XXL Nutrition

Eerste kuur

Fitlife88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Ik ben nieuw hier op t forum en wou even feedback vragen voor het volgende:
Ik ben 1m82, 90kg, BF +- 10% en train nu ruim 6j naturel. Laatste jaar heb k mijn voeding en training op punt gesteld en zou nu een stap verder willen gaan met een kuur.

Omdat het mijn eerste ervaring gaat zijn met anabolen vroeg ik mij af of ik zou beginnen met gewone orals, injects of een combinatie van?
Mijn voorkeur zou uitgaan naar tren met kickstart diana maar zoals ik al zei, zou dit niet té zijn om te beginnen?
Ik wil natuurlijk max. resultaat halen in een kuur anders is het niet de moeite eraan te beginnen.
En is het trouwens slim om nu te kuren? Of beter wachten tot het voorjaar?

Suggesties?

Ik denk dat je je nog wat beter in moet gaan lezen.

Anyway, kuren ga je toch wel dus zou je aanraden met een 500mg test e ew kuur te beginnen. 8-10 weken, en nakuur kan je nolvadex nemen @20mg ed voor een weekje of 3-4. Tren zou ik lekker effe mee wachten. Orals zou je dbol kunnen kicken (50mg ed 4 weken), maar mijn advies is gewoon eerst eens kijken hoe je op test only gaat.

Succes

Ik denk dat je je nog wat beter in moet gaan lezen.

Anyway, kuren ga je toch wel dus zou je aanraden met een 500mg test e ew kuur te beginnen. 8-10 weken, en nakuur kan je nolvadex nemen @20mg ed voor een weekje of 3-4. Tren zou ik lekker effe mee wachten. Orals zou je dbol kunnen kicken (50mg ed 4 weken), maar mijn advies is gewoon eerst eens kijken hoe je op test only gaat.

Succes
Dit. Eventueel HCG mee laten lopen. Meer niet.

Zo.

Slotje.

ALS hCG, dan 2x 500iu per week. Mee later lopen vanaf week 1 TOT begin nakuur. Dus niet je hcg en nolva/chlo tegelijk pakken.

Lees voor hcg effe de stickys door.

Terug
Naar boven