AndroidHealthClinic

eerste kuurtje

Loirkn

Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
90kg
Hey,

Ben al een lange tijd zwaar aan het traine, heb al naturel heel wat kunnen opbouwen, voeding is op peil op naar m'n eerste kuurtje ;)

kheb heel wat informatie opgezocht op forums en topics voor ik aan dit schema kwam.

mijn doel is aardig wat spieren bijkweken en massa winnen.
Ik zou ook droger willen staan maar daar begin ik mee ongeveer 2maanden na de kuur omdat ik niets wil verliezen van de gains.. :rolleyes:

laat me weten wat jullie ervan vinden :D

week 1 t/m 4 als kickstart dianabol ds orals 30mg/dag
week 1 t/m 8 deca 200mg/week
week 1 t/m 10 test-e of sustanon 250mg/week

ik twijfel nog tussen sustanon of test-enanthaat.. ik weet dat het beter is test-e te gebruiken als je maar 1keer in de week spuit. daarentegen hoor ik dat sustanon effectiever is omdat het 4 esters bevat? graag jullie meningen hierover?

als nakuur nolvadex, alleen twijfel ik nog wat aan de hoeveelheden:

week 13 t/m 14 nolva 40mg/dag
week 15 t/m 16 nolva 20mg/dag
OF
week 13 t/m 16 nolva 20mg/dag

wat denken jullie? ???

Ook ga ik na m'n kuur creatine monohydraat erbij voegen en vitaminen (moet ik nog wat over opzoeken) om niet te veel te verliezen na mijn kuur
wat vinden jullie van zma?

ok alle raad welkom!!
Grtzz :meal:

Je blijft het proberen!
Je bent 19 jaar we mogen geen advies aan jou geven!!!

zou nog eve wachten jonge.

• Topic Starter Topic Starter
Je blijft het proberen!
Je bent 19 jaar we mogen geen advies aan jou geven!!!

ben zo goed als 20... voor da jaartje komt het nu toch niet op aan toch?
dan zal de kuur goed zijn neem ik aan..

maar kbegrijp jullie standpunt wel! lijkt gewoon allemaal niet zo erg in mijn ogen.. als de kuur en alles wat er bij komt kijken maar goed is.

Je hebt je wel al redelijk in type kuren ingelezen, maar de achterliggende gevolgen voor je lichaam op jonge leeftijd heb je blijkbaar overgeslagen. De grens van 21 jaar is er niet voor niks.

Je hebt je wel al redelijk in type kuren ingelezen, maar de achterliggende gevolgen voor je lichaam op jonge leeftijd heb je blijkbaar overgeslagen. De grens van 21 jaar is er niet voor niks.

deze gevolgen zijn ook vaak het gevolg van overdoses en overdrijven.. ik denk dat ik met deze kuur niet overdrijf.. doe alles volgens het boekje en met mate. maar denk wel dat ik voldoende massa kan winnen uit de kuur.

Grtzz

Begin als je dan toch zo graag wil gaan beginnen eens gewoon met een normale beginners kuur....
Alleen Test e dus.
Zoek zelf maar even op voor hoe lang en welke dosis.
Maar luister naar iedereen hier en begin gewoon volgens jaar pas.
Dit is gewoon niet voor niks!!!

Als eerste kuur geen 19nor middelen nemen. Je kan beter eerst kijken wat testo, primo oid met je geest doet. ;)

ok, kga de deca nog even laten voor wat het is, mis later nog. kga gewoon rustig beginnen wss met test-e of sust en kickstart dianabol

week 1-5: 30mg dianabol
week 1-10: 500mg test e of sust
week 12-15: 20mg nolvadex elke dag

thx & grtz..

Jij bent bijna 20 en je gaat al kuren?

Hoe lang train je al? Wat zijn je stats? Wat eet je op een dag? Heb je wel al de helft van je natuurlijke max bereikt? Train je wel goed?

Je doet wat je wil uiteraard, maar er te snel mee beginnen is niet goed.

Week 1-52 50M&M's e.w.
Week 48-52 50gr, trekdrop E eod

all year 4 karmabolics ed

Nakuur:1L Milk&Fruit voor 4 weken
evt: Autodrop en Salmiakriksen bij de hand houden mocht je problemen krijgen met je dropstaafje.

Week 1-52 50M&M's e.w.
Week 48-52 50gr, trekdrop E eod

all year 4 karmabolics ed

Nakuur:1L Milk&Fruit voor 4 weken
evt: Autodrop en Salmiakriksen bij de hand houden mocht je problemen krijgen met je dropstaafje.

oh wa zijn we grappig, wacht maar als ik een BEEST word :d
kzal log houde en foto's voor en na eens zien of je het dan nog grappig vind.
en sluit dit logje maar want trekt op niets meer
ciaoowers

oh wa zijn we grappig, wacht maar als ik een BEEST word :d
kzal log houde en foto's voor en na eens zien of je het dan nog grappig vind.
en sluit dit logje maar want trekt op niets meer
ciaoowers
???als je serieus wilt doen moet je niet hier zijn

Een beest van 95 kilo?:p Als je 170cm bent wel ja:D

Je roept het ook wel een beetje over jezelf uit ;)
Je weet zelf ook dat je beter niet kan gaan beginnen.....
Maar ja als je dan toch zo graag wil
Hou dan maar een log bij met voor en na fotos....

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Eens zien wat jij onder de definitie BEEST vind...

Door kerels als deze worden mensen die naturel trainen en een min of meer deftig resultaat behalen meteen beschouwd als AAS-gebruikers. Triest vind ik het. (ik heb trouwens niets tegen AAS-gebruikers, moest het zo overkomen)

Door kerels als deze worden mensen die naturel trainen en een min of meer deftig resultaat behalen meteen beschouwd als AAS-gebruikers. Triest vind ik het. (ik heb trouwens niets tegen AAS-gebruikers, moest het zo overkomen)

Eens!
+1

(En ben zelf on op dit moment ;))

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Als TS nou even kijkt bij jou ziet hij dat hij voor het resultaat wat die wil helemaal niet hoeft te kuren maar gewoon goed moet trainen en eten!!!

Laatst bewerkt:
hehehe wat een gezeik hier jongens :D

@TS meld je opnieuw aan, en verander je leeftijd op 25 ofzo ;) :)

Terug
Naar boven