XXL Nutrition

eerste kuur

verken

Novice
Waardering
0
hallo ik train nu 7 jaar en ben wel blij met het resultaat, doch zit ik nu al meer dan een jaar vast op de zelfde stats. Mijn doel zou zijn om toch aan de 90 kg te geraken met een vetpercentage van 10.
Voedingschema zijn vrij goed, ik heb veel geexperimenteerd met mijn voeding en trainingen doch krijg ik geen resultaat meer...

Momenteel weeg ik 85 kg en ben 1.78m met een vetpercentage van 14.
Ik heb wel al veel door gelezen maar er wordt zoveel gezegd dat het toch zoeken blijft naar een schema dat voor mij past. Ik zou vooral droge massa willen aankomen zo een 5kg, ik heb geen zin om 10 kg of meer aan te komen en dan weer een pak te verliezen. ik wil niet blazen
Zou ik hiermee ergens komen als eerste kuur. eenvoudige kuur omdat het de eerste keer is...

1/8 week: 250 sustanon
3/8 week: 40 winny tabletten

nakuur met clomid

Bedankt alle hulp is welkom

ik zou t zo doen met jou opzet..

week 1-9 250mg sust E5D (elke 5 dagen)
week 10-12 50mg ed winny liefst inject...
week 13 start nakuur 50mg clomid ed of 20mg nolva ed tot odol...

waarom als eerste kuur met die stats niet gaan voor een test-only en zien hoe je daar op knalt?

test only 500 MG.

week 1-10 test enanthaat 500 mg / 2 x per week zetten

Bewaar het andere lekkere maar voor later ;)

test only 500 MG.

week 1-10 test enanthaat 500 mg / 2 x per week zetten

Bewaar het andere lekkere maar voor later ;)

Kan me hier in vinden ja.

Maybe de eerste 3 weken wat Test. Prop. of Dboll als kickstart.

En persoonlijk zou ik nakuren met Nolva ipv Chlomid.

Kan me hier in vinden ja.

Maybe de eerste 3 weken wat Test. Prop. of Dboll als kickstart.

En persoonlijk zou ik nakuren met nolvadex ipv Chlomid.

Dan zou ik liever het volgende doen:

wk 1-10 500mg test e
wk 6-10 50mg winny

Hij wil nl niet te veel opblazen, zodat zijn terugval minimaal is.
Hij zou eigenlijk gezien zijn doelstelling, zelfs een winny only kunnen nemen.

gewoon simpel houden:

1-2 test e 1000 mg
2-10 test e 500 mg
8-12 winnyject 50 mg eod

nakuur:nolva 40-40-20-20
eventueel 1mg arimidex ed of eod

waarom geen winny only gezien de doelstelling van max 5kg

• Topic Starter Topic Starter
Dus wel de sust opdrijven tot 9 of 10 weken. Doordat het de eerste kuur is zou ik deze graag houden op 250mg tenzij jullie echt denken dat dit te weinig is. Maar denk wel dat deze wel al effect gaat geven voor mij.

En een sust only (zonder deca) kan dus geen kwaad want wanneer ik deze wilde gaan halen, zij deze mij dat ik alleen op sust niet ging aankomen, wel op deca zij deze (doch een deca only wil ik niet nemen en omdat de twee te samen te nemen vind ik het wat zwaar als eerste kuur)

En zoals jullie al zelf gezegd hebben het is de bedoeling om harder uit de kuur te komen ook. Dust sust met winny maakt daarvoor een goede combinatie?

bedankt voor de reacties.

Als jij de sust elke 4 of 5 dagen zet (250mg) dan is dat genoeg.. Natuurlijk zegt je suplier dat je neit zal groeien zonder deca maar dat is voor zn eigen liquide middelen;)
Winny zal alles nog eens extra opharder op het eind en als ik de logjes ervan lees lijkt me het een fijn middeltje:D

Succes!

sustanon only op 500mg is echt wel genoeg kerel, gewoon elke maandaag en donderdag 1 sus erin voor 8 weken. knallen maar!

Terug
Naar boven