XXL Nutrition

Eerste kuurtje

Chiqui

Novice
Waardering
0
Wil binnenkort beginnen met mijn eerste kuur:

Week 1 - 8 : trainingsdagen 3x2 dianabol
niet trainingsdagen 3x1 dianabol
Week 1 - 8 : 3x 100 Tren EW
Week 8 - 12 : Clen

Nog tips of toevoegingen? Ik hoor het graag.

Op het moment 107 kilo en 15% vetpercentage en enkele maanden geleden op 98 kilo en 8,9%.

Voedingsschema

7:00 uur 100 gram bulk oats van XXL met 30 gram eiwitten en een half liter melk+ 250 ml water + 1 grapefruit
9:30 uur 6 boterhammen met 125gram kalkoenfilet en een appel
12:00 uur 100 gram ongekookte rijst met 150 gram kipfilet en 200 gram groenten
14:30 uur 6 boterhammen met 100 gram tonijn
17:00 uur 100 gram ongekookte rijst met 150 gram kipfilet en 200 gram groenten
Voor de training pre-workout + amino's
21:30 uur 250 gram magere kwark + grapefruit

Laatst bewerkt:
ik zou test toevoegen en dianabol maar max 6 weken. Als je er test bijzet zou ik het enkel gebruiken als kickstart voor 3 weken

vreemde kuur,je wilt droger komen,maar je neemt D-bol.
als je die dan toch wilt nemen,neem dan 50mg per dag,ALLE dagen.
en doe gewoon:12 weken:500mg test e per week
10 weken:400mg tren e per week

wees om te beginnen eens helder over hoeveelheden. 3x2 Dbol, hoeveel mg is dat? En hoeveel tren wil je pakken.

• Topic Starter Topic Starter
wees om te beginnen eens helder over hoeveelheden. 3x2 Dbol, hoeveel mg is dat? En hoeveel tren wil je pakken.

Ik heb dit kuurprogramma gekregen van mijn begeleider op de sportschool, maar qua dianabol heb ik geen idee wat de hoeveelheden zijn. Ik wil in eerste instantie massa bouwen en droger worden komt wel goed.

Sorry hoor, maar heb je eigenlijk wel enig benul van waar je mee bezig bent?

Ik wel, maar laat mij graag informeren door de mensen om mij heen. Niets mis mee toch?

ik denk dat je beter elke dag hetzelfde aantal mg's Dbol kan slikken mocht je er toch voor kiezen om deze orals bij een kuur om droger te worden wil pakken, tevens zou ik ook niet meer dan 4 weken Dbol orals pakken in een stack. je wilt toch immers dat je bloedwaarden enigzins constant blijven en dat je lever niet TE zwaar belast word. Het heeft echt geen zin om op trainingsdagen meer Dbol te pakken dan op niet trainingsdagen, als je je zorgen maakt of je uitkomt met een bepaalde hoeveelheid die je tot je beschikking hebt kun je beter bijv dit doen. ( stel je hebt 100 tabs van 10mg )
pak je gewoon de eerste 3 weken 40mg ED en de laatste week 30mg ED tot je tabs op zijn. hoger als 50mg ED zou ik niet gaan als ik jou was, zeker niet in een stack.

ik denk dat je beter elke dag hetzelfde aantal mg's Dbol kan slikken mocht je er toch voor kiezen om deze orals bij een kuur om droger te worden wil pakken, tevens zou ik ook niet meer dan 4 weken Dbol orals pakken in een stack. je wilt toch immers dat je bloedwaarden enigzins constant blijven en dat je lever niet TE zwaar belast word. Het heeft echt geen zin om op trainingsdagen meer Dbol te pakken dan op niet trainingsdagen, als je je zorgen maakt of je uitkomt met een bepaalde hoeveelheid die je tot je beschikking hebt kun je beter bijv dit doen. ( stel je hebt 100 tabs van 10mg )
pak je gewoon de eerste 3 weken 40mg ED en de laatste week 30mg ED tot je tabs op zijn. hoger als 50mg ED zou ik niet gaan als ik jou was, zeker niet in een stack.

+1
maar d-boll als kickstart zou ik constant houden,ook niet afbouwen.
en zet zeker testo bij je tren,want testo is een basis van elke kuur.

nvm.

Laatst bewerkt:
Ik wel, maar laat mij graag informeren door de mensen om mij heen. Niets mis mee toch?

Ja daar is van alles mis mee! Als jij je door iemand AAS laat adviseren maar je hebt geen flauw idee hoeveel mg je gaat nemen of hoe de combinatie gaat uitpakken dan heet dat blind vertrouwen. En dat is WRONG!! Jou lijf jou keuzes en zorg er dan voor dat je weet wat je zelf weet wat je doet. Hoe kan je anders een keuze maken of een bepaald risico voor je wel/niet aanvaardbaar is?

Moet je eens vragen aan die 'mensen om je heen' hoe je libido straks is als je tren only doet.. Je pik krijg je niet meer omhoog, mahgoed, dat zullen hun wel tegenspreken.

Op tren only geen probleem bij mij. Heb ooit 3 uur aan 1 stuk gedoet terwijl ik op tren zat.

Ja daar is van alles mis mee! Als jij je door iemand AAS laat adviseren maar je hebt geen flauw idee hoeveel mg je gaat nemen of hoe de combinatie gaat uitpakken dan heet dat blind vertrouwen. En dat is WRONG!! Jou lijf jou keuzes en zorg er dan voor dat je weet wat je zelf weet wat je doet. Hoe kan je anders een keuze maken of een bepaald risico voor je wel/niet aanvaardbaar is?

Ten eerste wil ik je bedanken voor je goede zorgen, maar diegene die mij dit voorlegt heeft zelf jaren BB wedstrijden gedaan. Ik neem aan dat hij weet waarover hij het heeft. Mijn lichaam vernken wil ik niet en daarom heb ik zijn advies ook hierop geposted zodat ik jullie reacties kan lezen. Volgens mij was dit wel een goed idee, want de meningen verschillen dus enorm zo te lezen.

Vertrouwen is goed, controle is beter.
Wat voor hem werkte kan voor jou verkeerd uitpakken. Daarnaast liggen voor wedstrijd BBers de risk-to-benefit ratios nogal wat anders dan voor recreatieve gebruikers.

Iedereen reageert anders, sommige hebben test nodig bij de tren, andere gebruiken 2GR Tren only p/week. Het ligt er voor jou maar net aan wat voor risicos je wilt nemen,en hoe zwaar je de sides nog acceptabel vindt.

Tren wordt wel altijd afgeraden als eerste kuur vanwege de potentiele zware bijwerkingen. Lees je beter in en maak een weloverwogen beslissing waar je je zeker over voelt.

Terug
Naar boven