Fitness Seller

Eigen webwinkel foutje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Walvis

Dutch Bodybuilder
Waardering
84
Lengte
1m70
Massa
70kg
Ik en een klasgenoot hebben samen een webwinkel opgestart, we verkopen allerlei parfums voor een zacht prijsje. We zijn nog niet zolang er mee bezig en nu had er iemand een Armani Code flesje besteld, ik had hem netjes op de post gedaan en vandaag hoorde ik dat me klasgenoot hem een dag later ook op de post heeft gedaan omdat hij niet wist dat ik het al had gedaan.De klant heeft maar 1x betaald, nu vroeg ik me af kunnen we dit flesje nog terug krijgen of hem verplicht laten betalen?

hahahaha :P

Amateurs

Omg. Communicatie ? Wat een failhazen jullie.

Edit: Volgens de wet ben je nu strafbaar, als ik me niet vergis.

Haha nice :roflol:

Ik hoop niet dat er toevallig een oplettende politieman op het forum zit want dan moet je niet raar opkijken als er morgen een paar agenten voor je deur staan. Dit is echt een ernstig misdrijf ( geen BTW-aangifte ed)

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop niet dat er toevallig een oplettende politieman op het forum zit want dan moet je niet raar opkijken als er morgen een paar agenten voor je deur staan. Dit is echt een ernstig misdrijf ( geen BTW-aangifte ed)
De webwinkel staat op naam van mijn klasgenoot hij is wel 18 en gewoon kvk ingeschreven dus geen probleem.. we willen nu alleen het geld terug van die 2e parfum!

Nou zeg zijn wel veel topic over parfum vandaag zou bijna denken dat ik bij de neus word genomen.

Dont feed the troll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven