Fitness Seller

eigen website

Stahmixson

dutchhighlander.nl
Elite Member
Waardering
133
Lengte
1m95
Massa
138kg
wat moet je allemaal doen voor een eigen site ?
domein aanvragen, webhosting ?
welke is de beste ?
kosten ?

ik zie door de bomen het bos niet meer...

Wie heeft er (goede) ervaring ?

Heb eigen webhosting bedrijf gehad, redelijk goedlopende, hangt heel erg af wat voor website je wil. Maar er is één die ik je heel erg kan aanraden, ik denk dat niemand hier goedkoper zal vinden (voor wat je er voor krijgt):

http://antagonist.nl/

Het pakket bestaat uit het volgende:
- 3000 MB webruimte
- 60 GB dataverkeer per maand
- Inclusief domeinnaam (alle extensies die we aanbieden, dus niet alleen .nl)

Dat is dus mega goedkoop voor 26euro incl btw, per jaar.

wat moet je allemaal doen voor een eigen site ?
domein aanvragen, webhosting ?
welke is de beste ?
kosten ?

ik zie door de bomen het bos niet meer...

Wie heeft er (goede) ervaring ?

Je kan ergens gratis webspace krijgen of professionele webspace huren. Google webhosting en je vindt er wel een paar.

Mijn internet provider (Telenet) geeft me 50mb webspace.

Deze webspace kan je gebruiken om je website in te zetten.

Welke de beste is enzo kan je beter zelf vergelijken :)

• Topic Starter Topic Starter
alleen die naam staat me al aan :D
moet me nog wat verdiepen...

Google en je vind heeeeel veeeel, vandaar....

Je kan ergens gratis webspace krijgen of professionele webspace huren. Google webhosting en je vindt er wel een paar.

Mijn internet provider (Telenet) geeft me 50mb webspace.

Deze webspace kan je gebruiken om je website in te zetten.

Welke de beste is enzo kan je beter zelf vergelijken :)

Gratis hosting is absoluut niet aan te raden.

Why? er zitten ontzettend veel mensen op één server, wat betekend dat? dat je website traag is (soms), vaak heb je reclame op je website, support is er nauwelijks, en voor domeinen moet je sowieso betalen.

alleen die naam staat me al aan :D
moet me nog wat verdiepen...

Google en je vind heeeeel veeeel, vandaar....

Ik heb mijn webhosting bedrijf beeindigd een tijd geleden, alle hosting servers die ik had heb ik moeten opzeggen dus (anders kon het nooit uit natuurlijk) dus ik ben net als jou opzoek gegaan naar hosting providers, en het was echt 100% duidelijk dat het deze moest worden, support is prima, binnen 1 dag heb je antwoord (wat bij heel veel hosting providers wel eens een probleem is) ze hebben ook een heel mooi forum, waar mensen je zo uit je problemen helpen, en ze hebben ook een perfect control panel (direct admin).

Serieus als je je geld niet wilt verspillen, dan zou ik bij antagonist bestellen. ;)

Hier zie je nog enkele honderden meningen van klanten:

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1760

Voor 26 euro, heb je dus 3gb grootte voor je website (weet niet wat voor website je wilt hebben? maar er kan in ieder geval heel wat foto's op etc), en 60GB dataverkeer.

Ik heb altijd alles bij www.pcextreme.nl (goed service enz.) maar er zijn altijd goedkopere te vinden.

Gratis hosting is absoluut niet aan te raden.

Why? er zitten ontzettend veel mensen op één server, wat betekend dat? dat je website traag is (soms), vaak heb je reclame op je website, support is er nauwelijks, en voor domeinen moet je sowieso betalen.
Idd, gratis hosting sucks, wat voor site wil je eigenlijk laten hosten?
Zelf zit ik al jaren bij Flexweb Hosting, enige nadeel voor mijn site is dat ze alleen op secure servers hosten...
Zit daarom te denken om zelf m'n site te gaan hosten.

wie heeft er hier allemaal trouwens z'n eigen website? post eens je link :D

gratis hosting suckt, maar voor iemand die juist begint met websites is het wel handig omdat je niet zo direct een zware investering moet maken.

Plus je isp geeft je meestal webspace.

Als je idd er echt werk van wilt maken kan je naar een prof. hostingbedrijf gaan.

gratis hosting suckt, maar voor iemand die juist begint met websites is het wel handig omdat je niet zo direct een zware investering moet maken.

Plus je isp geeft je meestal webspace.

Als je idd er echt werk van wilt maken kan je naar een prof. hostingbedrijf gaan.

26 euro is nou niet echt een zware inverstering :p

:) heb reseller hosting van Bullcat. Kan vast allemaal goedkoper, maar ben tevreden over hun service (gelijk reactie en oplossing via msn bijvoorbeeld). Aangezien ik vroeger veel met PHP deed zit ik daar nog. Ben alleen op zoek naar ASP.net hosting waar meerdere websites op 1 account kunnen. En dan nog voor een redelijke prijs :).

Een website van mij op dit moment is www.trackerchecker.com. Deze gaat op de schop en wordt in asp.net iets uitgebreid.

Mijn tip ;) Ga niet altijd voor de goedkoopste. Vaak krijg je heel veel webruimte en dataverkeer, maar is de snelheid waarmee de servers aan het internet geprikt zitten vrij gaar. Heb je een internationale site, kijk dan ook even naar de snelheden naar bijvoorbeeld Amerika. Hiervoor zijn wel websites te vinden die de hoster testen vanuit 30 landen over de hele wereld (qua reactietijd).

26 euro is nou niet echt een zware inverstering :p

Hangt er vanaf, als je studeert en je komt net rond heb je niet echt de behoefte aan 26 euro weg te gooien voor zaken die je lokaal kan draaien. En als je die hosting maar paar keer gebruikt en dan heel het website's maken beu worrdt is 26 euro wel duur. Natuurlijk als je er elke dag met bezig bent is het niet zon dure zaak :)

Terug
Naar boven