AndroidHealthClinic

eerste kuurtje

65kg is wel wat aan de lage kant vriend.
Is je voeding wel in orde?
Test 2 weken langer doortrekken dan deca
suc6

• Topic Starter Topic Starter
ja klopt. altijd zo droog geweest, eet nu veel meer. en geen thaiboxen meer.. ben in 2 weken 2.7 kg aangekomen..
maar de kuur is wel oke?

Waarom heb je voor deca gekozen?

het leek me een mooi kuurtje, om wat meer massa te creeren?

wienuh het word zijn eerste kuur he.
hou het maar mooi bij deca want bijv tren word te zwaar als eerste kuur.
Of je moet test only doen op 500mg.
Ben ook niet voorstander van deca, maar hij weegt 65kg,dan zou ik wel voor deca gaan.
suc6 kerel

1,87 m
65 kg

:rolleyes:

Dat gewicht is extreem weinig voor die lengte, met je kuur (als je het goed doet met goed voeding/training schema) gain je misschien 7 kilo en blijft er een 4 kilo over. Want die deca is grotendeels vocht, dan weeg je nog geen 70kilo wat misschien net goed is voor een ecto 1m87 :D

wienuh het word zijn eerste kuur he.
hou het maar mooi bij deca want bijv tren word te zwaar als eerste kuur.
Of je moet test only doen op 500mg.
Ben ook niet voorstander van deca, maar hij weegt 65kg,dan zou ik wel voor deca gaan.
suc6 kerel

Ik bedoelde te vragen, weet je wel wat deca is en doet of heb je ergens gelezen test deca en pakt dat maar omdat het tog aas is en je er tog breed van wordt?

Lijkt er iig op dat hij niet veel verstand heeft van voeding en training en volgens mij ook niet van aas en stelt hij het eerste het beste voor wat hij ergens gelezen of gehoord heeft.

ooooooooo zo bedoel je het.
idd je heb gelijk

Ik bedoelde te vragen, weet je wel wat deca is en doet of heb je ergens gelezen test deca en pakt dat maar omdat het tog aas is en je er tog breed van wordt?

Lijkt er iig op dat hij niet veel verstand heeft van voeding en training en volgens mij ook niet van aas en stelt hij het eerste het beste voor wat hij ergens gelezen of gehoord heeft.

Gast ik woog in het beginne 69 kg bij 193 cm en ik heb echt me klote eraf gegeten en me helemaal de t*ring in getraint om te komen waar ik nu ben.
Kuren begon ik pas mee na 4 jaar naturel trainen.
Dus mijn advies aan jouw doe hetzelfde en wordt niet weer een van die mietjes die na 1 maandje trainen denken dat ze klaar zijn voor de spuit.

Jammer. Gaat niet veel doen zonder voeding.

Pff 65kg bij 1.87lengte ,eten of je leven ervan afhangt en na je kuur idem dito..

En trainen natuurlijk he gast.

Laat dit topic maar, gast reageert toch niet meer. Bang geworden.

sorry voor late reactie.
ik heb 5 jaar vrijwel iedere dag taiboxen gedaan incl. wedstrijden.
veel cardio.. moest op 65 blijven.
nu inmiddels daarbij al een tijdje te fitnissen en ik sinds vorige week dubbel aantal gaan eten.. door middel van koolhydraten en eiwitten
ben ik van 65,2 naar 68,3 gegaan.. dus ga zo nog even door.
bedankt voor de informatie

Voedingsschema?

sorry voor late reactie.
ik heb 5 jaar vrijwel iedere dag taiboxen gedaan incl. wedstrijden.
veel cardio.. moest op 65 blijven.
nu inmiddels daarbij al een tijdje te fitnissen en ik sinds vorige week dubbel aantal gaan eten.. door middel van koolhydraten en eiwitten
ben ik van 65,2 naar 68,3 gegaan.. dus ga zo nog even door.
bedankt voor de informatie

Je zegt zelf in korte tijd redelijke gains te hebben gemaakt en dan nog wil je aan de AAS ???

Ik vind het wel kunnen die Deca/Test... Meest veilige kuur en met zo een gewicht zou ik ook geen 3 jaar gaan wachten! Vind het ook een onzin verhaal dat Deca alleen maar zorgt voor het vasthouden van vocht, terwijl de main werking is dat het lichaam meer eiwitten opneemt. Goede kuur, eet er wel voldoende bij!

Tijdje door eten en van de AAS afblijven. Zit je rond 85-90kg en onder de 15% zou ik eens opnieuw gaan inlezen.

Terug
Naar boven