Fitness Seller

Eerste kuur

Ruslandsosa

Dutch Bodybuilder
Waardering
296
Lengte
1m90
Massa
129kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,
Ik ben een jonge man van 28 weeg 107kg ben 190cm lang.
Ben al best lang aan het bodybuilden denk zo beetje 5 jaar en de laatste 2.5jaar echt serieus let op mijn voeding gevarieerd trainen en rust.
Mijn vet persetage is op dit moment 11%.
Nou wil ik ff kijken wat kuurtje met mij doet en vraag me af wat jullie daar van vinden.
Het moet een wel soort van massakuur worden waar ik niet al te veel vocht van ga vasthouden en niet te veel bijwerkingen krijg.
Na lang uitzoeken ging mijn keuzeeerst naar primo met anavar maar heb nu toch voor iets anders gekozen.
Het word dus dit:
250mg/w Test cypionate 12weken
500mg/w Boldenone 12weken
40mg/d. Oxandrolone(anavar). 6weken

Lage test ter ondersteuning van mijn libido en voor beetje massa. Wil er kilootjes of 5-6 spiermassa aankomen.
Wat vinden jullie er van?

Eerste kuur zou ik gewoon Test E zetten op 500, eventueel kickstart erbij.

Omdat velen goede resultaten behalen op 500. Je hoeft natuurlijk niet de kudde te volgen, dus je zou ook kunnen proberen Hoe je gaat op 250 en eventueel een volgende kuur op 500 pakken. 750 lijkt me wat overkill voor een eerste kuur.

Omdat velen goede resultaten behalen op 500. Je hoeft natuurlijk niet de kudde te volgen, dus je zou ook kunnen proberen Hoe je gaat op 250 en eventueel een volgende kuur op 500 pakken. 750 lijkt me wat overkill voor een eerste kuur.
Je kunt ook proberen hoe je gaat op 100mg. Eerste kuur moet je gewoon meteen goed aanpakken. De gains die je maakt tijdens de eerste kuur maak je namelijk nooit meer. En het is niet zo dat je eerder dood gaat op 500mg. Dus waarom zou je 250mg doen?

Zeg niet dat ik 250 zou doen, ik zei namelijk in eerste instantie 500. Er zijn er ook genoeg die eerst 250 proberen, wat hun redenen daarvoor zijn? Geen idee

En vergeet niet dat TS gezien z'n gewicht en vetpersetage verre van ecto is :). Hij gaat dus niet veel hebben aan 250mg.

Klopt, maar what about de boldenone? Zou persoonlijk een eerste kuur niet te ingewikkeld maken en eerst kijken hoe je gaat op Test met eventueel winny of anavar erbij

Ik zou sowieso geen bold pakken de eerste kuur. Waarom? Bold heb je pas wat aan als je langer dan 12 weken gaat kuren. Liefst 16 weken of meer en zo lang zou ik mijn eerste kuur niet doen. Eerst maar eens kijken hoe je lichaam na een kuur hersteld.

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

En Bold moet je overigens veel hoger doseren dan 500mg.

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Klopt, maar what about de boldenone? Zou persoonlijk een eerste kuur niet te ingewikkeld maken en eerst kijken hoe je gaat op Test met eventueel winny of anavar erbij
Daar heb je gelijk in, maar ik vind dat iemand met deftige stats, dus iemand die weet wat ie doet, en die zich goed heeft ingelezen, best wel bijvoorbeeld test/deca/dbol kan pakken als eerste kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik kan bold doortrekken tot 16 weken en eventueel wat verhogen naar 750mg/w.
Maar zou ik genoeg hebben aan 250mg/w test of kan ik het beter op 350 zetten?

Oke ik kan bold doortrekken tot 16 weken en eventueel wat verhogen naar 750mg/w. Maar zou ik genoeg hebben aan 250mg/w test of kan ik het beter op 350 zetten?
Zou ik echt niet doen als het je eerste kuur is. Maar goed, het is jouw lichaam. Ik zou dan 16 weken 500mg test en 800mg bold doen. Maar nogmaals, ik zou het bij 12 weken test op 500mg houden met eventueel een kickstart (winstrol, dianabol, anavar).
Als je toch besluit om langer te gaan kuren, doe er dan in elk geval HCG bij.

Ik wil juist test niet zo hoog zetten in verband met waterretentie. Ik denk zelf dat ik al op 250mg best goed reageer omdat ik al op alles reageer als een gek ook testoboosters en zo.
Bold leek mij wel goed omdat er niet zo veel bijwerkingen hebt en best wel veel gooie verhalen over heb gehoor en gezien maar op internet zijn meningen wel verdeeld.
Dus ga denk ik voor 350mg test met 700mg bold en dan 40mg anavar als kickstart erbij.

Om HCG te gaan gebruiken heb ik al over nagedacht maar moet ik dat mijn hele kuur erbij doen of moet ik ermee beginnen pas na 10 weken of zo

Ik wil juist test niet zo hoog zetten in verband met waterretentie. Ik denk zelf dat ik al op 250mg best goed reageer omdat ik al op alles reageer als een gek ook testoboosters en zo. Bold leek mij wel goed omdat er niet zo veel bijwerkingen hebt en best wel veel gooie verhalen over heb gehoor en gezien maar op internet zijn meningen wel verdeeld. Dus ga denk ik voor 350mg test met 700mg bold en dan 40mg anavar als kickstart erbij. Om HCG te gaan gebruiken heb ik al over nagedacht maar moet ik dat mijn hele kuur erbij doen of moet ik ermee beginnen pas na 10 weken of zo
Ok, jouw feestje.
HCG 2x 500iu per week. Meteen eerste week van je kuur tot en met de eerste week van je nakuur.

Oke bedankt ga ik HCG ff bijbestellen.
Maar moet ik test ook gewoon 16 weken zetten? Dus 14de week voor het laatste inspuiten??

Helemaal eens met Walter. Maar aan de laatste post te zien heeft hij alles al in huis dus maakt het advies niet meer uit haha.

Ik wil juist test niet zo hoog zetten in verband met waterretentie. Ik denk zelf dat ik al op 250mg best goed reageer omdat ik al op alles reageer als een gek ook testoboosters en zo.
Bold leek mij wel goed omdat er niet zo veel bijwerkingen hebt en best wel veel gooie verhalen over heb gehoor en gezien maar op internet zijn meningen wel verdeeld.
Dus ga denk ik voor 350mg test met 700mg bold en dan 40mg anavar als kickstart erbij.

Om HCG te gaan gebruiken heb ik al over nagedacht maar moet ik dat mijn hele kuur erbij doen of moet ik ermee beginnen pas na 10 weken of zo
Dan moet je wel langer dan 12 weken gaan kuren he. En dan herstel je weer minder snel. Ik zou dus gewoon 500 mg test e doen, zonder iets ernaast. Waterretentie op 500 mg test e valt echt wel mee als je niet veel te veel zout eet.

Dat klopt meeste heb ik al in huis en wilde gewoon weten wat jullie van de concentraties vinden en zo en samenstelling van mijn kuur.
De HCG komt er bij nu dus jullie advies is zo en zo niet voor niks hoor.
Heb mijn keuze gewoon al gemaakt en ik wil gewoon geen test only kuur.
En test en bold geven best goeie resultaten zo als ik het moet geloven.
En zo als ik al eerder zei heb voor bold gekozen erbij vanwege
Dat deze niet zo toxisch is en weinig bijwerkingen heeft.

Ik deel je mening wel hoor. Maar dan zou ik iets anders kiezen dan bold ivm de lengte van je kuur. Je had ook primo of mast kunnen zetten. Maar als je toch al bold hebt, dan maar je kuur verlengen. Ben benieuwd wat het voor je doet.

Maar waar om geen bold dan wat zijn jullie argumenten behalve dat het lang duur de kuur dan???

Dat is het enige. Verder ben ik fan van Bold.

Terug
Naar boven