zeggen wel degelijk een ****.

Als jij 85kg bent op 1.85 ben je nog niet toe aan kuren, of je moet op een brutaal laag bf staan.

Simple as that.

Jo kerel ,

luister als je zo graag wilt kuren begin dan een D-bol kuurtje only en ga niet meteen vanalles door elkaar heen gooien.. of pak eventueel 8-10 weken 500 mg test only voor een 1ste kuurtje prima ..

zozo, 2 jaar bezig met serieus trainen.

Ms moet je dan maar eens beginnen met ook serieus te eten

Staar jij je maar lekker blind op de kgtjes:rolleyes:

"Ik ben 78kg op 1.90 en bench 50 for reps, maar ik ben alsnog het grootste beest in mijn gym, dat mijn quads maar 55cm meten wil niet zeggen dat ze niet groot zijn, in tegendeel, ik zie er groter uit dan jongens met 75cm quads en 110kg bodyweight."

:eyes:

"Ik ben 78kg op 1.90 en bench 50 for reps, maar ik ben alsnog het grootste beest in mijn gym, dat mijn quads maar 55cm meten wil niet zeggen dat ze niet groot zijn, in tegendeel, ik zie er groter uit dan jongens met 75cm quads en 110kg bodyweight."

:eyes:
train je met kinderen onder de 12? :D:D want lopen wel beesten rond dan .

Ontopic stelletje hanen!! :D

volgens mij zit iedereen aan zijn kuurtje op het moment ... de test vliegt in alle
topics zowat in het rond :D

test deca dbol kan best als 1e kuur maar ik vind het erg kort 8 weke

1-12 test
1-11 deca
1-4 dbol
nakuur

Joh, ik ken jochies die al op hun 17e kuren. Het schijnt normaal te zijn tegenwoordig en ze kijken je raar aan als je er wat van zegt.

Ik zeg alleen dat deze kuur met test/deca overdone is. Veel te veel voorjou maar wil je ook geen andere shit aanraden.

je kan ook voor een test onlytje gaan 12 weken

19 veel te jong om te kuren + je stats zijn lang niet goed om te gaan kuren.Ik zou nog ff 2 jaar goed trainen + eten alvorens je aan de rotzooi te begeven.

En drie weken na laatste inject nakuur.

Terug
Naar boven