Kan iemand die boldenone heeft gebruikt vertellen wat de effecten hier van zijn ivm spieren
bedankt
bedankt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Direct advies inderdaad. Vragen mogen wel. Verandert niks aan het feit dat dit wel een hele algemene vraag is die je ook kan googlen.Google eens op boldenone of equipoise. Aan je naam te zien "ceasar96" kom je uit 1996? Advies over AAS wordt echter sowieso al niet gegeven onder 21 jaar. Als je dan toch nieuwsgierig bent, hebben we altijd nog de wiki. Staat precies in wat je van boldenone kunt verwachten.
Direct advies inderdaad. Vragen mogen wel. Verandert niks aan het feit dat dit wel een hele algemene vraag is die je ook kan googlen.

Google eens op boldenone of equipoise. Aan je naam te zien "ceasar96" kom je uit 1996? Advies over AAS wordt echter sowieso al niet gegeven onder 21 jaar. Als je dan toch nieuwsgierig bent, hebben we altijd nog de wiki. Staat precies in wat je van boldenone kunt verwachten.
Wat een vraag sorry .. Dat moet je weten voordat je er een topic over opent
En google is om zooi te vinden zodat niet iedereen steeds dezelfde vragen hoeft te stellen.ik heb het hier al liggen en ik heb het op wiki al gelezen maar ik zou het toch van iemand willen horen die er ervaring mee heeft. bedankt ---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ---------- deze forum is toch om vragen te stellen --" als je het dan zo stom vind klik er gwn niet om
En google is om zooi te vinden zodat niet iedereen steeds dezelfde vragen hoeft te stellen.
ik heb het hier al liggen en ik heb het op wiki al gelezen maar ik zou het toch van iemand willen horen die er ervaring mee heeft.
bedankt
---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------
deze forum is toch om vragen te stellen --" als je het dan zo stom vind klik er gwn niet om
Je vraagt het aan mensen die ervaring hebben met bold. Die heb ik. Ik zeg, google 't.antwoord dan niet eh zo simpel is het niemand valt je lastig ofzo tis niet dat ik deze vraag speciaal aan u heb gevraagd
antwoord dan niet eh zo simpel is het niemand valt je lastig ofzo tis niet dat ik deze vraag speciaal aan u heb gevraagd
Je vraagt het aan mensen die ervaring hebben met bold. Die heb ik. Ik zeg, google 't.
uhh ja stop maar hij vroeg naar de effecten van bold ivm spieren niet pezenBold: je kan er mee cutten èn je kunt er mee bulken! Waaw! Het maakt de aderen in je lichaam meer zichtbaar, waaaw! Het geeft je meer uithoudingsvermogen en verhoogd je honger gevoel, waaaw! Het versneld het proces van het helen van de pezen, waaaaaaaaaw! ---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ---------- Karma voor die post plz ik heb je vraag beantwoord