XXL Nutrition

eerste maal kuren

u2dead2u

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
93kg
hallo, ik begin met mijn eerste kuur.
dus om de twee dagen 100mg primobolan + om de vijf dagen 250mg sustanon.
eerste week is voorbij.
en voel er niks speciaals van.
is dit een goede beginnerskuur?
als nakuur heb ik aridimex.
doktor zei dat aridimex niet zal werken.
ga op einde van mijn kuur bloed laten trekken,
doktor zei gewoon, indien nodig gewoon prygnil moest pakken. Nu zit ik met een doosje aridimex.
ik wil deca van organon. Maar wordt niet verkocht in belgie vanwege de voetbalbond.
en de enige echte deca durabolin, is die van ierland merk organon. Doktor zei al de rest is troep.

Jesus christ, het begint met de dag slechter te worden..
Had je eerst niet deze informatie kunnen inwinnen VOORDAT je met deze kuur begon?
Eerste week ga je inderdaad nog amper iets voelen ook met sust gebruik (al zal je niet snappen waarom ik dit zeg..).
Nakuur tamoxifen, pregnyl (geen prygnil) NU mee beginnen, niet aan het eind.
Deca LATEN LIGGEN!

Ik begin haast het idee te krijgen dat het een troll is nu ik dit typ.

Jesus christ, het begint met de dag slechter te worden..
Had je eerst niet deze informatie kunnen inwinnen VOORDAT je met deze kuur begon?
Eerste week ga je inderdaad nog amper iets voelen ook met sust gebruik (al zal je niet snappen waarom ik dit zeg..).
Nakuur tamoxifen, pregnyl (geen prygnil) NU mee beginnen, niet aan het eind.
Deca LATEN LIGGEN!

Ik begin haast het idee te krijgen dat het een troll is nu ik dit typ.

Dit MOET een troll zijn. Niemand is zo achterlijk.

Dit MOET een troll zijn. Niemand is zo achterlijk.

Daar zou ik niet zo zeker van zijn... :o

AAS zijn immers een wondermiddel dat zonder enige kennis of risico gebruikt kan worden, anders is er altijd nog DBB, waar ze je de antwoorden toewerpen en direct de problemen mee van de wereld zijn.

Laatst bewerkt:
Vlaanderen he.

Lol.

Deca kan je gewoon bij apotheek krijgen in België op voorschrift.

Pregnyl gaat je eigen aanmaak verder onderdrukken, niet herstellen dus. Je zou eerst pregnyl wel kunnen doen (als volume teelballen gekrompen is dan) en nadien arimidex (alhoewel voorkeur naar nolvadex of clomid gaat). Maar blijft een anti-e en zal zijn werk dus doen.

Voor de rest heb je hier nog veel in te lezen. Je dokter ook.

Jezus zeg. Weer zo'n mongol met een debiele kuur en geen idee wat een nakuur is.

[/COLOR]Wordt echt met de dag gekker wtf kunnen ze ze dit soort gasten niet blokeren en verwijderen van dbb? :roflol:

Moet niet gekker worden!

Provocatie en beledigingen

Alle Belgen dom noemen is nergens voor nodig. Zeker niet als je notabene zelf in die zin domme spelfouten maakt.

maar oke we hebben hier wel een aantal slimme belgen tussen zitten waar we allemaal van kunnen leren maar logs als deze verpesten het voor de rest he:roflol:

Bacardi......

En dat zijn dan wel weer de NederBelgen, dus Nederlanders uit de grensstreek die gewoon ik België zijn gaan wonen.......

-----------------sorry kon even niet mijn lip houden n.a.v. gebruiker motivatie start topic------------------
;)

OMG

I-Think-he-Hit-that-Wall.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Lol.

Deca kan je gewoon bij apotheek krijgen in België op voorschrift.

Pregnyl gaat je eigen aanmaak verder onderdrukken, niet herstellen dus. Je zou eerst pregnyl wel kunnen doen (als volume teelballen gekrompen is dan) en nadien arimidex (alhoewel voorkeur naar nolvadex of clomid gaat). Maar blijft een anti-e en zal zijn werk dus doen.

Voor de rest heb je hier nog veel in te lezen. Je dokter ook.

Deca is niet meer op voorschrift te verkrijgen, ben vorige week bij de doktor geweest.
Dat heeft hij mij verteld, of het nu verkrijgbaar is of niet? ik kom er in ieder geval niet aan, en ga niet op de zwarte makt zoeken.
Wat de dokter mij verteld heeft is "gewoon kuren, na u kuur een bloedonderzoek, indien nodig pregnyl.

Nu zit er al een week op, enne mijn ballen zijn nog even groot.

De reden van het kuren is, omdat ik chronische schouderpijn heb. En telkens moet stoppen met te trainen, nu iig geen pijn tot nu toe.

:ot: trolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :roflol: :slotje:

Jaaa dat gaat super hier! Goed ingelezen ook.

Terug
Naar boven