Ruslandsosa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 296
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 129kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo allemaal,
Ik ben een jonge man van 28 weeg 107kg ben 190cm lang.
Ben al best lang aan het bodybuilden denk zo beetje 5 jaar en de laatste 2.5jaar echt serieus let op mijn voeding gevarieerd trainen en rust.
Mijn vet persetage is op dit moment 11%.
Nou wil ik ff kijken wat kuurtje met mij doet en vraag me af wat jullie daar van vinden.
Het moet een wel soort van massakuur worden waar ik niet al te veel vocht van ga vasthouden en niet te veel bijwerkingen krijg.
Na lang uitzoeken ging mijn keuzeeerst naar primo met anavar maar heb nu toch voor iets anders gekozen.
Het word dus dit:
250mg/w Test cypionate 12weken
500mg/w Boldenone 12weken
40mg/d. Oxandrolone(anavar). 6weken
Lage test ter ondersteuning van mijn libido en voor beetje massa. Wil er kilootjes of 5-6 spiermassa aankomen.
Wat vinden jullie er van?
Ik ben een jonge man van 28 weeg 107kg ben 190cm lang.
Ben al best lang aan het bodybuilden denk zo beetje 5 jaar en de laatste 2.5jaar echt serieus let op mijn voeding gevarieerd trainen en rust.
Mijn vet persetage is op dit moment 11%.
Nou wil ik ff kijken wat kuurtje met mij doet en vraag me af wat jullie daar van vinden.
Het moet een wel soort van massakuur worden waar ik niet al te veel vocht van ga vasthouden en niet te veel bijwerkingen krijg.
Na lang uitzoeken ging mijn keuzeeerst naar primo met anavar maar heb nu toch voor iets anders gekozen.
Het word dus dit:
250mg/w Test cypionate 12weken
500mg/w Boldenone 12weken
40mg/d. Oxandrolone(anavar). 6weken
Lage test ter ondersteuning van mijn libido en voor beetje massa. Wil er kilootjes of 5-6 spiermassa aankomen.
Wat vinden jullie er van?

. Hij gaat dus niet veel hebben aan 250mg.