XXL Nutrition

Eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ginn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Hallo,

Ik ben van plan om te beginnen met een kuur, maar wil alvorens wat meer informatie over wat ik het beste kan gebruiken. En of het uberhaupt al verstandig is om te beginnen.

Situatie:
Heb een slank postuur en snelle metabolisme (kan eten wat ik wil kom niet aan)
2 maanden bij de sportschool
32 jaar
Train nu 2 keer in de week, maar wil voor 4 keer per week gaan.

Heb al het één en ander gelezen maar nog niet een vergelijkbare situatie kunnen vinden.

Alvast bedankt!

Na 2 maanden (of 2 jaar) heb je echt nog geen kuur nodig om resultaten te behalen.

1. Zorg dat je voeding op orde is. Meer eten dus!
2. Zorg dat je een goed schema hebt.
3. Ga eens een paar jaar trainen om wat massa te pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Na 2 maanden (of 2 jaar) heb je echt nog geen kuur nodig om resultaten te behalen.

1. Zorg dat je voeding op orde is. Meer eten dus!
2. Zorg dat je een goed schema hebt.
3. Ga eens een paar jaar trainen om wat massa te pakken.
Bedankt voor je reactie, ik heb toen ik een jaar of 25 was een paar jaar getraind met een goede regelmaat voedingssupplementen en veel eten. Het resultaat was echter niet voldoende om mij te stimuleren om verder te gaan. Ik hoop op wat sneller resultaat dmv een kuur.

Hallo,

Ik ben van plan om te beginnen met een kuur, maar wil alvorens wat meer informatie over wat ik het beste kan gebruiken. En of het uberhaupt al verstandig is om te beginnen.

Situatie:
32 jaar

Heb al het één en ander gelezen maar nog niet een vergelijkbare situatie kunnen vinden.

Alvast bedankt!

Wat is je drijfveer om met een kuur te beginnen?

Wacht even, ben je een troll die gauw een ander account heeft aangemaakt om dit topic te openen om 'negatieve' reacties uit te lokken? Want wees eerlijk, 32 jaar zijn en dan met zo een onzin afkomen (2 maand trainen, 2 x per week, 72 kg voor 1m84), kan niet dat je echt zo dom bent. Of toch?

--> Vooral omdat je weer zo iemand bent die vragen stelt waar je op 5seconden je antwoorden op kunt vinden (via google of zoekfunctie forum).

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je drijfveer om met een kuur te beginnen?

Wacht even, ben je een troll die gauw een ander account heeft aangemaakt om dit topic te openen om 'negatieve' reacties uit te lokken? Want wees eerlijk, 32 jaar zijn en dan met zo een onzin afkomen (2 maand trainen, 2 x per week, 72 kg voor 1m84), kan niet dat je echt zo dom bent. Of toch?

Nee, geen troll heb dit account ook al een tijd. Ik weeg geen 72kilo meer maar 80+. Ben niet opzoek naar negative reacties, ik had verschillende forums doorgenomen kwam hier toch wel veel waardevolle info tegen.

Mijn drijfveer is snel gewicht aankomen en resultaten zien, heb al wat voedingsuplementen ingeslagen, wil meer gaan trainen. Motivatie is wat laag op dit moment gezien de resultaten.
Daarnaast ga ik volgend jaar juni trouwen.

Motivatie is wat laag op dit moment gezien de resultaten.
Daarnaast ga ik volgend jaar juni trouwen.

Het is eens wat anders dan "gauw een kuurtje doen voor de zomer" :rolleyes:

Met 1 kuur ga je geen wonderfysiek krijgen, dus als dit echt je drijfveer is dan is kuren niets voor jou. Het is niet wat je wil horen, en allicht zal je toch gaan kuren. Do as you wish.

Hallo,

Situatie:
32 jaar

Alvast bedankt!
Alleen al hierom zou je niet moeten beginnen, blijkbaar snap je de basis nog niet. Als je gaat kuren zal je alleen maar meer kcals nodig hebben. Ga wat meer lezen over voeding, dat gaat je meer opleveren

Kan eten wat ik wil :roflol:

Hoeveel kcal eet je op een dag dan? 3000?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven