AndroidHealthClinic

efedrine?

JoD

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
87kg
Beste BB'ers,

ben net 2 weken geleden aan m'n eerste cut begonnen. Dagelijkse kcal-inname zo een 3000 kcal: hoog in de eiwitten (3-3,5 g/kg) en laag in de carbs, 25% van m'n voeding bestaat uit vet om m'n test op peil te houden.

De techniek die ik toepas is een tekort creëeren dmv. 4 x cardio (40 min. +- 500 kcal) per week, verder doe ik ook nog m'n gewone krachttraining 3 x per week (borst-triceps, rug-biceps, benen-schouders[-buik]).

Nu heb ik 2 kleine vraagjes:
1. is dextrose in de cut not done? wanneer ik de dextrose gebruik, bereken ik deze in m'n kcal-inname, dus bij cardio-dagje heb ik nog steeds een tekort. Nu vrees ik dat ik ten gevolge van m'n hoge suikerspiegel dan tijdens m'n cardio weinig tot geen lichaamsvet aanspreek, is dit juist?

2. ik kan nog gemakkelijk aan stacker 2 geraken, heb hier ook zo een potje staan nu. gebruiken of niet?

• Topic Starter Topic Starter
bump

Dextrose niet gebruiken, zeker niet voor/na training. Over stacker 2 weet ik niets.

Q

Ligt jouw onderhoud serieus op 3000 cals?? Hoe heb je dat berekent?

@Prestigio: inderdaad, dit is precies het getal dat ik uitkom.

@Newyorkgangsta: krachttraining heb ik hierbij gerekend.

-Dan laat ik die dextrose gewoon vallen, hopelijk zie ik dan beter resultaat.
-Iemand die raad weet met de Stacker2?

Ik zou me niet aan de stacker wagen...
Stacker 2 en 3 zijn producten van de Amerikaanse supplementenfabrikant NVE, die ook in Nederland op de markt zijn. Beide supplementen hebben de aandacht van de onderzoekers getrokken omdat gebruikers hartkloppingen, misselijkheid en andere bijwerkingen rapporteerden.
http://www.ergogenics.org/stacker2.html

Ik zou me niet aan de stacker wagen...
Stacker 2 en 3 zijn producten van de Amerikaanse supplementenfabrikant NVE, die ook in Nederland op de markt zijn. Beide supplementen hebben de aandacht van de onderzoekers getrokken omdat gebruikers hartkloppingen, misselijkheid en andere bijwerkingen rapporteerden.
http://www.ergogenics.org/stacker2.html

Klopt, maar dit artikel gaat over de oude Stacker 2 die al een paar jaartjes van de markt is (die ik dus heb), de nieuwe Stacker 2 en 3 stellen niks meer voor. Goed, beter niet gebruiken dan. Ik wist wel dat ie best heftig was, maar ik dacht dat er op dit forum die hards zouden zijn die zouden zegge: tuurlijk joh, kgebruik em elke cut ^^, blijkbaar niet dus

stacker 2 gwoon gebruiken.. werkt prima

ik gebruik nu stacker 4, prima hoor.
in het begin een beetje last van die missleijkheid maar naarmate je eraan gewend raak steeds minder.

ja, maar die is dus efedrine-vrij. ik vraag me gewoon af of er nog iemand efedrine gebruikt aangezien ik er nooit meer iets over hoor. Lijkt wel alsof het zo slecht is voor de gezondheid dat iedereen het ahcter zich heeft gelaten.

Waarom probeer je het dan niet voor een week? als je er na een dag al raar door voelt weet je toch al genoeg?

ja, maar die is dus efedrine-vrij. ik vraag me gewoon af of er nog iemand efedrine gebruikt aangezien ik er nooit meer iets over hoor. Lijkt wel alsof het zo slecht is voor de gezondheid dat iedereen het ahcter zich heeft gelaten.

Heb ze afgelopen maand nog gebruikt

Terug
Naar boven