Fitness Seller

eigen stofwisseling en T3

Jwan

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Tijdens cutten is het belangrijk dat je voldoende kh`s binnen krijgt om je eigen stofwisseling op gang te houden.
Je kan tijdens cut kiezen voor KEV van 45/35/20. Maar je kan ook zigzag methode toepassen.
Dat is dan 3 dagen lage kh`s (30/45/25) en 1 dag hoge kh`s (50/30/20) even als voorbeeld genomen.

Stel nu dat ik de T3 suppleer tijdens mijn cut en daardoor mijn stofwisseling verhoogt.
Is het dan nog noodzakelijk om 1 dag hoog in kh`s te gaan of is dat overbodig??

Ik weet dat zo`n dag altijd beter is maar mij gaat het meer om het idee erachter...

nee, idee achter af en toe high carbs is metabolisme slowing down te voorkomen. in geval van t3 inname ben je sowieso een hoogoven. ik zou met t3 sowieso niet te laag gaan in carbs ivm catabole eigenschappen van t3 en ivm energielevels

• Topic Starter Topic Starter
nee, idee achter af en toe high carbs is metabolisme slowing down te voorkomen. in geval van t3 inname ben je sowieso een hoogoven. ik zou met t3 sowieso niet te laag gaan in carbs ivm catabole eigenschappen van t3 en ivm energielevels

Ik bedoel T3 tijdens een cutkuur (test, tren, mast)

het antwoord staat er toch al.....in beginsel is af en toe high carbs gaan dus niet nodig, omdat je geen metabolisme slowing down hebt!
echter het kan wel goed voor je lijf zijn, je eens goed vol te duwen, en ook voor je mind! ;)

Dan heb je nog altijd leptine. Voor zover ik weet heeft T3 daar geen invloed op, andersom wel.
Ook als ik laag in BF zit doe ik toch nog altijd 1 a 2 refeeds per week. Direct na de training jezelf vol suikers stampen, vet de eerstkomende uren vermijden. Refeed heeft trouwens nog meer voordelen, burn heeft daar long time ago wel eens enkele artikels over gepost, gebruikt de search eens zou ik zeggen :)

Terug
Naar boven