MuscleMeat

Effecten van boldenone

Google eens op boldenone of equipoise. Aan je naam te zien "ceasar96" kom je uit 1996? Advies over AAS wordt echter sowieso al niet gegeven onder 21 jaar. Als je dan toch nieuwsgierig bent, hebben we altijd nog de wiki. Staat precies in wat je van boldenone kunt verwachten.

Wat een vraag sorry .. Dat moet je weten voordat je er een topic over opent

Google eens op boldenone of equipoise. Aan je naam te zien "ceasar96" kom je uit 1996? Advies over AAS wordt echter sowieso al niet gegeven onder 21 jaar. Als je dan toch nieuwsgierig bent, hebben we altijd nog de wiki. Staat precies in wat je van boldenone kunt verwachten.
Direct advies inderdaad. Vragen mogen wel. Verandert niks aan het feit dat dit wel een hele algemene vraag is die je ook kan googlen.

Direct advies inderdaad. Vragen mogen wel. Verandert niks aan het feit dat dit wel een hele algemene vraag is die je ook kan googlen.

Denk dat je iemand dan toch niet het beste kan stimuleren door het hem uit te gaan zitten leggen. En als ze het willen doen dan doen ze het toch wel, dat klopt, maar dan zoeken ze maar lekker op google :)

• Topic Starter Topic Starter

ik heb het hier al liggen en ik heb het op wiki al gelezen maar ik zou het toch van iemand willen horen die er ervaring mee heeft.
bedankt

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Wat een vraag sorry .. Dat moet je weten voordat je er een topic over opent

deze forum is toch om vragen te stellen --" als je het dan zo stom vind klik er gwn niet om

ik heb het hier al liggen en ik heb het op wiki al gelezen maar ik zou het toch van iemand willen horen die er ervaring mee heeft. bedankt ---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ---------- deze forum is toch om vragen te stellen --" als je het dan zo stom vind klik er gwn niet om
En google is om zooi te vinden zodat niet iedereen steeds dezelfde vragen hoeft te stellen.

ik heb het hier al liggen en ik heb het op wiki al gelezen maar ik zou het toch van iemand willen horen die er ervaring mee heeft.
bedankt

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

deze forum is toch om vragen te stellen --" als je het dan zo stom vind klik er gwn niet om

Jij komt hier en stelt een vraag, wij zijn hier en antwoorden dezelfde vraag 1000x per jaar. De vraag die jij stelt is wel héél erg " ik ben te lui om zelf op te zoeken ". Komt over alsof je de naam van de materie voor de eerste keer hebt gelezen en nu direct hier komt vragen wat het is

antwoord dan niet eh zo simpel is het niemand valt je lastig ofzo tis niet dat ik deze vraag speciaal aan u heb gevraagd

Je bent nog geen 21, je hebt het al thuis liggen dus ik zeg slotje !!!

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Je vraagt het aan mensen die ervaring hebben met bold. Die heb ik. Ik zeg, google 't.

Dit !

• Topic Starter Topic Starter
laat maar --"

Bold: je kan er mee cutten èn je kunt er mee bulken! Waaw!
Het maakt de aderen in je lichaam meer zichtbaar, waaaw!
Het geeft je meer uithoudingsvermogen en verhoogd je honger gevoel, waaaw!
Het versneld het proces van het helen van de pezen, waaaaaaaaaw!

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Karma voor die post plz ik heb je vraag beantwoord

Bold: je kan er mee cutten èn je kunt er mee bulken! Waaw! Het maakt de aderen in je lichaam meer zichtbaar, waaaw! Het geeft je meer uithoudingsvermogen en verhoogd je honger gevoel, waaaw! Het versneld het proces van het helen van de pezen, waaaaaaaaaw! ---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ---------- Karma voor die post plz ik heb je vraag beantwoord
uhh ja stop maar hij vroeg naar de effecten van bold ivm spieren niet pezen

Het maakt spier aan.

Is het nu wel beantwoord ? :p

Terug
Naar boven