AndroidHealthClinic

Eerste kuur

gevaar88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
beste dbb's,

Ik kijk al een aantal jaar naar de forum ben ook een hele tijd lid
maar heb nooit wat gedeeld heb enorm veel van jullie geleerd bedank allemaal !
Na heeeel lang overwegen ben ik begonnen met mijn kuur.

wk1 tot 10 test 500 mg pw
wk1 tot 10 tren e 200 mg pw
wk1 tot 14 bold 400 mg pw

mijn stats nu;

lengte: 1.72
gewicht 76kg
vetp: 9%

ben nu aan het bulken
hebben jullie nog op of aanmerkingen over mijn kuur?

Eerste kuur?

U srs?

Zou een test only op 500mg doen als eerste kuur

kijk als eerste kuur weetje helemaal neit hoe je reageert op je gear. jij stackt nu 3 middelen. straks ondervindt je sides maar weetje niet precies aan wat het kan liggen. ook nog voor een eerste kuur tren is no go. als je echt onderzoek had gedaan op deze site, had je gelezen dat bijna alle beginners kuur alleen test is of test in combinatie met een oral. meer niet. dus ja is een zwaar kuur man. had eerder gepost voor dat je prik had gezet.. sterkte met tren!

Waarom stel je deze vraag pas nu je bent begonnen? Trouwens hoe kom je erbij om bold door te laten lopen tot de 14e week en de rest niet?

wat is deze

• Topic Starter Topic Starter
heb me laten vertellen dat bold langer door kan gaan..langere ester?
een maatje van mij beruikt nu exact de zelfde kuur zit in week 9 beviel hem goed en ik zag duidelijke veranderingen bij hem vandaar de zelfde kuur

heb me laten vertellen dat bold langer door kan gaan..langere ester?
een maatje van mij beruikt nu exact de zelfde kuur zit in week 9 beviel hem goed en ik zag duidelijke veranderingen bij hem vandaar de zelfde kuur
Dat het een langere ester bevat betekent dat het langer duurt voordat je de piek bereikt. De steroïde wordt immers langzamer opgenomen door je lichaam, waardoor het opbouwen van bold langer duurt. Kuurtjes met bold duren daarom vaak langer dan andere kuurtjes, omdat men de bold volledig wilt benutten. Je laat dan ook de andere middelen langer doorlopen. Tren stop je trouwens 2 weken eerder dan de rest. Ik hoop dat je je er bewust van bent dat je ook een nakuur moet doen?

deze boy heeft een death wish.

Kuren met 76kg haha. Ga verdomme is vreten man.

Terug
Naar boven