Hey,
Ben al een lange tijd zwaar aan het traine, heb al naturel heel wat kunnen opbouwen, voeding is op peil op naar m'n eerste kuurtje
kheb heel wat informatie opgezocht op forums en topics voor ik aan dit schema kwam.
mijn doel is aardig wat spieren bijkweken en massa winnen.
Ik zou ook droger willen staan maar daar begin ik mee ongeveer 2maanden na de kuur omdat ik niets wil verliezen van de gains..
laat me weten wat jullie ervan vinden
week 1 t/m 4 als kickstart dianabol ds orals 30mg/dag
week 1 t/m 8 deca 200mg/week
week 1 t/m 10 test-e of sustanon 250mg/week
ik twijfel nog tussen sustanon of test-enanthaat.. ik weet dat het beter is test-e te gebruiken als je maar 1keer in de week spuit. daarentegen hoor ik dat sustanon effectiever is omdat het 4 esters bevat? graag jullie meningen hierover?
als nakuur nolvadex, alleen twijfel ik nog wat aan de hoeveelheden:
week 13 t/m 14 nolva 40mg/dag
week 15 t/m 16 nolva 20mg/dag
OF
week 13 t/m 16 nolva 20mg/dag
wat denken jullie?
Ook ga ik na m'n kuur creatine monohydraat erbij voegen en vitaminen (moet ik nog wat over opzoeken) om niet te veel te verliezen na mijn kuur
wat vinden jullie van zma?
ok alle raad welkom!!
Grtzz
Ben al een lange tijd zwaar aan het traine, heb al naturel heel wat kunnen opbouwen, voeding is op peil op naar m'n eerste kuurtje

kheb heel wat informatie opgezocht op forums en topics voor ik aan dit schema kwam.
mijn doel is aardig wat spieren bijkweken en massa winnen.
Ik zou ook droger willen staan maar daar begin ik mee ongeveer 2maanden na de kuur omdat ik niets wil verliezen van de gains..

laat me weten wat jullie ervan vinden

week 1 t/m 4 als kickstart dianabol ds orals 30mg/dag
week 1 t/m 8 deca 200mg/week
week 1 t/m 10 test-e of sustanon 250mg/week
ik twijfel nog tussen sustanon of test-enanthaat.. ik weet dat het beter is test-e te gebruiken als je maar 1keer in de week spuit. daarentegen hoor ik dat sustanon effectiever is omdat het 4 esters bevat? graag jullie meningen hierover?
als nakuur nolvadex, alleen twijfel ik nog wat aan de hoeveelheden:
week 13 t/m 14 nolva 40mg/dag
week 15 t/m 16 nolva 20mg/dag
OF
week 13 t/m 16 nolva 20mg/dag
wat denken jullie?

Ook ga ik na m'n kuur creatine monohydraat erbij voegen en vitaminen (moet ik nog wat over opzoeken) om niet te veel te verliezen na mijn kuur
wat vinden jullie van zma?
ok alle raad welkom!!
Grtzz

Als je 170cm bent wel ja