XXL Nutrition

Egypte El Gouna hgh

growingM

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hello Lads,

Ik ga een weekje naar de zon en vroeg me af of iemand ervaring had met HGH kopen in Egypte? Ik las op enkele forums er norditropin's te verkrijgen zijn?

Grtz

Hello Lads,

Ik ga een weekje naar de zon en vroeg me af of iemand ervaring had met HGH kopen in Egypte? Ik las op enkele forums er norditropin's te verkrijgen zijn?

Grtz

Oppassen met fake's,ze worden gemaakt in Noorwegen of DK dacht ik

dus je weet nooit wat je koopt!!

veel plezier en veel sucses.....
ben er een maand geleden geweest en wat een ...land.
momentueel is er dus geen politie meer door de toestanden daar (misschien al weer verandert) dus iedereen heeft de vrije hand om je op te lichten en zwaar lastig te vallen.
je moet ze letterlijk van je af slaan.
ben in 1 aphotheek geweest om ff te gluren en had pijnstillers nodig, alle producten staan gewoon uitgestald en kan je dus vrij bekijken.
prijzen kennen ze daar niet en verzinnen ze ter plekken.
mijn vrouw heeft zich dus ook meerdere malen laten oplichten.
mocht je toch wat willen kopen doe het dan met egyptische ponden en niet met euro's.
mij zien ze in ieder geval nooit meer terug.

Geen commerciele apotheek zoeken.
Ik heb al jaren goede cido's gekocht in Egypte en kosten geen drol (1,5€ per amp).

Ff navragen in het Hotel waar je bent waar een "betrouwbare" apotheek is

veel plezier en veel sucses.....
ben er een maand geleden geweest en wat een ...land.
momentueel is er dus geen politie meer door de toestanden daar (misschien al weer verandert) dus iedereen heeft de vrije hand om je op te lichten en zwaar lastig te vallen.
je moet ze letterlijk van je af slaan.
ben in 1 aphotheek geweest om ff te gluren en had pijnstillers nodig, alle producten staan gewoon uitgestald en kan je dus vrij bekijken.
prijzen kennen ze daar niet en verzinnen ze ter plekken.
mijn vrouw heeft zich dus ook meerdere malen laten oplichten.
mocht je toch wat willen kopen doe het dan met egyptische ponden en niet met euro's.
mij zien ze in ieder geval nooit meer terug.

tja als je weet dat het een zooi is, ga je toch niet kopen? (of uberhaupt daar heen) :roflol:

Laatst bewerkt:
Al zijn die dingen allemaal echt ga gewoon lekker vakantie houden en laat die shit lekker daar liggen

ten eerste ben ik daar niet heen gegaan om te kopen maar met het idee dat het daar in ieder geval mooi weer was, en dat was ook zo.
dat er ongeregeld heden waren was duidelijk, maar vooralsnog alleen in cairo en daar zijn wij niet geweest.
er waren veel mensen daar ( voornamelijk oudjes) die al meerdere malen in egypte waren geweest, maar zelfs hun schrokken van de manier dat het er nu aan toe gaat.
zit je op een resort dan zit je naar horen en zeggen goed, maar anders....
stel je anders ff beverwijk voor de oosterse hallen maar dan x100.
en dat je wat breder bent dan hun maakt hun echt niet uit.
ik wordt persoonlijk nooit lastig gevallen hier in amsterdam, mede door mijn norse uiterlijk en bouw, maar daar loop je echt letterlijk mensen weg te duwen die daarna gewoon weer terugkomen.
maar goed misschien vindt een ander dat wel leuk op vakantie, ik in ieder geval niet.

Terug
Naar boven