AndroidHealthClinic

Eerste Kuur

duivelman1205

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik zo graag volgende week starten met een kuur en ben al een tijdje aan het lezen wat kan en niet kan.

Ik wil namelijk het volgende gaan proberen:

2x Turinabol 100 tabs a 10mg 3 weken 50gr per dag
2x Winstrol 100 tabs a 10mg 3 weken 50gr per dag
1x Nolvadex 100 tabs a 10mg

ik wil voor de eerste keer alleen orals nemen.
Alleen hoor ik van winstrol dat je pijnlijke gewrichten kan van krijgen, ik heb namelijk last van een lichte vorm van reuma, daarom dat ik even post.
kan ik hier problemen mee krijgen?

Ik wil eigenlijk een kuur waar ik toch zeker 3 kg en meer wil pakken droog zonder veel vocht, ik ben vroeger dik geweest (117 kg) en heb nog wat last van huidoverschot vooral rond de borst streek.

stats nu:

leeftijd: 21
lengte: 1.88m
gewicht: 87.6 kg
ik train al 2.5 jaar
vet% 13

graag jullie mening of ervaring + aanpassing

thx!

Over tbol hoor ik echt geen goede verhalen zou dat dus niet nemen.

Bij een oral only zou ik wel gewoon 1 oral nemen en niet 3 weken eentje en dan 3 weken een andere.

• Topic Starter Topic Starter
Over tbol hoor ik echt geen goede verhalen zou dat dus niet nemen.

Bij een oral only zou ik wel gewoon 1 oral nemen en niet 3 weken eentje en dan 3 weken een andere.

oke.
winny dan 6 weken? of zijn er nog die voor goede spiermassa zorgen zonder te veel vocht zoals dboll?

thx alvast!

Niemand anders die me wat info kan geven?

als je een lichte vorm van reuma hebt kan je beter geen winny pakken, pak dan dbol. Als je zo bang bent voor vocht moet je even cutten naar (sub) 10% en dat gepaard met goede voeding zal je wat minder last hebben

+1 geen winny, je wordt er droger van dus minder vochtbescherming voor je gewrichten (kort door de bocht, bro science achtig uitgelegd, maar je snapt het wel) + je wordt nog eens sterker, dus gaat hogere gewichten gebruiken op zeer korte tijd. Gaan de gewrichten niet leuk vinden.

als je een lichte vorm van reuma hebt kan je beter geen winny pakken, pak dan dbol. Als je zo bang bent voor vocht moet je even cutten naar (sub) 10% en dat gepaard met goede voeding zal je wat minder last hebben

Ik zo in mijn kuut goed gaan cutten veel eiwitten en op trainsdagen zelf er wat meer kyd gaan in smijten.
Wat is je mening over tboll of geen ervaring mee?

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 10:31 ----------

+1 geen winny, je wordt er droger van dus minder vochtbescherming voor je gewrichten (kort door de bocht, bro science achtig uitgelegd, maar je snapt het wel) + je wordt nog eens sterker, dus gaat hogere gewichten gebruiken op zeer korte tijd. Gaan de gewrichten niet leuk vinden.

wat zo je me aanraden voor te gaan nemen, zoals Suwardi zegt dboll maar seruis cutten?

Eerst zelf wat cutten dan maar, want zou in jouw geval niet direct anavar of winstrol gaan nemen. Als je wat lager in vetpercentage staat kan je nog altijd kuren, en eventueel verder cutten, indien je voeding juist zit.

Eerst zelf wat cutten dan maar, want zou in jouw geval niet direct anavar of winstrol gaan nemen. Als je wat lager in vetpercentage staat kan je nog altijd kuren, en eventueel verder cutten, indien je voeding juist zit.

oke, als ik dan wat lager zit in ver% wat zo je me dan aanraden?
Alvast bedankt dit zijn antwoorden waar ik echt iets mee ben!

Als winny afvalt en je wilt geen dbol vanwege vocht zou ik orals maar laten en gewoon een test e kuur doen. Of eventueel een epistane kuurtje daar halen sommige ook wel eens mooie resultaten mee voor een oralkuur.

Als winny afvalt en je wilt geen dbol vanwege vocht zou ik orals maar laten en gewoon een test e kuur doen. Of eventueel een epistane kuurtje daar halen sommige ook wel eens mooie resultaten mee voor een oralkuur.

Bij deze zal het een test e worden van 500 mg 10 weken kick start van dboll 4 weken 50 mg per dag :)

Terug
Naar boven