MuscleMeat

eerste kuur????

doorzetter

Cool Novice
Waardering
0
Dit wordt mijn eerste kuur:

wk 1 - 10 test enanth. 250 mg
wk 1 - 10 boldenone 250
wk 7 - 10 50 mg winny eod
wk 13/14 40 mg nolvadex
wk 15/16 20 mg nolvadex

Ik ben 24 jaar, train al 7 jaar en weeg 88 kilo...

Ben gewoon eens benieuwd wat dit teweeg kan brengen....

Graag reacties

wanneer ga je beginnen?

(ik persoonlijk had de test op 500 gezet maar met 250 zul je ongetwijfeld ook flink gainen)

boldenone op 250mg gaat echt niet veel doen zou hem minimum op 500mg zetten.

• Topic Starter Topic Starter
krijg vaak de reactie dat boldenone idd niks gaat doen, maak me wel beetje zorgen, heeft iemand ervaring met kleine hoeveelheid boldenone???

Waarom niet deca:
omdat en deca en test veel vocht vasthouden.....

krijg vaak de reactie dat boldenone idd niks gaat doen, maak me wel beetje zorgen, heeft iemand ervaring met kleine hoeveelheid boldenone???

Waarom niet deca:
omdat en deca en test veel vocht vasthouden.....

Boldenone in de juiste hoeveelheid creert ook veel vocht hoor, en je hebt aan het eind toch die winny?ben je het vocht zo weer kwijt.

Maar de hoeveelheid is dus echt te weinig?????

Dat denkt iedereen?

Yep bij een boel werkt het pas goed bij 750mg. Zou ook gewoon voor de Deca gaan en persoonlijk vind ik een stack van 3 producten best veel voor een eerste keer gab. Maar wil je de Winstrol erin laten dan zou ik me ook niet druk maken om dat beetje vocht van de Test en Deca...

heb zelf kuur gedaan op 750mg bold en ik hield nie echt veel vocht vast. maar ik denk dat het wel aangewezen is om de bold hoog te doseren.

ga er toch amar eens over nadenken.......

thanks mates

heb laatste keer bold op 500 gedaan als ik het weer zou doen dan op 750
en de test op 500 :D

Is eerste kuur e, dus wil relaxt gebinnen.....

Beetje voorzichtigheid kan geen kwaad toch???

Gr

voor een eerste kuur zou je miss kunnen opteren dan voor combo test deca.
wk1-wk 12 test 250mg/week
wk1-wk10 deca 200mg/week
plus natuurlijk je nakuur eh

Als kuurmaagd zou ik mn voordeel halen uit een vrij lage dosering van slechts 1 vorm van AAS.

w1-8: 250 mg test e. - e5d

of

w1-8: 500 mg test e./w

Ik verzeker je mits goeie voeding en rust heel bevredigende resultaten.

ik heb ook als eerste kuur bold gebruikt op 500mg per week, maar als eerste kuur is bols onnodig. Als je toch voor bold wilt gaan kun je zo doen:
week 1-10 test 500mg
week1-10 750 mg, maar dan ga je wel echt knallen. 500 mg deed bij mij niet veel. Je kan wat JP jjou adviseerd deca nemen en dan kun je zo doen als je wilt: week1-10 500mg test
week1-8 200 mg deca. of een test only is ook wel goed. Wel test op 500 mg in de weekzetten als je echt wilt gaan groeien.

Het is zijn eerste kuur hij zal heus wel goed reageren op een lage dosering bold, zijn lichaam heeft namelijk nog nooit wat gezien aan as.

Ik zou het gewoon proberen en als het resultaat niet goed is. Dan doe je het toch na een paar maanden weer maar dan met hogere doseringen.

hij zal best wel goed reageren maar op een iets hogere dosis zal ie echt knallen is mijn persoonlijke mening dan toch ;maar wat je ook beslist veel succes

Het is zijn eerste kuur hij zal heus wel goed reageren op een lage dosering bold, zijn lichaam heeft namelijk nog nooit wat gezien aan as.

Ik zou het gewoon proberen en als het resultaat niet goed is. Dan doe je het toch na een paar maanden weer maar dan met hogere doseringen.

Had Jamess ook niet bij zijn eerste kuur Bold gepakt op 500mg?
Kan mij herrinneren dat hij 500mg te weinig vond maar echt zeker weten doe ik het niet...

Dit vind ik dus ook, iedereen zegt altijd dat lage doseringen bold niet werken, ik denk persoonlijk dat dat per persoon verschillend is en het is belachelijk als je in een eerste kuur 750 mg bold gaat pakken, helemaal niet nodig imo.

Het is een zeer mild middel dus ik zou wel minimaal 500, zo niet 600 mg per week pakken.. Dit heb ik btw alleen van ervaring van anderen..:)

Terug
Naar boven