Fitness Seller

Eerste test-e kuur

Olymp88

Novice
Waardering
1
Hey,

Ik train nu al een aantal jaar en ik vind zelf dat ik op het punt ben dat ik met een test e kuur wil beginnen. Nou had ik na veel lezen het volgende bedacht:

Week 1-10 375mg test-e PW (e7d)
Week 12-16 Nolva op 20mg per dag

Ik wil niet beginnen met een 500mg per week kuur, aangezien ik geloof dat het beter is om laag te beginnen en dan maar wat minder gains maar dit lijkt mij beter voor een eerste kuur.

• Like
Waarderingen: Obee
En wat is je vraag?

Ik vind het een nette kuur, eventueel een kickstart?

• Topic Starter Topic Starter
Meer wat de meningen zijn hier. Misschien nog verbeteringen? Ik weet namelijk niet zeker of e7d wel voldoende is, ik denk het wel.

Kickstart doe ik niet met orals, ik wil liever geen orals nemen. Misschien ooit in een andere kuur winstrol op het eind maar ik wil het nu simpel houden.

Goede beginners kuur neem ik aan?
Je geeft zelf al aan dat je niet hoger wil doseren en geen orals wil nemen..

Succes

Mooi beginnerskuurtje :)

Wat zijn je stats en wat hoop je te bereiken?

Momenteel 78kg @12% op 1.75m

Ik wil graag naar uiteindelijk 85kg droog een keer, maar uiteraard bepaalt de spiegel ook veel. :D

Ik zou ook even kijken of je eventueel HCG wilt mee laten lopen vanaf week 4 oid. 500pw.
Of het in ieder geval in huis halen zodat als je ballen krimpen je het in huis hebt.

Momenteel 78kg @12% op 1.75m

Ik wil graag naar uiteindelijk 85kg droog een keer, maar uiteraard bepaalt de spiegel ook veel. :D

ik zou persoonlijk toch voor 500mg gaan. Je eerste kuur wil je idd niet te zwaar pakken, dat begrijp ik,.. maar itt dat wil je 'm ook niet te licht pakken waardoor je straks niet tevreden bent en snel nog een kuur wilt gaan doen.

Ben ik wel wat sceptisch over je stats,.. In alle eerlijkheid niet direct stats waarvan ik zeg, ja, die zal idd op z'n max zitten qua natuurlijke groei.
Vandaar ook de vraag hoe het met je voeding zit,..?