XXL Nutrition

Eerste kuurtje

witt3

Cool Novice
Waardering
0
Ff een vraag over Dianabol ivm eerste kuur.
Kan je het beter samen met deca etc nemen of alleen de Dianabol pillen tijdens de gehele kuur?
Hierover heb ik namelijk verschillende meningen gehoord.

Je hebt zoveel verschillende opties maar het mooiste is om ten aller tijde te injecteren.

Dbol als kickstart gebruiken voor een test/deca kuurtje als je echt brute massa wil hebben en talloze andere opties als je minder brute massa wil hebben. :D

• Topic Starter Topic Starter
Maar het is niet aangeraden om alleen Dbol te nemen zonder test en deca?

Alleen dianabol is een beetje twijfelachtig.
Er zijn mensen die er behoorlijk wat kilo's mee pakken en dit ook vast houden.
Maar er zijn er ook die of alleen vocht of alleen vet pakken. Erg verdeelde meningen dus.

Je kunt het proberen, maar voor kwaliteitsspieren zou ik er toch ook test en/of deca bij zetten.

Als je het slim doet kun je ook met Dianabol 4 of 5 kilo schone massa pakken in 6-8 weken. Maar dan moet je bijvoorbeeld iets doen tegen oestrogenen en meer dan ooit een goede nakuur hebben.

Nog beter is het echter om met injectables te werken al dan niet met aanvullend Dianabol.

Idd injecties zijn natuurlijk wel beter. Ik kan voor 75 euro aan een Dbol kuur komen. En ik wil niet te extreem worden als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Maar Dbol is tegenover deca/test redelijk goedkoop per kuur of meen ik dat nou maar?

witt3 zei:
Idd injecties zijn natuurlijk wel beter. Ik kan voor 75 euro aan een Dbol kuur komen. En ik wil niet te extreem worden als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Maar Dbol is tegenover deca/test redelijk goedkoop per kuur of meen ik dat nou maar?

ik vind niet dat je de kosten een uitgangspunt kan zijn voor de te gebruiken a.s! je hebt een doel, en op basis daarvan ga je je spullen uitzoeken. daarbij denk je aan alles, en als het wat moet kosten..so be it!
je kunt beter 300,- kwijt zijn en het goed doen, dan 75,- en je lichaam vergallen!

een dbol kuurtje is niet ideaal maar kan als eerste kuur goed aanslaan, maar hou er rekening bij dat je iets tegen oestrogenen moet nemen tijdens je kuur (zoals elmo al aangaf) en een goede nakuur moet aanschaffen, anders is het allemaal voor niets geweest!
dus eerst je schema goed uitwerken, daarna naar de kosten kijken en anders niet kuren!!!

in iedergeval succes!

Natuurlijk..maar ik wilde ff een indicatie geven van de kosten. En wanneer ik test en deca er bij zou nemen zou ik ook veel bruter worden neem ik aan. Vandaar dat ik graag wilde weten of ik alleen Dbol kan nemen en zoals jullie beiden zeggen een goede nakuur. En wat kan ik nemen tegen oestrogeen?

proviron zou een optie zijn, maar daar hou je meestal toch nog wat vocht van vast!
andere opties zijn femara,arimidex,aromasin,luiquidex!
zolang je je oestrogenen (aromatase) tijdens je kuur minimaal houd, en je nakuur goed in elkaar zit kan je je terugval na je kuur minimaliseren!

witt3 zei:
Natuurlijk..maar ik wilde ff een indicatie geven van de kosten. En wanneer ik test en deca er bij zou nemen zou ik ook veel bruter worden neem ik aan. Vandaar dat ik graag wilde weten of ik alleen Dbol kan nemen en zoals jullie beiden zeggen een goede nakuur. En wat kan ik nemen tegen oestrogeen?

je overtuigt mij er nou niet echt in dat je weet wat je wil en waarmee je eigenlijk mee bezig bent.

post is wat stats (leeftijd,lengte,gewicht,vetpercentage enz.)

tswhey zei:
je overtuigt mij er nou niet echt in dat je weet wat je wil en waarmee je eigenlijk mee bezig bent.

post is wat stats (leeftijd,lengte,gewicht,vetpercentage enz.)

Nou het is bijna zomer en meneer wil ff snel groot worden voor de chickas snap dat dan. ;)

Iguana zei:
Nou het is bijna zomer en meneer wil ff snel groot worden voor de chickas snap dat dan. ;)

oh ja tuurlijk, maare heb je hem wel verteld dat hij ook 16 breezers per dag moet drinken ??? (om de 1,5 uur...................ja ook snachts :eek: )
ander wordt hij nooit BUFF :cool: en krijgt hij die chickas NOOIT :(

witt3 zei:
Idd injecties zijn natuurlijk wel beter. Ik kan voor 75 euro aan een Dbol kuur komen. En ik wil niet te extreem worden als jullie begrijpen wat ik bedoel.Maar Dbol is tegenover deca/test redelijk goedkoop per kuur of meen ik dat nou maar?

Dan hoef je ook niet meteen te gaan gebruiken ???
Of hoelang train je dan al?

witt3 zei:

Neem dan geen d-bol als je niet teveel massa wilt aanzetten maar ga voor een winstrol only, primobolan of boldenone. Lean-massa zonder vocht en vet, bovendien een stuk milder dan dianabol.

Denk dat bovenstaande mensen mij niet goed begrijpen..met jullie hij wilt ff snel breed worden voor de chicks. De kuur zou iig voor na de zomer zijn daarom wil ik ook voordat ik ermee begin goede info erover hebben/weten.

En nee...ik train nog niet heel lang. Heb wel al lang gefitnessed maar heb anderhalf jaar nix gedaan vanwege ernsige blessure (alleen thuis veel oefeningen doen!). Nu begin ik weer wat op niveau te komen. Zal binnekort wel eens wat pics posten.

Foto's zijn altijd leuk.

Precies. Ben trouwens nu bezig met crea en hmb...ben er na volgende week klaar mee dan zal ik foto's hier zetten.

witt3 zei:
En nee...ik train nog niet heel lang. Heb wel al lang gefitnessed maar heb anderhalf jaar nix gedaan vanwege ernsige blessure (alleen thuis veel oefeningen doen!). Nu begin ik weer wat op niveau te komen. Zal binnekort wel eens wat pics posten.

Dan ben je IMO nog niet klaar voor kuren, eerst zo veel mogelijk naturel massa aanzetten. Moet nog heel wat spiermassa bij kunnen als je nog niet eerder echt BB hebt gedaan en al anderhalf jaar niet getraind hebt.

Dat lijkt me ook ja.

Terug
Naar boven