MuscleMeat

eerste kuur

bmwm5power

Novice
Waardering
0
hallo ik wil mijn eerste kuur binnen kort gaan doen wat vinden jullie er van
is een 10 weekse kuur
200mg deca 1-10
500 mg Test Enth 1-10
nakuuren nolvadex

1.88 lang
85 kg
6.9 %vet

Laatst bewerkt:
Lijkt me een strak kuurtje.

Vreten als een beest en dan gaan er leuke dingen gebeuren met je. ;)

Ziet er goed uit ja. Is zeker niet te licht voor een eerste kuur.
Waarschijnlijk hebben we er van de zomer weer een beach boy bij :D

Vind de test een beetje hoog gedoseerd, zou zelf kiezen voor of 200 mg deca/wk icm 250 mg test/wk, of alleen 500 mg test/wk voor 10 weken.
Als eerste kuurtje moet je daar ook zeer goed op kunnen gaan. Je kunt dan in je volgende kuurtjes de dosering geleidelijk verhogen.

Maar goed dat is mijn mening, op zich moet dit ook lukken maar vind het een beetje hoog gedoseerd voor een eerste kuur.

Ik ben het eens met Black Night. Op zich geen verkeerde kuur maar als eerste kuur bijna een gram per week (welke door de lange esters effectief ook nog omhoog gaat !) vind ik wat veel van het goede. Iets tegen oestrogeen zou in je kuur niet misstaan.
Succes

ik vind het wel een goede kuur heb het zelf ook gedaan, alleen ik heb zelf altijd testo cypionate, als je veel aan wil komen lijkt mij cypionate het beste.
van welk lab komt jou materiaal?gr. john

• Topic Starter Topic Starter
ik krijg alles van gs als het goed is

Enanthate of cypionate maakt elkaar niet zoveel. Cyp. heeft iets langere halfwaarde tijd.

Nette kuur. Je zou voor de eerste keer ook voor 250mg test. per week kunnen gaan.

Ik heb zelfde kuurtje gedaan als eerste keer met stanazolol er bij en gegroeid als kool :D

Terug
Naar boven