XXL Nutrition

eerste orale kuur

janpan

Cool Novice
Waardering
0
hoja , heb besloten om een eerste kuur te doen , graag had ik opbouwende reacties en advies gekregen , groeten jan.
week 1-8 25 mg d-bol(p/d)
week 2-8 30 mg winstrol(p/d)

Advies? NIET DOEN!! :D

en gezien je voorstel zou ik mijn eigen wat verder verdiepen in de materie want dan had je geweten dat je niet langer dan 6 wkn D-boll moet gebruiken.

En dan wist je ook dat deze kuur wel erg zwaar voor uw lever is!

mijn advies zou zijn:

week 1 t/m 10 200 mg deca
week 1 t/m 10 250 mg testo-enanthaat
week 1 t/m 3 25mg d-boll

maar dat zou IK doen en gezien ik geen stat's weet en je achtergrond moet je mij hier niet aan vast pinnen!

hij heeft gelijk bro, oraal lijkt (heb t niet over coïtus) ideaal, maar als je je er eens in verdiept zal je er spoedig achterkomen dat dit zo ongeveer het slechste is wat je je lichaam kan aan doen

verdiep je ook eens in nakuren!!

groetjes en suc6

Als je besluit om orals de doen dan het volgende: wees dan iets voorzichtiger en maak er 6 weken ipv 8. En beperk Wintrol tot de laatste 3 weken. ook wintrol is zwaar voor de lever.

Neem Femara tegen de oestrogenen (dus geen vochtvorming, vetafzetting en Gyno/bitchtits) 1mg per 2 dagen volstaat. voor 50 US dollar ben je de man!
Tot minstens 2 weken in je nakuur blijven gebruiken

Nakuur 4 weken lang, meteen beginnend op de dag na je laatste orals
50 mg Clomid per dag en 20 mg Nolva volstaan.

Succes

janpan zei:
hoja , heb besloten om een eerste kuur te doen , graag had ik opbouwende reacties en advies gekregen , groeten jan.
week 1-8 25 mg d-bol(p/d)
week 2-8 30 mg winstrol(p/d)

ken je mensen die dat al eens geprobeerd hebben elmo ?
groetjes

ja in de combi met dbol, ben wel nieuwschierig naar het verloop ervan
of diegene echt wel spieren gaat pakken zegmaar...

groetjes

In combi met andere AAS en DBol heeft het in ieder geval gewerkt. In Januari kan je ik je de resultaten geven van een DBol only kuur (30mg) in combi met Femara. Dan kun je de resultaten puur aan DBol toeschrijven. I will keep you informed.

Greetz

reusje20 zei:
ja in de combi met dbol, ben wel nieuwschierig naar het verloop ervan
of diegene echt wel spieren gaat pakken zegmaar...

groetjes

okeey mate
ga je m zelf doen ?
suc6 en groetjes

Ik heb de spulletjes er wel voor in huis....
Denk zelf pas in maart te gaan kuren omdat ik tot eind februari veel naar het buitenland moet en dat is niet lekker als je kuurt. Dan zal DBol hoogstens als kickstart dienen.

reusje20 zei:
okeey mate
ga je m zelf doen ?
suc6 en groetjes

Ik ga in Februari weer voor een massakuur. Waarschijnlijk met dbol of oxy als kickstart. Ik ben dan ook van plan om aridimex mee te slikken tijdens de kuur om het aromatiseren van de test en evt dbol tegen te gaan.

Zat te denken aan 0.5 mg/dag (aridimex)

heey maar levibeffie , jij bent net als mij ook erg gevoelig voor die vochtophopingen toch ?
toen ik dbol slikte kreeg ik er gewoon 2 onderkinnen bij
jij zit toch in een kuur van tren en winny momenteel ?, hoe bevalt dat ?

groetjes

reusje20 zei:
heey maar levibeffie , jij bent net als mij ook erg gevoelig voor die vochtophopingen toch ?
toen ik dbol slikte kreeg ik er gewoon 2 onderkinnen bij
jij zit toch in een kuur van tren en winny momenteel ?, hoe bevalt dat ?

groetjes

Vocht vindt ik het probleem nog niet,dat raak je vrij snel kwijt na je kuur. Mijn probleem was calorieoverschot+ oestrogeen. Dat zorgde ervoor dat ik teveel vet aanzette. Daarom in mn volgende kuur aridimex erbij.

tren,winny,clen bevalt me prima. Mn buik is zichtbaar minder geworden terwijl ik bijna nog steeds op hetzelfde gewicht zit als toen ik 5 wkn geleden met de cut begon.

• Topic Starter Topic Starter
ok, jongens bedankt voor de reactie , groeten

ScHrOeFjE zei:
Advies? NIET DOEN!! :D

en gezien je voorstel zou ik mijn eigen wat verder verdiepen in de materie want dan had je geweten dat je niet langer dan 6 wkn D-boll moet gebruiken.

En dan wist je ook dat deze kuur wel erg zwaar voor uw lever is!

mijn advies zou zijn:

week 1 t/m 10 200 mg deca
week 1 t/m 10 250 mg testo-enanthaat
week 1 t/m 3 25mg d-boll

maar dat zou IK doen en gezien ik geen stat's weet en je achtergrond moet je mij hier niet aan vast pinnen!

Maar wat is jullie voorkeur: Kickstart D-boll of een frontload?

licht aan je kuurervaring bro
maar ik zou het persoonlijk simpel houden en zo min mogelijk verschillende middellen gebruiken, een frontload dus

groetjes

Terug
Naar boven