Fitness Seller

eerste x test..

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Wat is de beste testosteronester keuze voor je eerste kuur? En welke steroiden leveren de meeste winst op aan kwaliteitsmassa in combinatie met de testo de eerste x, omdat je in de eerste kuur de meeste progressie boekt zou ik ook graag meer willen weten over de dosering etc.

Een standaard testo die je kan gebruiken voor de eerste kuur is test enth. Waarom omdat je maar 1 keer per week injecteerd en is makkelijk verkrijgbaar.

Verder leverd alles kwaliteits massa, enige verschil is dat sommige zorgen voor een hoop vocht retentie waardoor je misleid wordt.

Neem een stack waardoor je weinig vocht vasthoud en let goed op je dieet. Want je voeding is de sleutel tot een goede kuur!

In deze thread: [Link niet meer beschikbaar]

Lijkt mij dit wel een goede eerste kuur:

Test Only Kuur

Welke producten worden gebruikt? Testosterone enanthaat/Testosterone Propionaat/Nolvadex of Clomid
Wie heeft de kuur samengesteld? admin
Geschikt als eerste of tweede kuur.

Week 1-3 : 75-80 mg test propionaat /ED
Week 1-10 : 500 mg test enanthaat /wk
Week 11-12: -
Week 13-15: wk13= 40mg Nolvadex/D, wk14=20mg Nolvadex/D, wk15=20mg Nolvadex/D of
Week 13-15: wk13= 100mg Clomid/D, wk14=75mg Clomid/D, wk15=75mg Clomid/D

-------------------------------BELANGRIJK------------------------------------
Houd heel de kuur nolvadex bij de hand maar gebruik pas indien dit nodig is.
Laat lever/bloedwaarden controleren.
----------------------------------------------------------------------------------

Alleen die test prop 21 dagen lang elke dag injecteren lijkt mij niet een pretje.

Lijk je reet net een speldenkussen op 't eind. :)

Je moet natuurlijk meerdere injectieplaatsen gebruiken.

Armen, benen, borst schouders enz...

Precies maar eerst eens leren goed spuiten! vandaar dat ik zeg lange esters!

Anderzijds, na 1 week korte esters kan je goed spuiten. de eerste week kom je met quads en glutes al een eind..

Vraag me alleen af waarom er zo alle jezus veel bloedvaten door ons lichaam stromen..

Originally posted by asCeNDeDaSiaN
.... Wat is de beste testosteronester keuze voor je eerste kuur ?....

Zou kiezen voor een Test Enth. daar je deze maar 1x per week hoeft te zetten en een mooie vlakke bloedspiegel geeft de gehele kuur.

.... En welke steroiden leveren de meeste winst op aan kwaliteitsmassa in combinatie met de testo de eerste x, omdat je in de eerste kuur de meeste progressie boekt zou ik ook graag meer willen weten over de dosering etc. ....

Verschilt nogal per persoon maar ik denk een Test Enth stacken met Boldone dat dat een goede eerste keuze is (massa).

Frontloaden met Test dubbele dosis evt. de eerste week (of 2 weken) of een oral de eerste 4/5 weken in de vorm van d-bol of oxy.

Uiteraard moet de rest (voeding - voorzorgsmaatregelen - nakuur - training) ook optimaal zijn voor een bevredigend resultaat.

Groet Smalluser :thumb:

Terug
Naar boven