XXL Nutrition

Eerste kuur

spizzyBe

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Hoi,

Ik train al enkele jaren. Toen ik begon met trainen woog ik 63 kg . Aan de hand van een voedingschema en trainingschema weeg ik nu 85 kg en een vetpercentage van 13 % , ik ben 22 jaar oud. Ik ben 1m86 mijn doel is om massa te pakken. Ik wou eerst orals nemen maar de beste resultaten boek je toch met injecties.

1-10 w. Test only 500 mg
Nakuur: 2-4 w nolva

Wat vinden jullie ervan?

Goed idee. Ik zou ook wel een kickstart nemen. Zou voor winny gaan.

Wat bedoel je met 2-4 nolva? 2 tot 4weken lang nolva nemen? Je moet wel echt 4weken nakuren.

500mg test is prima, kan je idd nog een kickstart bij nemen als je een ongeduldige sl*t bent. Beetje opletten dat je geen vochtspons wordt, helemaal als je gaat kicken met dbol oid. 4 weken nolva op 20 mg als nakuur.

Kan iemand me nou eens uitleggen waarom deze jongen orals erbij moet nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Een kickstart is altijd heerlijk. En test prop zou ik niet aanraden bij een eerste kuur.
Voor mijn eerste kuur vind ik 3 producten iets te veel van het goede ik denk dat ik het ga houden op 10 w test 500 mg en nolva 20 Mg 4 w

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

En qua voeding tijdens kuur 500 + kcal boven onderhoud?

Zou toch echt een kicker nemen, geniet je langer van je kuur...test werkt wel gelijk maar merk je pas week 3 (ik dan) en komt er dan langzaam in. En je kuurt maar 10 weken. Kicker merk je gelijk.

Zou toch echt een kicker nemen, geniet je langer van je kuur...test werkt wel gelijk maar merk je pas week 3 (ik dan) en komt er dan langzaam in. En je kuurt maar 10 weken. Kicker merk je gelijk.
Dus dan

1 - 10w. Test e 500 Mg ( 1x week)
1- 4w winstrol 50 Mg (is dat dan iedere dag nemen?)
Nakuur: 4w nolvadex 20 Mg

Oke ik denk dat ik dit dan zal proberen. En qua trainingschema gewoon verder trainen hoe je anders traint? En voeding 500 kcal boven onderhoud?

Gewoon 10 weken test-e 500mg, geen kick of iets man! Kijk eerst wat de test voor je doet daar zul je al genoeg op gainen.

wat zijn je resultaten tot nu toe?

Een kickstart is geen must maar meer een persoonlijke keus. Ik heb tijdens mijn eerste kuur wel een kickstart genomen (4 weken winstrol op 50mg per dag) en daar was ik achteraf toch wel blij mee. uiteraard zul je genoeg gainen op 500mg test per week, maar met een kickstart zul je eerder vooruitgang zien in de spiegel en ook wat krachtgains betreft.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Oke ik denk dat ik dit dan zal proberen. En qua trainingschema gewoon verder trainen hoe je anders traint? En voeding 500 kcal boven onderhoud?
Ja, als dat voor jou goed werkt dan gewoon zo door gaan. Wat voeding betreft ga je ongeveer 20% boven je onderhoud zitten. En dat steeds aanpassen aan je nieuwe gewicht.

Terug
Naar boven