MuscleMeat

Eerste uitzending PowNed. 58.000 keer genaaid, nog slechter dan BNN, Llink en CQC

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.658
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
[Link niet meer beschikbaar]

Als deze zooi Hilversum moet gaan wakker schudden kunnen ze maar beter de eer aan zichzelf houden. Benieuwd wat de Telegraaf er van gaat bakken met zijn zender, PowNed lijkt nu al ten dode opgeschreven.

Het was ook echt ontzettend slecht, SBS nieuwsuitzendingen gaan er deskundig uit zien. Het is dan wel met een knipoog maar jezus zeg, als dit die vernieuwing moet zijn waar ze voor staan. Aardbeving in televisieland :roflol:

Ben jij trouwens ook zo benieuwd naar wat die halve zool van een Sjuul Paradijs ons straks gaat voorschotelen met zijn Wakker Nederland omroep?

lol die presentator, wat heeft die geslikt

Vanaf dag 1 was toch al duidelijk dat niemand op die onzin zat te wachten.
Korte filmpjes op internet is one thing, maar tv programma's ermee vullen is definately another thing!

Hahahaha. Verschrikkelijk, vooral die guy die het geheel aan elkaar praat.

Dit is gewoon een slechte variant van DWDD.

Laatst bewerkt:
Ik heb het maar weggeklikt en ik kan me niet voorstellen dat ik dit op de televisie ga bekijken

Waar zijn alle powned leden?

• Topic Starter Topic Starter
Waar zijn alle powned leden?

Ja waar is Gorill0r? Hij was de PowNed cheerleader op DBB.

Was ook wel te verwachten dat het gingen tegenvallen, presenteren blijft een vak. Die van Weesie met zijn flauwe grappen heeft dat vak niet begrepen. Dit format lijkt op CQC en dat programma faalde behoorlijk. Vond CQC overigens een stuk beter dan die zooi van PowNed.

Nee, DWDD is wel van een hoge kwaliteit. Helft van de uitzendingen gaat ook echt nergens over. Fokke & Sukke, huisdichter Nico Dijkshoorn en de Hond nu steeds met zijn cijfertjes. Is er echt iemand die daarvoor blijft kijken? Maarja, we slikken het toch wel. Want het bestaat nu al zolang. PoWNed is het ook niet, maar dat was al lang te verwachten. Met een grote bek eerst kun je zelden dingen waarmaken. Ik mis Pauw & Witteman. Knevel is toch echt beduidend kwalitatief lager :sad:

Als ze het jojanneke naakt hadden laten presenteren was ik stante pede lid geworden.

ik ben/was lid. Viel behoorlijk tegen idd. pauper shit

Goede presentator.

:roflol: Damn...

Had mijn inschrijfgeld gelukkig terug gekregen omdat ik een nieuw lid had aangebracht. Maar ben sinds paar maanden gelukkig lid af. Dat er nog maar veel mensen mijn voorbeeld mogen volgen!

Wat een ongelooflijke faal was dat, is dit de frisse wind door Hilversum? :o

Ik dacht dat het wel vet zou worden... maar dit is echt een wanvertoning :roflol:

ahg vond Rutger wel lachen, maar die Weesie :roflol: WTF! hahahaha

En? Waar is de beloofde subsidiegeld die zou worden terugverdiend?

Terug
Naar boven