Fitness Seller

Eerste kuur

Djengiz Khan

Cool Novice
Waardering
1
Hoi zit al ruime tijd hier op het forum. Meestal aan het lezen.
Nou wil ik in januari mijn eerste kuur beginnen. Heb 4 maanden niet kunnen trainen door een operatie. Ben nu weer volop bezig.
Ik ben zelf aan het twijfelen, graag jullie advies. Heb alles al liggen omdat ik half jaar geleden al wou beginnen maar toen niet kon door die operatie.
Ben 1.83 weeg 90 kilo 17 % vet en 24 jaar jong.
Heb de volgende spullen liggen: Sustanon, Deca, Winstrol(tabs) en Boldenone.
Wil eigenlijk voor een 'kwaliteits' kuurtje gaan. Iets lager in vetpercentage. Dacht zelf aan Eq + Winnie. Of zal ik voor Sust + deca gaan en na mijn kuur proberen wat vet te verliezen?

Graag jullie advies

Bij voorbaat dank.

Hi bro,

Volgende keer is het handiger een kuur samen te stellen aan de hand van wat je wilt, en niet aan de hand van wat je al hebt ingekocht. :)

Wordt dit je eerste kuurtje? Zo ja, denk ik dat je met die Eq. + Winny wel iets leuks kan maken. Aangezien je op 17% bf zit, kan je beter dus voor de kwaliteit gaan dan voor puse massa.

MrJ zei:
Hi bro,

Volgende keer is het handiger een kuur samen te stellen aan de hand van wat je wilt, en niet aan de hand van wat je al hebt ingekocht. :)

Wordt dit je eerste kuurtje? Zo ja, denk ik dat je met die Eq. + Winny wel iets leuks kan maken. Aangezien je op 17% bf zit, kan je beter dus voor de kwaliteit gaan dan voor puse massa.

Zou gewoon die hele zooi in 1 keer injecteren :p

Nee zou ook doen wat MrJ zegt gewoon de Eq+Winny evt nog wat test prop erbij.

Ik zou voor de sus gaan i.c.m. winstrol. Equipoise doet echt helemaal niets, vind ik. Sus met winstrol houd je niet veel vocht mee vast terwijl de massa behoorlijk kwalitatief is. Ik ga er nu dus van uit dat je persé de spullen die je al in huis hebt wilt gebruiken. Je kunt ook zeggen: nu een massakuur bestaande uit deca + sus. het wordt tenslotte winter en dat betekent bij mij knallen en vreten. In maart dan bijv. equipoise met winstrol om wat te cutten. Cutten doe je echter vooral met strak voedingsplan, vind ik.

Mr. Symmetry zei:
Ik zou voor de sus gaan i.c.m. winstrol. Equipoise doet echt helemaal niets, vind ik. Sus met winstrol houd je niet veel vocht mee vast terwijl de massa behoorlijk kwalitatief is. Ik ga er nu dus van uit dat je persé de spullen die je al in huis hebt wilt gebruiken. Je kunt ook zeggen: nu een massakuur bestaande uit deca + sus. het wordt tenslotte winter en dat betekent bij mij knallen en vreten. In maart dan bijv. equipoise met winstrol om wat te cutten. Cutten doe je echter vooral met strak voedingsplan, vind ik.
zou ik dit ff onderbouwd mogen zien? of is het van IK vind het niks?:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou ook wat anders kunnen gebruiken, hoeft niet perse de spullen te zijn die ik in huis heb. ik moet sowieso mijn nakuur nog bestellen dus kan ik net zo goed wat andere middelen bijbestellen. Waar het mij om gaat dat ik een goede eerste kuur wil.
Maar als ik voor de Eq zou gaan, is 400mg p/w genoeg voor 10 weken?? en de laatste 6 weken winny??

Alvast bedankt

Klinkt op zich al heel aardig. :)

Ik denk zelf dat je nakuur niet zo heel zwaar hoeft te zijn. 1 week 40mg Nolva /d, en dan 2 weken 20mg Nolva /d.

Daarna eventueel wat Mariadistel voor je lever. Ik neem aan dat de Winny orals zijn?

Ja winstrol tabs van gs. Moet ik de Eq nog frontloaden of is dat niet nodig.

Een frontload is een goed idee ja. Denk dan aan zoiets:

Week 1-2: 600mg Eq. /w
Week 3-10: 400mg Eq. /w
Week 5-10: 25/50mg Winny /d

Week 13: 40mg Nolva /d
Week 14-15: 20mg Nolva /d

Ok thanx. Nu flink trainen en knallen in januari.

Terug
Naar boven