AndroidHealthClinic

Eerste Kuur

ja en nu?

van je baby face af dmv aas?

Tja je krijgt er meer haargroei van maar of je het daar nou voor moet doen:P

Neem even contact op met Jesse, die zag er na zijn kuur 10 jaar ouder uit

wil je van je baby face af? koop een brommertje voor 2 10tjes en ga een stoeprand koppen, klaar is kees, geen AAS voor nodig :)

• Topic Starter Topic Starter

En nu zou ik graag weten of dit een beetje een reëel verwachtingspatroon is. En zo ja wat een aan te raden kuur is voor beginners.

Wat vinden jullie hiervan?

4 weken 40mg dianabol
2 weken 40mg nolvadex

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 09:56 ----------

Tja je krijgt er meer haargroei van maar of je het daar nou voor moet doen:P

Ik heb vernomen dat AAS vet verbranding stimuleren, en helaas gaat bij mij alles in t gezicht zitten. En krijg t daar op de normale manier niet weg. (als ik zo moet inschatten verwacht ik dat ik al n veel te laag vet percentage heb).

En nu zou ik graag weten of dit een beetje een reëel verwachtingspatroon is. En zo ja wat een aan te raden kuur is voor beginners.

4 weken 40mg dianabol
2 weken 40mg nolvadex

Ik heb vernomen dat AAS vet verbranding stimuleren, en helaas gaat bij mij alles in t gezicht zitten. En krijg t daar op de normale manier niet weg. (als ik zo moet inschatten verwacht ik dat ik al n veel te laag vet percentage heb).

Ik vind het helemaal niks! Je bent 21, je doet WAT aan fitness en je wil gaan kuren ???
En dan de reden; omdat je vind dat je een babyface hebt?

Ga roken, zuip je te pletter en laat je een paar keer flink op je bek rossen, dan ben je gauw genoeg van je babyface af. :cool: hoef je echt geen AAS voor te gebruiken....

Ohw en het verwachtingspatroon met 4 weken dianabol?
Nog meer vocht en vet in je kop. Je gaat eruit zien als iemand met Cushing-syndroom.

Waar heb jij vernomen dat AAS de vetverbranding stimuleren? AAS is een verzamelnaam voor vele soorten anabole-steroïden, ieder met zijn eigen werking.

Oftewel jij bent er zeker nog niet klaar voor om te gaan gebruiken, maar iets zegt me dat je zo'n superdude bent die zijn eigen kop toch wel volgt, dus succes ermee...

Laatst bewerkt:

4 weken 40mg dianabol
2 weken 40mg nolvadex

Er zijn meerdere jonge mensen die geen graatje vet hebben en toch bolle wangetjes hebben. Zelf meerdere mensen mee gezien en ook enkele voetballers op tv ermee gezien. Enige wat ik daar van weet is dat het rond je 25e weg gaat maar om welke reden zou ik echt niet weten..Ook bij een familielid gezien die tegen anorexia aan zat en toch klein beetje bol gezichtje had en ging pas weg toen ze ouder werd

Verder zou ik als ik jou was dan juist niet dianabol nemen want dat houdt veel vocht vast.
Ik zou eerder aanraden:
Week 1-6 winstroll 50mg elke dag tenzij je injects neemt en nakuur is mogelijk 2 weken met nolvadex(veel discussie over wel of geen nakuur bij winny only).
of je kang aan voor een test e kuur(wel injecteren) week 1-10 500mg elke week 1 maal en nakuur week 12-14 nolvadex 20mg

Maar nogmaals denk heel goed na voordat je hiermee uberhaupt begint..en begin anders eerst eens te kijken naar pre workout middelen.

Stel dat je babyface nog niet weg is 40mg nolva zodat je gezichtsveld verslechterd en je het niet meer ziet?

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk oordeel, niet doen! Bedankt mensen :) ga ik wat anders verzinnen XD

Duidelijk oordeel, niet doen! Bedankt mensen :) ga ik wat anders verzinnen XD

Ik denk dat je daar heel verstandig aan doet. Kijk eerst naar je training, voeding, rust en dan naar wat supplementen voor je kunnen doen. Meerendeel weinig of niks :rolleyes:, maar laat je daarover goed informeren.

Als je een paar jaartjes verder bent en je goed ingelezen hebt in de materie, kun je de overweging om te gaan gebruiken altijd nog maken.

Je zult n.l. versteld staan wat je als 'natural' allemaal kunt bereiken.

Terug
Naar boven