AndroidHealthClinic

Eerste kuur

jarno1975

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
He gasten .

Vraagje over winstrol (winny)

37 jaar , 187 lang 93Kg
Ik wil mijn eerst kuur gaan beginnen met winny. Train 4x per week

Mijn voedings is verdeelt in 7 maaltijden .
1* 100gr brinta met 2x schep Why
2* 500cl Magere Yoghurt 0%vet + zure appel
3* 6-8 Vita lu met Rookvlees kipfile
4* shake van Why met 5 rijstenwaffels
5*200-300 gr rijst of pasta of aardappels , met 200 gr kipfile of witte vis of runderbief
6* shake van why met een zure appel
7* 500 cl magere kwark 0% vet + een grapefruit 20 voor het slapen

Ik gebruik Jack 3d voor de training . en tijdens het trainen 1/2 schep amino zuren en de andere 1/2 in de why Isolaat shake na de training .

winstrol tabletjes 10gr per tablet

1 week 1 tablet per dag
2 week 1 1/2 of 2 per dag
3 week 3 tabletjes
4 week 3 tabletjes
5 week 2 tabletjes
6 week 1 tabletjes

vitamine pak + omega vis tabletjes en zink tabletjes

Is dit goed voor mij of kan de dosering om hoog .

Wat is je doel? Cutten denk ik als het zo zie? Zou sowieso naar je eiwit inname kijken en je onverzadigde vetten (kan omhoog). Daarnaast meer variatie aanbrengen.

Winstrol niet opbouwen/afbouwen. Gewoon meteen 50mg nemen. Dus in jouw geval 5 ED

Inderdaad winny op 50mg ed,opbouwen en afbouwen is zo old skool:rolleyes:

Of heb je maar 1 potje?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb nog niks bestelt , dus met andere worden 5 tabletjes per dag pakken .. gelijk tijdig of verspreider over de dag !!!, Vraagje wat is cutten en 50 Mg Ed waar staat ed voor ..

cutten = onder onderhoud eten / afvallen
ed= every day oftwewel elke dag zoals je ook EOD hebt wat every other day oftewel om de dag is.

Ik zou 1 2 1 doen opstaan middag/pwo (pwo is na de training) en voor het slapen omdat halfwaarde 6-8 uur is.

Hoe lang train je al en hoeveel moeite heb je gedaan met inlezen?

Laatst bewerkt:
ed = elke dag

ed= every day

eod= every other day

Edit: Sorry Ymir had erover gelezen..

Laatst bewerkt:
Ik train nu bijna 2 jaar en heb me best wel ingelezen maar sommige termen snap ik niet zo doende die vragen over ED en cutten ,

Mijn voeding is echt al goed want ook mij avond eten is erg afwisselend , en vet vrij . maar denk jij ook dat ik direct 50 Mg moet pakken op een dag van winny ????

^

Cutten is je vetpercentage omlaag proberen te halen.
Zou idd die eiwitjes wat omhoog schroeven tijdens de kuur.

Ik train nu bijna 2 jaar en heb me best wel ingelezen maar sommige termen snap ik niet zo doende die vragen over ED en cutten ,

Mijn voeding is echt al goed want ook mij avond eten is erg afwisselend , en vet vrij . maar denk jij ook dat ik direct 50 Mg moet pakken op een dag van winny ????
Zo goed is je voeding niet. En waarom zou een vetvrij avondeten zo geweldig zijn?
Sowieso moet je meer gezonde vetten (vette vis en noten bv) toevoegen in je dieet, die heb je gewoon iedere dag nodig.

Daarnaast is je schema erg vreemd... maaltijd 2,3,4,6 ga je super low carb meals, maar bij je avondeten ga je vrolijk 200-300gr rijst of pasta eten. Strange.

Daarnaast betwijfel ik et zwaar dat die 200-300gr rijst ongekookt gewogen is. Als dat echt zo is, wil ik je wel eens 300gr rijst in een keer zien opeten :)

ja over die rijst is wel gekookt kerel .... en deze maaltijden aan straks veranderen als ik zou beginnen met de kuur .. momenteel doe ik dit voor mijn vet percentage nog iets lager te krijgen

Terug
Naar boven