MuscleMeat

Eieren

Basiclove

Competitive Bodybuilder
Waardering
75
Lengte
1m88
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Ik ben een voorstander van rauwe eieren, maar ik train altijd direct na schooltijd, en ik heb dus geen idee hoe ik deze eieren mee ga nemen naar school / sport school.. iemand een ideetje?

blenden en in een flesje, beetje dextrose erdoor voor de smaak. Moet te doen zijn...

Mag ik vragen waarom je een voorstander bent van rauwe eieren?

• Topic Starter Topic Starter
natuurlijk, omdat ik dat een stuk beter weg krijg dan gekookt/gebakken.. en omdat et makkelijk in een shake te verwerken is..

ben je niet bang voor samonela?

weet je toevalig niet de gemiddelde waarde van een ei zonder ei geel??

gr DD

14 jaar :D
gewoon in een flesje?

samonella is niet echt iets waar ik me zorgen om maak, 1 op de 30000 eieren geloof ik.. Als ik ze in een flesje doe, hoelang zijn ze dan houdbaar op kamer temperatuur?

omdat het duurder is. maar ik denk er al een tijdje over om te bestellen ja.. gewoon 3 maal daags nemen?

omdat het duurder is. maar ik denk er al een tijdje over om te bestellen ja.. gewoon 3 maal daags nemen?

Whey shakes kan je gebruiken als aanvulling op je dagelijkse voeding. Als je niet genoeg eiwitten uit voeding kan halen kan je een shake nemen om je eiwitten aan te vullen.

De beste momenten om een Whey shake te nemen zijn:
(Ivm de snelle opname die op de volgende momenten vereist is)

- Ontbijt
- Voor het trainen
- Na het trainen

dankje

Naast de kans op salmonella word een gekookt ei ook beter opgenomen dan een rauwe. -gebruik de search ff, stond hier ergens op het forum.

Ik ben een voorstander van rauwe eieren, maar ik train altijd direct na schooltijd, en ik heb dus geen idee hoe ik deze eieren mee ga nemen naar school / sport school.. iemand een ideetje?

Biologische beschikbaarheid van eiwit in een rauw ei is veel minder dan bij een gekookt of gebakken ei. Geloof 50 rauw en 90/100 na bereiding.

samonella is niet echt iets waar ik me zorgen om maak, 1 op de 30000 eieren geloof ik.. Als ik ze in een flesje doe, hoelang zijn ze dan houdbaar op kamer temperatuur?

Tja, en weet jij hoeveel eieren er per dag geproduceerd worden ?

Ik weet niet wat jou die eieren kosten, want die zijn ook niet echt goedkoop in de supermarkt althans.

ff wat anders:
als je je eieren kookt ga je veel meer eiwit tot je nemen dan rauwe eieren!!
en je kan er behoorlijk ziek van worden.

gewoon ff ter info :)

Drink gewoon melk, zou ik zeggen.
Maar goed je hebt besloten rauwe eieren te eten/drinken.

Misschien moet je die in dozen kopen? Kan je in de macro.

ik zie het al voor me zo'n jochie op het schoolplein met een 5 liter can met vloeibaar ei-eiwit erin

heeft ie waarschijnlijk uit die rocky film

Terug
Naar boven