Fitness Seller

Eerste test-e kuur

Olymp88

Novice
Waardering
1
Hey,

Ik train nu al een aantal jaar en ik vind zelf dat ik op het punt ben dat ik met een test e kuur wil beginnen. Nou had ik na veel lezen het volgende bedacht:

Week 1-10 375mg test-e PW (e7d)
Week 12-16 Nolva op 20mg per dag

Ik wil niet beginnen met een 500mg per week kuur, aangezien ik geloof dat het beter is om laag te beginnen en dan maar wat minder gains maar dit lijkt mij beter voor een eerste kuur.

• Like
Waarderingen: Obee
En wat is je vraag?

Ik vind het een nette kuur, eventueel een kickstart?

• Topic Starter Topic Starter
Meer wat de meningen zijn hier. Misschien nog verbeteringen? Ik weet namelijk niet zeker of e7d wel voldoende is, ik denk het wel.

Kickstart doe ik niet met orals, ik wil liever geen orals nemen. Misschien ooit in een andere kuur winstrol op het eind maar ik wil het nu simpel houden.

Goede beginners kuur neem ik aan?
Je geeft zelf al aan dat je niet hoger wil doseren en geen orals wil nemen..

Succes

Mooi beginnerskuurtje :)

Wat zijn je stats en wat hoop je te bereiken?

Momenteel 78kg @12% op 1.75m

Ik wil graag naar uiteindelijk 85kg droog een keer, maar uiteraard bepaalt de spiegel ook veel. :D

Ik zou ook even kijken of je eventueel HCG wilt mee laten lopen vanaf week 4 oid. 500pw.
Of het in ieder geval in huis halen zodat als je ballen krimpen je het in huis hebt.

Momenteel 78kg @12% op 1.75m

Ik wil graag naar uiteindelijk 85kg droog een keer, maar uiteraard bepaalt de spiegel ook veel. :D

ik zou persoonlijk toch voor 500mg gaan. Je eerste kuur wil je idd niet te zwaar pakken, dat begrijp ik,.. maar itt dat wil je 'm ook niet te licht pakken waardoor je straks niet tevreden bent en snel nog een kuur wilt gaan doen.

Ben ik wel wat sceptisch over je stats,.. In alle eerlijkheid niet direct stats waarvan ik zeg, ja, die zal idd op z'n max zitten qua natuurlijke groei.
Vandaar ook de vraag hoe het met je voeding zit,..?
Is daar alles op orde? krijg je niet alleen voldoende kCal binnen, maar ook de nodige eiwitten ? (en vetten)
Al wat supps geprobeerd ?

Dat gezegd hebbende is het altijd moeilijk oordelen zo aan de hand van stats,... sommige stats zijn heel duidelijk. Stats die op het randje zitten als deze zouden eigenlijk twee kanten op kunnen en dan hangt het sterk van je bouw en aanleg af.

Gewoon 500 zetten, het niet meer gainen op lage dosissen wordt enkel veroorzaakt door meer spiermassa niet doordat receptoren minder gevoelig worden.

Ik ga volgende week donderdag mijn eerste spuit zetten.
Word ook een test-e kuur.
Maar ik ga het met 500mg per week doen.
Ook zonder kickstart en met nolva nakuur.

Succes man!

Ik zou geen e7d pinnen maar gewoon 2x per week, dan heb je stabielere hoeveelheid testosteron in je bloed. Verminderd eventuele sides. Je kan ook eens kijken naar een AI voor minder bloat, acne, etc.

Ik zou geen e7d pinnen maar gewoon 2x per week, dan heb je stabielere hoeveelheid testosteron in je bloed. Verminderd eventuele sides. Je kan ook eens kijken naar een AI voor minder bloat, acne, etc.

e5d zorgt idd voor stabielere bloedwaardes.
De AI gewoon laten voor wat het is tenzij er geen ander redmiddel meer is voor je.

500mg e5d of e7d

e5d geeft stabielere waarden e7d is makkelijk omdat je een vaste prikdag hebt

eventueel een dht of dhb variant ( provi, primo, mast ) tegen vocht en oestrogeen sides meepakken

500 e5d zou ik niet doen als eerste. Als je e5d wilt dan 375 e5d.

ik zou persoonlijk toch voor 500mg gaan. Je eerste kuur wil je idd niet te zwaar pakken, dat begrijp ik,.. maar itt dat wil je 'm ook niet te licht pakken waardoor je straks niet tevreden bent en snel nog een kuur wilt gaan doen.

Ben ik wel wat sceptisch over je stats,.. In alle eerlijkheid niet direct stats waarvan ik zeg, ja, die zal idd op z'n max zitten qua natuurlijke groei.
Vandaar ook de vraag hoe het met je voeding zit,..?
Is daar alles op orde? krijg je niet alleen voldoende kCal binnen, maar ook de nodige eiwitten ? (en vetten)
Al wat supps geprobeerd ?

Dat gezegd hebbende is het altijd moeilijk oordelen zo aan de hand van stats,... sommige stats zijn heel duidelijk. Stats die op het randje zitten als deze zouden eigenlijk twee kanten op kunnen en dan hangt het sterk van je bouw en aanleg af.

Mijn voeding is goed, het is clean en ik eet 300kc boven onderhoud. Ook e/k/v/ verhouding is goed maar ik heb niet zo veel aanleg om snel massa aan te zetten. Ik twijfelde inderdaad ook wel of ik 500mg zou moeten doen aangezien je dan meer gains zou kunnen hebben, maar ik begin denk ik toch liever wat laag en kijk wat test voor mij doet.

Daar zat ik ook aan te denken.

500 e5d zou ik niet doen als eerste. Als je e5d wilt dan 375 e5d.

Oke dus dan wordt het 10 keer spuiten e5d neem ik aan? Maar zou je op 375mg e5d wel stabielere bloedwaarden hebben dan?

10x e5d is 7 weken, vind ik vrij kort. AI zou ik niet preventief nemen in je 1e kuur op zulke doseringen, heb er zelf nog nooit 1 gebruikt en 0,0 last van gyno. Vocht wel maar dat ligt ook aan je voeding en trekt vanzelf weer weg.

Ah ja tuurlijk, 10 weken wordt dan 18 keer prikken op e5d. AI ga ik ook niet nemen, mocht ik toch gyno krijgen dan probeer ik het eerst met Nolva en dan kan ik altijd later nog denken aan een AI.

lekker e5d, maatje van mij is bezig met Test E only week 1/12 500 mg e5d en hij gaat als een tiet.
gewoon in excel een schematje maken welke dagen je moet zetten, .jpg van maken en op je tellie zetten. altijd alles bij de hand.

10x e5d is 7 weken, vind ik vrij kort. AI zou ik niet preventief nemen in je 1e kuur op zulke doseringen, heb er zelf nog nooit 1 gebruikt en 0,0 last van gyno. Vocht wel maar dat ligt ook aan je voeding en trekt vanzelf weer weg.

Hoezo dan 7 weken je kunt toch gewoon meer halen.

Misschien een rare vraag maar ik zie overal dat de nakuur 14 dagen na de laatste injectie gestart moet worden. Als je week 1 t/m 10 kuurt is het dan niet de bedoeling om de nakuur vanaf week 13 te starten?

Terug
Naar boven