hallo ik train nu 7 jaar en ben wel blij met het resultaat, doch zit ik nu al meer dan een jaar vast op de zelfde stats. Mijn doel zou zijn om toch aan de 90 kg te geraken met een vetpercentage van 10.
Voedingschema zijn vrij goed, ik heb veel geexperimenteerd met mijn voeding en trainingen doch krijg ik geen resultaat meer...
Momenteel weeg ik 85 kg en ben 1.78m met een vetpercentage van 14.
Ik heb wel al veel door gelezen maar er wordt zoveel gezegd dat het toch zoeken blijft naar een schema dat voor mij past. Ik zou vooral droge massa willen aankomen zo een 5kg, ik heb geen zin om 10 kg of meer aan te komen en dan weer een pak te verliezen. ik wil niet blazen
Zou ik hiermee ergens komen als eerste kuur. eenvoudige kuur omdat het de eerste keer is...
1/8 week: 250 sustanon
3/8 week: 40 winny tabletten
nakuur met clomid
Bedankt alle hulp is welkom
Voedingschema zijn vrij goed, ik heb veel geexperimenteerd met mijn voeding en trainingen doch krijg ik geen resultaat meer...
Momenteel weeg ik 85 kg en ben 1.78m met een vetpercentage van 14.
Ik heb wel al veel door gelezen maar er wordt zoveel gezegd dat het toch zoeken blijft naar een schema dat voor mij past. Ik zou vooral droge massa willen aankomen zo een 5kg, ik heb geen zin om 10 kg of meer aan te komen en dan weer een pak te verliezen. ik wil niet blazen
Zou ik hiermee ergens komen als eerste kuur. eenvoudige kuur omdat het de eerste keer is...
1/8 week: 250 sustanon
3/8 week: 40 winny tabletten
nakuur met clomid
Bedankt alle hulp is welkom