Fitness Seller

Eerste kuur

VinzMz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
Hey gasten,

Ik ben al een kleine 3 jaar aan het trainen, waarvan het laatste jaar serieus. Ik ben kleine 1m90 en weeg 85 kg.
Mijn doel is nog wat bij te komen in droge massa en wat scherper te komen staan.
Ze hebben mij dan winstrol aangeraden en nolvadex als nakuur.
Beide orals omdat ik hoe stom het ook kan klinken, een naaldenfobie heb.

Ik vroeg me dus af of dit een goede keuze is en zo ja welke dosering ik het best hanteer.

Alvast bedankt voor de hulp

winstrol is leuk als je goed droog staat (onttrekt vocht waardoor je scherper word + kracht), of om te stacken met bv testosteron er bij.
maar winny only zal je tegenvallen en gaat je niet de extra kilo's geven.
beter bijt je even door je naaldenfobie heen en pak je een degelijke kuur..
wil je winny only alsnog doorzetten kan je op 40mg per dag gedurende 6 weken wat vrij gebruikelijk is

groet

Laatst bewerkt:
Gewoon naturel verder trainen als het je alleen om een beetje extra droge massa te doen is. Als je toch per se wat wil nemen kun je idd een winny only pakken 50mg voor 6 weken daar kun je wel 2 a 3kg mee pakken als het je 1e kur is en je voeding op orde is.

Laatst bewerkt:
ik vond naalden ook niet het fijnste idee maar na de eerste keer is het al een stuk minder eng! je moet er wat voor over hebben he.

• Topic Starter Topic Starter
Idd, alvast bedankt voor de info...
Het enigste wat me nog wat afschrikt zijn die neveneffecten...
Velen zeggen dat je het zelf bij uw eerste kuur merkt, anderen weer niet...
Is momenteel zowat het enigste wat me tegenhoudt...

neven effecten heb je altijd wel last van.. het aan jezelf hoe je er mee omgaat.. al moet ik zeggen dat bij een kuurtje van 6 weken de effecten een heel stuk minder bij mij zijn als met een kuur van 14 weken ofzo.. en met een winny only is dat goed te overzien..

maar als je wilt groeien, moet je toch echt over je fobie heen komen..
gewoon op je buik gaan liggen en een ander het werk laten doen, zie je niks, is het misschien wat minder eng..

Winstrol krijg je niet echt bijwerkingen van, hooguit wat last van de gewrichten omdat het daar de vocht onttrekt. 6 weken winny op 50mg en dan 2 weken nolvadex op 20mg

Winstrol krijg je niet echt bijwerkingen van, hooguit wat last van de gewrichten omdat het daar de vocht onttrekt. 6 weken winny op 50mg en dan 2 weken nolvadex op 20mg

Haaruitval niet vergeten, toch ook belangrijk als je er aanleg voor hebt. ;)

ik heb met winny only in de cut nog 2 kg kunnen aanzetten.
Je moet idd wel oppassen met je gewrichten want kreeg daar wel beetje last van.
Injecteren is wel beter maar ik oral is wel minder eng en makkelijker

Zou voor je eerste kuur geen oral pakken maar goed.

Heb niet meteen een vriend of vriendin die ik elke dag zie die een spuit in men kont wil schieten dus dat zal niet zo makkelijk gaan...
Alvast al bedankt voor alle info!

Heb niet meteen een vriend of vriendin die ik elke dag zie die een spuit in men kont wil schieten dus dat zal niet zo makkelijk gaan...
Alvast al bedankt voor alle info!

Gewoon een slap excuus bro zelf heel gemakkelijk te doen en beter als je weet hoe te handelen.

Je traint een jaar serieus. Dit + je stats geven aan dat je nog niet hoeft te gaan kuren om nog flink wat gains te kunnen maken.

Dan blijf ik wel nog wat trainen zonder...

+1 voor porterhouse.

En over naaldenfobie.. das bullshit.. Ik spreek uit ervaring.. Kwas heel me leven doodsbang voor naalden maar nu vind ik t bijna lekker... :o

Hey gasten,

Ik ben al een kleine 3 jaar aan het trainen, waarvan het laatste jaar serieus. Ik ben kleine 1m90 en weeg 85 kg.
Mijn doel is nog wat bij te komen in droge massa en wat scherper te komen staan.
Ze hebben mij dan winstrol aangeraden en nolvadex als nakuur.
Beide orals omdat ik hoe stom het ook kan klinken, een naaldenfobie heb.

Ik vroeg me dus af of dit een goede keuze is en zo ja welke dosering ik het best hanteer.

Alvast bedankt voor de hulp

Dat prikken steld echt niets voor ik had ook naalden fobie laat gewoon iemand anders in je billen prikken en je voelt alleen heel heel klein prikje gewoon doen is niets Mzzl suc 6

Zou lekker naturel blijven trainen kuurtje kan altijd nog!
Mocht je het echt willen een winny only(hoef je niet te prikken)50 e/d nakuur nolva en misschien wat glucosamine tegen gewrichts pijn
suc7

Terug
Naar boven