AndroidHealthClinic

Eerste Test-E + HCG kuur.

Bezoekers in dit topic

Schepers10

Cool Novice
Lid geworden
25 nov 2013
Berichten
151
Waardering
27
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Goedendag,

Binnenkort ga ik mijn eerste Test only kuurtje doen, 250mg e5d. Ik zou graag wat meningen erover willen krijgen, vandaar dat ik deze post aanmaak. Even wat info: Ik train nu ongeveer 4 á 5 jaar, ben 22 jaar, 1.82m en weeg rond de 80kg met hiervan 10% bf.

Ik zit nu zelf aan het einde van mijn cut cycle en ga volgende week een weekje op vakantie, dit gezegt te hebben besluit ik om de overgebleven weken van mei te gebruiken om het herberekenen van mijn onderhoud, hiervoor schat ik 2 á 3 weken nodig te zijn. ik start mijn kuur daardoor eind mei of begin juni. (hiervan zal ik ook een logje bij gaan houden rond die tijd)

De plannen zijn als volgt:

Week 1-10: 250mg Test-e e5d. (dacht zelf eerst aan 250mg pw, vanwege mijn gewicht maar meningen verschillen)
Week 1-12: 2 x 250iu hcg pw, ma/do. (of toch 2x 500iu pakken, meningen?)
week 12-14: 20mg clomid ed.

Kijk eerst hoe ik hierop reageer want wou oorspronkelijk een winny kickstart erbji gooien, maar omdat ik niet weet hoe mijn lichaam reageert op test doe ik dit tóch niet.

Verder ben ik van plan om b12 hierbij te injecteren omdat ik waarschijnlijk wat eentonig ga eten, is dit slim?

Zou ik ook nolvadex + AI bij de hand houden voor de eventuele sides die te voorschijn kunnen komen? wat is het beste?

Ik ga waarschijnlijk tussen de 3500 en 4000 kcal eten waarvan minimaal 220gr eiwit, 120gr vet en rest carbs.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je precies met 2-3 weken nodig hebben voor het herberekenen van onderhoud?
 
Omdat ik gewicht heb verloren in de cut en de laatste maand(en) echt actiever ben geworden, hierdoor weet ik niet mijn onderhoud meer. Deze zou ik graag weer even weten voordat ik met de cycle begin, niks bijzonders hoor maar dacht vermeld het even. Anderd had ik de cycle iets eerder gestart.
 
Ah op die manier.

Ik zou je niet te veel zorgen maken erover.
De eerste kuur moet je alles uit halen wat er in zit dus ik zou gewoon lekker 4000kcal per dag eten en gaan knallen.

Dat vet kun je er later wel weer af cutten maar het voordeel van het groeien in je eerste kuur haal je nooit meer terug.
 
Hcg niet nodig met deze kleine hoeveelheid test
Nolva ga je ook niet nodig hebben
Succes
 
Gewoon 500mg ew.
 
Hcg niet nodig met deze kleine hoeveelheid test
Nolva ga je ook niet nodig hebben
Succes

Hoezo nakuur en hcg niet nodig als je 375mg per week zet?

Als hij 10 weken die dosering zet zal hij daarna echt wel profijt hebben van nolva, en gedurende de kuur hcg is ook verstandig..
 
Hoezo nakuur en hcg niet nodig als je 375mg per week zet?

Als hij 10 weken die dosering zet zal hij daarna echt wel profijt hebben van nolva, en gedurende de kuur hcg is ook verstandig..

HCG niet zozeer. Nolva of clomid zeker wel.
 
Gear staat nu vast, nolva + clomid voor nakuur. Hcg tijdens de cycle, maar kan ik nu beste 2x 250iu zetten of 2x 500iu?
 
Nolva OF clomid doen, niet allebei voor een beetje test.
En als je toch hcg wil is 2x 250iu meer dan genoeg
 
Nolva wou ik gebruiken voor eventuele sides tijden de kuur... of is dit niet slim.
 
Nolva OF clomid doen, niet allebei voor een beetje test.
En als je toch hcg wil is 2x 250iu meer dan genoeg
Nee. 2x500iu
Wat denk je, dat 250mg test minder onderdrukt dan 500mg?
 
Meerdere mensen adviseren 500 pw, en ga 250 e5d injecteren dus dat zal op 375 pw komen.
 
Met 10mg pd zal dat wel meevallen neem ik aan.
 
Meerdere mensen adviseren 500 pw, en ga 250 e5d injecteren dus dat zal op 375 pw komen.
Helemaal prima toch. Als het je bevalt kan je altijd nog omhoog.
Ik las je bericht omtrent nolva overigens verkeerd. Wil je dat tijdens je kuur mee laten lopen?
Nolva alleen gebruiken als je daadwerkelijk gyno ervaart. Niet preventief. Ook niet bij puffy nippels.
 
Nee alleen indien gyno optreed, dus dan 10mg pd mee laten lopen en indien nodig maximaal 20mg pd. Clomid als nakuur. 20mg voor 2 weken pd.
 
Nee alleen indien gyno optreed, dus dan 10mg pd mee laten lopen en indien nodig maximaal 20mg pd. Clomid als nakuur. 20mg voor 2 weken pd.
Als je DAADWERKELIJK gyno krijgt, want de meeste denken bij een opgezet kliertje al gelik dat hun tepel er af moet, dan inderdaad Nolva nemen tot het weg is. Daarna niet mee laten lopen. Eventueel een AI nemen.
Natuur is wat kort, maar prima.
 
Als je DAADWERKELIJK gyno krijgt, want de meeste denken bij een opgezet kliertje al gelik dat hun tepel er af moet, dan inderdaad Nolva nemen tot het weg is. Daarna niet mee laten lopen. Eventueel een AI nemen.
Natuur is wat kort, maar prima.

Heb zelf niet echt naar AI gekeken, wat voor invloed heeft dit? Nodig op deze dosis? Nolva is genoeg dacht ik hiervoor.

Nakuur kan ik ook wel verlengen maar meer is ook niet altijd goed.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven